ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η McLaren έκανε το «Miami twice» συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών στη Φλόριντα. Οι παπάγια έκαναν το 1-2 στον αγώνα Sprint και στον κυρίως αγώνα. Στο Sprint το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε το Νόρις, στον αγώνα όμως ο Πιάστρι δεν άφησε κανένα περιθώριο ούτε στο Νόρις ούτε στο Φερστάπεν. Έδειξε στο Βρετανό teammate του, πως προσπερνούν τον Ολλανδό μπήκε επικεφαλής της κούρσας στον 14ο γύρο και δεν επέτρεψε σε κανέναν να τον πλησιάσει μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας. Έφτασε έτσι στην 6η νίκη της καριέρας του, 4η φετινή σε 6 GP και αύξησε τη διαφορά του στη βαθμολογία από το Νόρις στους 16 βαθμούς και από το Φερστάπεν στους 32.

Μέχρι να φτάσουμε όμως στον 14ο γύρο είχαμε δράμα καθώς οι Φερστάπεν και Νόρις μονομάχησαν στην πρώτη στροφή με τα γνωστά αποτελέσματα. Ο Φερστάπεν έκανε λάθος στα φρένα, μπλόκαρε τον εσωτερικό αφόρτιστο τροχό και ο Νόρις βρέθηκε δίπλα του στη στροφή 2. Ο Φερστάπεν τον ώθησε εκτός, ο Νόρις διαμαρτυρήθηκε, οι αγωνοδίκες εξέτασαν το συμβάν αλλά δε βρήκαν κάτι μεμπτό. Ο Νόρις όμως από 2ος βρέθηκε 6ος. Αντίθετα οι Αντονέλι και Πιάστρι που εκκινούσαν από την 2η σειρά ανέβηκαν μια θέση, ο Αντονέλι θα μπορούσε να πάρει και το προβάδισμα αν δεν δίσταζε στα φρένα για την 4. Η σύγκρουση των Ντούχαν και Λώσον έφερε καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας, όταν καθάρισε η πίστα ο αγώνας βρήκε ρυθμό και ο Πιάστρι άρχισε να πιέζει. Εύκολα πέρασε τον Αντονέλι στον 4ο γύρο και των Φερστάπεν στον 14ο. Έδωσαν μια σύντομη καθαρή μάχη οι δυο τους με τον Πιάστρι να περνά στα φρένα από την εξωτερική, στη στροφή 1 καθώς ο Φερστάπεν μπλόκαρε πάλι τον εσωτερικό αφόρτιστο τροχό (σ.σ: υπήρχε προδιάθεση στο λάστιχο από το μπλοκάρισμα της εκκίνησης).

Αντίστοιχα ο Νόρις πιο πίσω πέρασε τις Mercedes ως τον 9ο γύρο και έφτασε πίσω από το Φερστάπεν. Πίεσε για να τον περάσει, έδωσαν επική μάχη που κράτησε 3 γύρους με το Νόρις να δίνει πίσω και τη θέση σ’ ένα σημείο. Από τη στιγμή που ο Νόρις κατάφερε στον 18ο γύρο να περάσει το Φερστάπεν οι McLaren δεν απειλήθηκαν και δεν απασχόλησαν. Ο Ολλανδός έχοντας φθείρει τα ελαστικά του (εκκίνησε όπως οι περισσότεροι με μέση γόμα) αναγκάστηκε να μπει στα πιτ στον 26ο γύρο. Στάθηκε άτυχος εκεί γιατί η οριοθέτηση του ρυθμού από το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας στον 28ο γύρο (έμεινε ο Μπορτολέτο) επέτρεψε στους υπόλοιπους να κερδίσουν 11 sec στην αλλαγή ελαστικών. Έτσι ο Ράσελ βγήκε μπροστά από το Φερστάπεν και ανέβηκε για 4η φορά σε 6 αγώνες στο βάθρο.

