Οι Mercedes σημείωσαν το 1-3 στο Καναδικό Grand Prix (16/6) όπου ο Ράσελ πήρε την 1η του φετινή νίκη και ο Αντονέλι το πρώτο βάθρο στην καριέρα του. Η ομάδα τόνισε τότε πως με την αλλαγή στη γεωμετρία της πίσω ανάρτησης είχε λυθεί το πρόβλημα υπερθέρμανσης των πίσω ελαστικών και η αισιοδοξία για τη συνέχεια ήταν μεγάλη.

Όμως στους επόμενους τρεις αγώνες σε Αυστρία, Βρετανία και Βέλγιο η απόδοση των Mercedes δεν ήταν η αναμενόμενη. Μιλώντας σχετικά στο Σπα ο Ράσελ τόνισε πως η ομάδα έκανε “ένα μεγάλο βήμα προς τα πίσω”. Συγκεκριμένα, μετά τις δύσκολες κατατακτήριες δοκιμές, επισήμανε ότι δεν είναι σίγουροι για τον λόγο αυτής της υστέρησης.

1

Ο Ράσελ ανέφερε ότι οι τεχνικές αναβαθμίσεις που υιοθετήθηκαν πριν από μερικούς μήνες ενδεχομένως ευθύνονται για τη μείωση της ανταγωνιστικότητας της ομάδας, καθώς από εκείνο το σημείο και μετά άρχισαν να σημειώνουν βήματα προς τα πίσω. Ανέφερε επίσης ότι η 6η θέση που κατέκτησε στις κατατακτήριες δοκιμές του Βελγίου ήταν το μέγιστο που μπορούσε να επιτύχει, δεδομένης της κατάστασης του μονοθεσίου.

Belgian Grand Prix, Sunday

Το θέμα εντοπίζεται μετά το Ισπανικό GP και την αλλαγή όσον αφορά την ελαστικότητα των εμπρός αεροτομών που επιβλήθηκε. Μετά από εκεί οι αναβαθμίσεις που υιοθετεί η Mercedes δεν αποδίδουν τα αναμενόμενα. Πέρυσι στο Βέλγιο οι Mercedes σε παρόμοιες συνθήκες είχαν κάνει το 1-2 αν και ο Ράσελ μηδενίστηκε μετά καθώς ήταν ελλιποβαρές το μονοθέσιό του.

Ο Ράσελ τόνισε την ανάγκη η ομάδα να αξιολογήσει τους λόγους για την πτώση στην απόδοση, καθώς μετά από τέσσερις παρουσίες στο βάθρο στους πρώτους έξι αγώνες, είχαν μόνο μια στους επόμενους επτά αγώνες, στον Καναδά. Τέλος, εξέφρασε την ελπίδα να αποδώσουν οι βελτιώσεις που θα φέρει η ομάδα στον επερχόμενο αγώνα στην Ουγγαρία.

Belgian Grand Prix, Saturday, Jiri Krenek

Διαβάστε επίσης:

F1 Σπα: Το κόλπο του Πιάστρι

F1 Σπα: Να για ποιο λόγο δεν έγινε αγώνας με βροχή

F1 Βέλγιο: Προσπέρασμα – νίκη για Όσκαρ