• Ροή Ειδήσεων

    Αυτά που έχουν σημασία…

    • NewsRoom


    Αν ζητούσαν από κάποιον να καταρτίσει μια λίστα προτεραιοτήτων για τις καταιγιστικές ανάγκες που δημιουργήθηκαν την τελευταία οκταετία της κρίσης, μάλλον θα δυσκολευόταν πολύ. Τι να προτάξει άραγε; Τους συνανθρώπους μας που έμειναν χωρίς εργασία, χωρίς στέγη, χωρίς τροφή, χωρίς ρεύμα, χωρίς τα στοιχειώδη καθημερινά αγαθά; Όλα είναι εξίσου σημαντικά, εξίσου θεμελιώδη και εξίσου επιβαρυντικά για όσους βιώνουν την έλλειψή τους.

    Επιπλέον, υπάρχει και ένας κοινός παρονομαστής που ενώνει όλους εκείνους που δοκίμασαν και δοκιμάζουν την πιο σκληρή πλευρά της κρίσης, αλλά και όλους τους υπόλοιπους οι οποίοι, όπως επιβεβαιώνουν και οι έρευνες, αντιμετωπίζουν με άγχος και απαισιοδοξία το μέλλον. Ο ύπουλος αυτός παρονομαστής, που «θερίζει» αυτή την εποχή και κρύβεται πίσω από χίλια πρόσωπα, λέγεται κατάθλιψη.

    Ίσως κάποιοι σκεφτείτε ότι η ανακούφιση των παθήσεων της ψυχής αποτελεί είδος πολυτελείας σε καιρούς με τέτοιες κρίσιμες ανάγκες. Δυστυχώς, όμως, ισχύει ακριβώς το αντίθετο. Ο λόγος είναι ότι ο άνθρωπος που πάσχει από κατάθλιψη, συχνά χωρίς να μπορεί ούτε ο ίδιος να αναγνωρίσει τα συμπτώματά της, στερείται αυτόματα τα όπλα εκείνα που θα του έδιναν τη δυνατότητα να σηκώσει τα μανίκια του, για να διεκδικήσει μια νέα ευκαιρία για τη ζωή του.

    Συχνά, πέφτει σε μια αβουλία, μια νωθρότητα, που τον δυσκολεύει ακόμα και να σηκωθεί το πρωί, να ρίξει λίγο νερό στο πρόσωπό του και να επικοινωνήσει με άλλους ανθρώπους, ζητώντας για παράδειγμα δουλειά ή συμμετέχοντας σε μια οποιαδήποτε δραστηριότητα. Παράλληλα, η κατάθλιψη έχει αρνητική επίδραση σε όλο το περιβάλλον. Μπορεί να διαλύσει μια οικογένεια ή να οδηγήσει το θύμα της σε αυτοκαταστροφικές επιλογές. Γι’ αυτό και οι ειδικοί επιμένουν ότι σε μια πιθανή λίστα προτεραιοτήτων για τις καταιγιστικές ανάγκες που δημιούργησε η κρίση, η κατάθλιψη θα έπρεπε να καταλαμβάνει μια από τις πρώτες θέσεις.

    Σ’ αυτήν, λοιπόν, την κορυφαία ανάγκη, έρχεται μια πολύ ενδιαφέρουσα απάντηση από το Lipton, μια μάρκα η οποία έχει αποδείξει την κοινωνική ευαισθησία της, στηρίζοντας διαχρονικά συνανθρώπους μας στα δύσκολα, όπως έκανε επί πολλά χρόνια, έχοντας μόνιμη θέση στο πλευρό γυναικών με εμπειρία καρκίνου του μαστού. Μέσα από την πρωτοβουλία Στήριξε κι Εσύ, υποστήριξε έμπρακτα τις γυναίκες αυτές, λέγοντας «Μπορείς» στον τεράστιο αγώνα τους και προσφέροντας χρήματα για την έρευνα κατά τις νόσου.

    Σήμερα, το Lipton ξεκινάει μια συνεργασία με το Δεσμό (www.desmos.org), με στόχο να συμβάλλει στην ψυχική υγεία των χιλιάδων συνανθρώπων μας που ζουν με το μόνιμο βάρος της κατάθλιψης στην καθημερινότητά τους. Ο τίτλος της νέας εκστρατείας της αγαπημένης μάρκας τσαγιού είναι «Δεσμοί Ανθρωπιάς, Στιγμές Ζεστασιάς» και πραγματοποιείται σε συνεργασία με τα σούπερ μάρκετ ΑΒ και με τη συνδρομή χιλιάδων καταναλωτών. Αποτελεί μια πρωτοβουλία ψυχολογικής στήριξης σε εκείνους που την έχουν μεγαλύτερη ανάγκη.

    Με την ίδια τρυφερότητα και ζεστασιά που εξελίσσεται μια φιλική κουβέντα γύρω από μια καυτή κούπα τσαγιού, οι άνθρωποι που πάσχουν καλούνται, μεταξύ άλλων, να στραφούν σε αυτά που έχουν σημασία, όπως οι γνήσιες, αυθεντικές και ποιοτικές ανθρώπινες σχέσεις και να έχουν την κατάλληλη βοήθεια ώστε να κατακτήσουν και να διατηρήσουν πνευματική νηφαλιότητα και θετική σκέψη, ειδικά όταν οι συγκυρίες είναι δύσκολες. Ο ρόλος της μάρκας είναι να εκπονήσει και να συντονίσει τις δράσεις αυτές με σκοπό να προσεγγίσει εκείνους που τις έχουν περισσότερο ανάγκη και να τους στηρίξει, προκειμένου να βρουν φωτεινές προοπτικές στη θέση των εσωτερικών αδιεξόδων.

    Ο Δεσμός είναι ένα Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο που δημιουργήθηκε από μία ομάδα νέων, δυναμικών ανθρώπων τους οποίους συνδέει το όραμα για την υπεύθυνη και αποτελεσματική αξιοποίηση της ιδιωτικής πρωτοβουλίας στην αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης που βιώνει η χώρα μας. Μέχρι σήμερα, ο Δεσμός έχει καλύψει πλήρως τις ανάγκες 136.000 ευάλωτων συνανθρώπων μας, ενώ η πολλαπλάσια αξία της κοινωνικής προσφοράς μέσω του Δεσμού ξεπερνά τα €7 εκατ.



    ΣΧΟΛΙΑ