Στους τελευταίους 2 αγώνες σε Ιταλία και Αζερμπαϊτζάν είχαμε ανατροπή με τον πρωταθλητή Μαξ Φερστάπεν να επιστρέφει στις νίκες. Σε συνδυασμό με την εγκατάλειψη του Πιάστρι στο Μπακού μειώθηκαν οι διαφορές στη βαθμολογία.
Ο Πιάστρι συνεχίζει να προηγείται με 324 βαθμούς, ο Νόρις ακολουθεί με 299 βαθμούς και ο Φερστάπεν με 255 βαθμούς. Ο Ολλανδός είναι 69 βαθμούς πίσω από τον Πιάστρι ενώ απομένουν 199 βαθμοί να μοιραστούν σε 7 αγώνες και 3 Sprint. Έχει γίνει ποτέ τέτοια ανατροπή στα 75 χρόνια της F1; Όχι! Αλλά αν υπάρχει ένας οδηγός ικανός να πετύχει την υπέρβαση αυτός είναι ο Φερστάπεν. Αρκεί να έχει ανταγωνιστικό μονοθέσιο.
Η Red Bull άλλαξε ηγεσία τον Ιούλιο και υπό την καθοδήγηση του Λωρέντ Μεκίς ακολουθεί άλλη στρατηγική. Βρήκαν το λόγο υστέρησης του μονοθεσίου άλλαξαν πάτωμα και βελτίωσαν την αεροδυναμική ισορροπία. Έτσι ο Ολλανδός πήρε μετά από καιρό, δυο συνεχόμενες νίκες σε Μόντσα και Μπακού. Η προηγούμενη φορά που το είχε πετύχει αυτό ήταν πέρυσι τον Ιούνιο, σε Καναδά και Ισπανία. Τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά των δυο διαδρομών σε Μόντσα και Μπακού είναι παρόμοια με μικρές κλίσεις στις αεροτομές. Οπότε μένει να φανεί αν η Red Bull θα έχει υπεροχή και θα αποδειχτεί ανταγωνιστική σε μια διαδρομή με απαιτήσεις για υψηλό αεροδυναμικό φορτίο όπως η Σιγκαπούρη.

Να σημειωθεί πως ο Φερστάπεν δεν έχει κερδίσει ποτέ στη Σιγκαπούρη! Πέρυσι ανέβηκε στο βάθρο μαζί με τους Πιάστρι και Νόρις. Φέτος τα πράγματα είναι διαφορετικά. Αξίζει να τονιστεί πως στη McLaren έχουν εγκαταλείψει από τον Ιούλιο την εξέλιξη του φετινού μονοθεσίου. Οι πρωταθλητές μπορούν να εξασφαλίσουν την διατήρηση του τίτλου στη Σιγκαπούρη αρκεί να πάρουν 13 βαθμούς. Αν το πετύχουν θα είναι το 10ο πρωτάθλημα στην ιστορία τους.
Πρώτη στη σχετική λίστα είναι η Ferrari με 16 τίτλους. Ο Πιάστρι που έχει διαφορά 69 βαθμών έναντι του Φερστάπεν μπορεί να είναι δεύτερος και στους 7 αγώνες που απομένουν έναντι του Φερστάπεν (49 βαθμοί απώλεια) όπως και στα 3 Sprint ( 3 βαθμοί απώλεια). Οριακά μπορεί να είναι και 3ος (απώλεια 70 βαθμών) αρκεί να κερδίσει τα Sprint (+3 βαθμοί). Εύκολα γίνεται αντιληπτό πως είναι πολύ δύσκολο για το Φερστάπεν. Αλλά όχι ακατόρθωτο. Αν έχει μονοθέσιο για ικανό για pole – νίκη στη Σιγκαπούρη, όλα μπορεί να συμβούν. Ειδικά αν οι McLaren μείνουν εκτός βαθμών.
Εικόνα από την περσινή συνέντευξη Τύπου μετά τον αγώνα στη Σιγκαπούρη. Είχε κερδίσει ο Νόρις.
Διαβάστε επίσης:
Τέμπη: Η Ζωή Κωνσταντοπούλου ζήτησε αναβολή της εκταφής του γιου του Πάνου Ρούτσι
Σε ΦΕΚ δημοσιεύθηκε η ΚΥΑ για νυχτερινή αποζημίωση στρατιωτικών και νοσηλευτών
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Άννα Ευθυμίου: Η κυβέρνηση στοχεύει σε ένα δίκαιο και βιώσιμο κοινωνικοασφαλιστικό σύστημα
- Πάπας Λέων ΙΔ΄: Κατά των μεταναστευτικών πολιτικών του Τραμπ – «Δεν μπορεί να συμφωνείς με την απάνθρωπη μεταχείριση»
- Ευρώπη Holdings: Απέκτησε το 50% της Alpha Insurance Brokers στη Ρουμανία
- Πρόγραμμα «Ψηφιακές Συναλλαγές Β’»: Πάνω από 150.000 αιτήσεις για τα voucher