Οι Ferrari έκαναν εντύπωση για τους λάθος λόγους. Καταρχάς ο ρυθμός τους βελτιώθηκε όταν μειώθηκε το φορτίο καυσίμου μετά τον 32ο γύρο. Κατάφεραν και οι δυο μαζί να περάσουν το Σάινθ στην πρώτη στροφή και μετά φαγώθηκαν για το ποιος πάει πιο γρήγορα. Η διαχείριση από την ομάδα αποτελεί παράδειγμα προς αποφυγή. Έδωσαν καθυστερημένα εντολή στο Λεκλέρκ να αφήσει το Χάμιλτον να περάσει: «Πιείτε και ένα τσάι καθώς το συζητάτε» του προβόκαρε ο Βρετανός. Μετά καθότι ο Χάμιλτον υπερθέρμανε πίσω από το Λέκλερκ τα ελαστικά του και δεν είχε πια ρυθμό με τη μέση γόμα (είχε εκκινήσει με τη σκληρή) είπαν στο Λεκλέρκ να ξαναπεράσει.
Έπεσε κι άλλη γκρίνια και ο Χάμιλτον αντέδρασε άκομψα: «Μήπως θέλετε να αφήσω και το Σάινθ να περάσει;». Ο Ισπανός το έμαθε(;) και στον τελευταίο γύρο στα φρένα για την 17, του έριξε ένα τζαρτζάρισμα, αλλά ο Βρετανός κρατήθηκε και πήρε τους 4 βαθμούς της 8ης θέσης. Μετά το τέλος του αγώνα οι δηλώσεις του Χάμιλτον ήταν ενδεικτικές της έντασης που επικρατεί στην ομάδα: « Έχασα πολύ χρόνο πίσω από τον Σαρλ και εκείνη τη στιγμή σίγουρα έπρεπε να πάρουμε μια σύντομη απόφαση πολύ γρήγορα, ας μην χάνουμε χρόνο.
Είμαι σίγουρος ότι σε κάποιους δεν άρεσαν κάποια σχόλια, αλλά πρέπει να καταλάβετε ότι ήταν εκνευριστικό, ο κόσμος λέει πολύ χειρότερα πράγματα από αυτά που λέω εγώ. Ήταν περισσότερο σαρκαστικό παρά οτιδήποτε άλλο και τώρα δεν είμαι εκνευρισμένος. Θα δουλέψουμε εσωτερικά, θα έχουμε συζητήσεις και θα συνεχίσουμε να πιέζουμε. Ας μην γίνουμε συναισθηματικοί. Είμαστε εδώ για να αγωνιστούμε, δεν είμαστε εκεί που θέλουμε να είμαστε».

Αντίθετα ο Όσκαρ Πιάστρι ήταν όλο χαμόγελα στις δηλώσεις του: « Ήμουν ατυχώς, δεύτερο στο Sprint αλλά κέρδισα στον αγώνα που ήθελα πραγματικά. Χθες ήταν μια δύσκολη μέρα. Προφανώς στο Sprint το αυτοκίνητο ασφαλείας δε βοήθησε και μετά δυσκολεύτηκα στις κατατακτήριες δοκιμές. Το να καταφέρω να πάρω τη νίκη την Κυριακή είναι ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Προφανώς υπήρξε ένα μικρό μπέρδεμα στην πρώτη στροφή που με βοήθησε λίγο, και μετά ήμουν αρκετά προσεκτικός για να αποφύγω τον Μαξ που μπλόκαρε στην πρώτη στροφή. Από εκεί και πέρα ήξερα ότι είχα ένα καλό πλεονέκτημα ρυθμού και σαφώς το μονοθέσιο ήταν απίστευτο σήμερα. Σίγουρα υπάρχουν ακόμα κάποια πράγματα στα οποία πρέπει να δουλέψω από αυτό το απόγευμα. Πολύ χαρούμενος με τη νίκη, πολύ χαρούμενος με τους βαθμούς, αλλά πρέπει συνεχώς να μαθαίνω. Πολύ χαρούμενος που φεύγω από το Μαϊάμι στην κορυφή. Θυμάμαι πριν από δύο χρόνια εδώ στο Μαϊάμι ήμασταν πραγματικά η πιο αργή ομάδα. Νομίζω ότι μας είχαν περάσει δύο φορές. Το να κερδίζουμε σήμερα για 2η συνεχή χρονιά με πάνω από 35 δευτερόλεπτα διαφορά από τον τρίτο είναι ένα απίστευτο αποτέλεσμα και η σκληρή δουλειά κάθε ενός – πρώτα από όλους των ανθρώπων εδώ στην πίστα, αλλά και όλων στο εργοστάσιο ανταμείβεται».
Η τελική κατάταξη του αγώνα ήταν:

Η βαθμολογία των οδηγών είναι:

Η βαθμολογία των κατασκευαστών είναι:

Η F1 έρχεται Ευρώπη τώρα για 3 συνεχείς αγώνες σε Ίμολα (18/5), Μονακό (25/5) Βαρκελώνη (1/6).

Τα Lego Cars έκλεψαν τις εντυπώσεις στο parade.
Διαβάστε επίσης:
F1 Μαϊάμι, Sprint: Η τύχη χαμογέλασε στο Νόρις!
F1 Μαϊάμι: Η ατμόσφαιρα στα πάντοκ
F1 Μαϊάμι: Χρώματα και αρώματα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- H Γαλλία δηλώνει έτοιμη για μάχη με τις ΗΠΑ για το εμπόριο
- Wall Street: Προβληματισμός ξανά για τις επιπτώσεις των δασμών – Nvidia και AMD έδωσαν στήριξη στις τεχνολογικές μετοχές
- Πετρέλαιο: Η αγορά αμφισβητεί πως το σχέδιο Τραμπ θα μειώσει τις προμήθειες ρωσικού πετρελαίου
- Εδιμβούργο: Φιλοπαλαιστίνιοι ακτιβιστές έριξαν βαν στον φράχτη του εργοστασίου της Leonardo UK
