ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Nestlé κι άλλες μεγάλες διαφημιζόμενες εταιρείες όπως η Disney ή η Epic Games (του γνωστού παιχνιδιού Fortnite) απέσυραν τις διαφημίσεις τους από το YouTube, μετά το βίντεο ενός μπλόγκερ, που κατηγορεί την πλατφόρμα ότι διευκολύνει τον σχηματισμό κοινοτήτων παιδόφιλων, σύμφωνα με το πρακτορείο Bloomberg.
Την Κυριακή, ο μπλόγκερ Ματ Ουάτσον ανήρτησε ένα βίντεο διάρκειας 20 λεπτών όπου έδειχνε πώς παιδόφιλοι συνδέονται μεταξύ τους και μεταδίδουν ο ένας στον άλλο περιεχόμενα μέσω συνδέσμων που βρίσκονται στα σχόλια χρηστών κάτω από βίντεο με παιδιά, ιδίως με μικρά κορίτσια που επιδίδονται σε αθλητικές δραστηριότητες, όπως τη γυμναστική.
Ο μπλόγκερ κρίνει πως ο αλγόριθμος της πλατφόρμας διευκολύνει αυτές τις ύποπτες ενέργειες, συστήνοντας στους χρήστες κι άλλα παρόμοια βίντεο, και διατυπώνει την οργή του, καθώς αυτά τα βίντεο αποτελούν και πηγή κέρδους, αφού εμφανίζονται διαφημίσεις κατά την έναρξή τους ή κατά τη διάρκειά τους.
«Λάβαμε αμέσως τα ανάλογα μέτρα, διαγράφοντας δίκτυα και λογαριασμούς, προειδοποιώντας τις αρχές για κάθε παράνομη δραστηριότητα και απενεργοποιώντας τα σχόλια σε δεκάδες εκατομμύρια βίντεο που περιλαμβάνουν ανηλίκους» ήταν η αντίδραση ενός εκπροσώπου τύπου του YouTube.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Grant Thornton ανάμεσα στα κορυφαία Best Workplaces στην Ελλάδα για το 2025
- Ferrari: Αύξηση 17% στα καθαρά κέρδη το α’ τρίμηνο – «Γκάζι» πάτησαν τα supercars
- Ομάδα Αλήθειας: Μήνυση και αγωγή στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ Σωκράτη Φάμελλο
- Alpha Bank: Πλήθος δράσεων στον φετινό Μήνα Χρηματοοικονομικού Εγγραμματισμού και στο Global Money Week με την αρωγή των εργαζομένων
