Ο Φερστάπεν στις κατατακτήριες δοκιμές του Βραζιλιάνικου GP δεν είχε το σωστό σετάρισμα και αποκλείστηκε από το Q1. Από την ομάδα αποφάσισαν να αλλάξουν ξανά το σετάρισμα, σπάζοντας το καθεστώς parc ferme.
Έτσι ο Ολλανδός εκκίνησε υποχρεωτικά από το pit lane. Άδραξαν την ευκαιρία στη Red Bull τοποθέτησαν νέα μηχανή στο μονοθέσιο και έβαλαν και λιγότερο φτερό για να έχει μεγαλύτερη τελική ώστε να μπορεί να προσπερνά. Βλέποντας κανείς τις τελικές ταχύτητες ο Φερστάπεν είναι πρώτος μαζί με το Σάινθ στη σχετική λίστα με 335km/h.
Ο Ολλανδός πρωταθλητής κατάφερε να πραγματοποιήσει ούτε ένα, ούτε δυο αλλά δέκα προσπεράσματα στην προσπάθειά του να αναρριχηθεί.

Ο Φερστάπεν εκκίνησε με σκληρή γόμα, είχε κλατάρισμα και έβαλε τη μέση γόμα στον 7ο γύρο. Χάρη στον αποκλεισμό του από το Q1 είχε και ένα φρέσκο σετ μαλακής γόμας. Πήγε μ’ αυτό το σετ για 27 γύρους και στον 34ο γύρο έβαλε ένα ακόμη σετ μέσης γόμας. Θεωρητικά μπορούσε να φτάσει μ’ αυτό ως το τέλος.
Όταν ο Νόρις έκανε τη δεύτερη αλλαγή του στον 50στο γύρο, ο Φερστάπεν βρέθηκε επικεφαλής του αγώνα. Ο Βρετανός ήταν στα 8 sec πίσω του και ακόμη πιο πίσω τα Mercedes.

Για να φτάσει ο Νόρις το Φερστάπεν έπρεπε στους 20 γύρους που απέμεναν να κερδίζει σταθερά 4 δέκατα στο γύρο, πράγμα όχι εύκολο ή δεδομένο. Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της McLaren, Αντρέα Στέλα τόνισε:
«Ήλπιζα πως ο Φερστάπεν θα κάνει pit stop, αυτό έκανε τη ζωή μας λίγο πιο εύκολη! Το επίπεδο υποβάθμισης των ελαστικών ήταν πολύ υψηλό και σε κάποιο σημείο νομίζω ότι τα ελαστικά απλώς ξέμειναν από καουτσούκ. Στη Red Bull γνώριζαν πως θα ήταν ένα αρκετά σημαντικό ρίσκο να πάνε μέχρι το τέλος με το ίδιο σετ. Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι είχαν μια καινούργια μαλακή γόμα να φορέσουν, νομίζω ότι αυτό ήταν το σωστό πράγμα να κάνουν».
Ο Φερστάπεν αποφάσισε εν τέλει την αλλαγή στον 54ο γύρο. Είχε χρησιμοποιήσει το δεύτερο σετ μέσης γόμας για μόλις 20 γύρους.
Αξίζει να τονιστεί πως η μέση γόμα έβγαλε μέχρι και 52 γύρους στα χέρια του Άλμπον ενώ η μαλακή 35 γύρους στα χέρια του Χούλκενμπεργκ, τιμές ενδεικτικές των δυνατοτήτων που υπήρχαν.
Μετά την αλλαγή ελαστικών ο Ολλανδός έπεσε 4ος. Κατάφερε να περάσει τη μια Μercedes του Ράσελ αλλά όχι την δεύτερη του Αντονέλι. Έτσι εν τέλει περιορίστηκε στην 3η θέση του βάθρου.
Οξύμωρο αλλά αληθινό, ο πρωταθλητής έκανε μια μεγαλειώδη εμφάνιση, αποφάσισε να παίξει επιθετικά στο τέλος αντί να ρισκάρει με τα ίδια λάστιχα και εν τέλει το αποτέλεσμα έδωσε προβάδισμα 49 βαθμών στο νικητή Λάντο Νόρις.
Αν είχε μείνει στην πίστα με τα ίδια λάστιχα και κατάφερνε να παραμείνει πρώτος θα μείωνε τη διαφορά στους 32 βαθμούς. Καθώς απομένουν 83 να μοιραστούν μέχρι το τέλος πρακτικά ο Ολλανδός δεν έχει ελπίδες να διατηρήσει τον τίτλο του. Επόμενος αγώνας στις 23/11 το GP Λας Βέγκας.

Διαβάστε επίσης:
Chery Tiggo 4: Γνωριμία επί Ελληνικού εδάφους
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αγωγή κατά Google: Κατηγορείται για παρακολούθηση χρηστών με χρήση του Gemini
- Ολοκλήρωση της πρώτης φάσης – ορόσημο της μεγάλης «πράσινης» επένδυσης στο εργοστάσιο της Παπαστράτος στον Ασπρόπυργο
- Μαρινάκης: Το χρονοδιάγραμμα που έχουμε πει ότι ο Νοέμβριος είναι μήνας των πληρωμών, φαίνεται ότι θα επιβεβαιωθεί
- Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος σε Πλεύρη: Αναγκαία η συνεργασία φορέων για να διώξουμε τις προκαταλήψεις για την «ΣΥΝΥΠΑΡΞΙΣ»
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα
Το super ράλι σε Aktor, τράπεζες, ΔΕΗ, οι νέες κινήσεις Εξάρχου, ο «επιταχυντής» Παπασταύρου, το 1 δισ. του Βαφειά και τα 3,6 δισ. της Φράγκου, οι big business του Μπερνίτσα, και ο CEO που απολύθηκε για sexy σκάνδαλο