Ο Όσκαρ Πιάστρι βρίσκονταν πριν το Βελγικό GP σε μια κρίσιμη καμπή της προσπάθειάς του να κατακτήσει τον τίτλο. Είχε να κερδίσει από την Ισπανία και στους τελευταίους 2 αγώνες οι νίκες του Νόρις εξανέμισαν τη διαφορά ανάμεσά τους, που είχε πέσει στους 8 βαθμούς. Ο 24χρονος Αυστραλός αθλητής καταλάβαινε πως χρειάζονταν να ρισκάρει για ν’ αντιστρέψει την κατάσταση και στις κατατακτήριες δοκιμές της Παρασκευής (Sprint) επέλεξε να θυσιάσει την τελική ταχύτητα για να έχει καλύτερο κράτημα στις στροφές. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να πετύχει τον ταχύτερο γύρο όλων των εποχών στο Σπα με χρόνο 1:40.510 αλλά να είναι ευάλωτος στον αγώνα (Sprint).
O Φερστάπεν που είχε ποντάρει σε τελική ταχύτητα κατάφερε να τον περάσει μετά την εκκίνηση στα φρένα για την στροφή 5. Ο Πιάστρι προσπαθούσε στους 15 γύρους του αγώνα Sprint εις μάτην να περάσει καθώς υστερούσε σε τελική ταχύτητα. Παραταύτα κατάφερε να κρατήσει πίσω του το Νόρις και να αυξήσει κατά ένα βαθμό τη διαφορά τους στη βαθμολογία (από 8 σε 9). Μετά το τέλος του Sprint ο Φερστάπεν έλεγε πως οδήγησε 15 γύρους στο όριο για να κρατήσει δυο πιο γρήγορα μονοθέσια πίσω του και ο Πιάστρι τόνιζε πως δε θέλει να δει το ίδιο έργο στον κυρίως αγώνα.
Ο Αυστραλός αποφάσισε να κάνει αλλαγές στην ρύθμιση της McLaren μειώνοντας λίγο την κλίση στις αεροτομές. Έτσι έχασε σε κράτημα και αντίστοιχα την 1η θέση στις κατατακτήριες δοκιμές του κυρίως αγώνα, από το Νόρις. Η βροχή δεν άλλαξε τις ισορροπίες αλλά ήταν η ψυχολογία του Αυστραλού οδηγού που έκανε τη διαφορά.
Στην εκκίνηση εν κινήσει (rolling start) πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, βρήκε πρόσφυση και βγήκε καλύτερα, κολλώντας πίσω από τον Νόρις που γλίστρησε. Είχε το θάρρος να κρατηθεί πίσω του, στην άνοδο από Eau Rouge για Raidillon γλιστρώντας και διορθώνοντας και εν τέλει να εκμεταλλευτεί τις μειωμένες αεροδυναμικές αντιστάσεις που είχε επιλέξει για καλύτερη τελική και να περάσει πριν τα φρένα, για τη Les Combes. Σ’ αυτό το προσπέρασμα κρίθηκε ο αγώνας. Ο Νόρις ρίσκαρε στη συνέχεια βάζοντας τη σκληρή γόμα, μπας και η φθορά της μέσης αναγκάσει το Πιάστρι σε 2η αλλαγή, όμως ο Αυστραλός κατάφερε να διαχειριστεί το λάστιχο με μαεστρία και να φτάσει ως το τέλος. Έτσι αύξησε τη διαφορά της βαθμολογίας στους 16 βαθμούς ενώ έπεται το Ουγγρικό GP (3/8) αγώνας στον οποίο σημείωσε πέρυσι την 1η νίκη της καριέρας του.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
