Μετά από 25 χρόνια, η McLaren έκανε και πάλι το 1-2 στο Grand Prix της Αυστρίας. Το 2000, το «ένα-δύο» ήρθε χάρη στους Μίκα Χάκινεν και Ντέιβιντ Κούλθαρντ, ενώ σήμερα, ο Λάντο Νόρις ήταν νικητής στο Σπήλμπεργκ, κατακτώντας την έβδομη νίκη της καριέρας του και την τρίτη αυτή τη σεζόν. Ο έτερος οδηγός της ομάδας Όσκαρ Πιάστρι πέρασε τη γραμμή του τερματισμού ακριβώς πίσω από τον Άγγλο.
Μεταξύ τους δόθηκε μάχη με τον Πιάστρι να περνάει μπροστά στιγμιαία και το Νόρις να ξαναπαίρνει τη θέση στην επόμενη στροφή. Από την ομάδα τράβηξαν μια νοητή γραμμή μετά από ένα μπλοκάρισμα πανικού του Πιάστρι στην προσπάθεια να περάσει το Νόρις στα φρένα για την 4η στροφή, καθώς παρατρίχα δεν έπεσε πάνω στο Βρετανό. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari.
Ήταν η 197η νίκη της McLaren, η όγδοη αυτή τη σεζόν και η έβδομη σε αυτόν τον αγώνα. Το Σπήλμπεργκ αποδεικνύεται η πίστα που ταιριάζει καλύτερα στον Νόρις στην F1: μία νίκη, μία pole position, τρεις παρουσίες στο βάθρο και 108 βαθμοί από εννέα εκκινήσεις.

Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων ενείχε δράμα καθώς το μονοθέσιο του Σάινθ δεν εκκινούσε και μετά πήρε φωτιά. Ως αποτέλεσμα είχαμε επανεκκίνηση. Η απόσταση του αγώνα μειώθηκε κατά έναν γύρο, αφού η εκκίνηση ακυρώθηκε και έγινε δεύτερος γύρος σχηματισμού.
Πέντε οδηγοί (Γκασλί, Κολαπίντο, Μπέρμαν, Χατζάρ και Χούλκενμπεργκ) επέλεξαν για το πρώτο μέρος αγώνας τη μαλακή γόμα C5, ενώ οι άλλοι 15 επέλεξαν τη μέση C4. Ο Νόρις διατήρησε το προβάδισμα στην 1η στροφή αλλά πίσω του ο Αντονέλι βούτηξε στην στροφή 3 από τη εσωτερική μπλόκαρε τα πάντα και έπεσε πάνω στο Φερστάπεν. Αγώνας τέλος και για τους δυο, ενώ χρειάστηκε αυτοκίνητο ασφαλείας για να απομακρυνθούν τα δυο μονοθέσιο.
Ο αγώνας βγήκε μια ροή με τους οδηγούς να βάζουν στην πρώτη αλλαγή τη σκληρή γόμα: Ο Οκόν χρησιμοποίησε και τα δυο σετ σκληρής γόμας ενώ εκκίνησε με μέση γόμα. Ο έτερος οδηγός της Haas, Όλιβερ Μπέρμαν, που επίσης είχε διαθέσιμα 2 σετ σκληρής γόμας, χρησιμοποίησε μόνο το ένα στο μεσαίο τμήμα του αγώνα του.
Ο Άγγλος οδηγός της Haas, μαζί με τον Γάλλο οδηγό της Racing Bull Ισάκ Χατζάρ και τον Καναδό οδηγό της Aston Martin, Λανς Στρολ, ήταν οι τρεις οδηγοί που χρησιμοποίησαν και τις τρεις γόμες. Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ της Sauber ήταν ο μοναδικός οδηγός που δεν χρησιμοποίησε τη σκληρή γόμα στο Σπήλμπεργκ. Παρότι εκκινούσε τελευταίος κατάφερε να μπει στους βαθμούς.

Οι 70 γύροι πραγματοποιήθηκαν σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες – το οδόστρωμα κυμαινόταν μεταξύ 52 και 55 βαθμούς Κελσίου. Όπως αναμενόταν, η στρατηγική των δύο αλλαγών ήταν η ταχύτερη, αλλά όσοι δοκίμασαν την τακτική μιας αλλαγής αποδείχθηκαν αρκετά ανταγωνιστικοί, φτάνοντας μάλιστα στην πρώτη δεκάδα.
Μετά το τέλος του αγώνα ο νικητής Λάντο Νόρις τόνισε: «Είμαι πολύ χαρούμενος με το αποτέλεσμα, το 1-2 είναι το ιδανικό φινάλε για την ομάδα. Είχα μια σπουδαία μάχη με τον Όσκαρ (Πιάστρι), ήτανε πολύ διασκεδαστική. Καταφέραμε να πετύχουμε γρήγορο ρυθμό και βέλτιστη στρατηγική. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα για τις αναβαθμίσεις και όλη τους τη δουλειά, που είχαν ως αποτέλεσμα τη διεύρυνση της απόστασης από τον ανταγωνισμό. Τώρα, πάμε στο αγαπημένο μου Σαββατοκύριακο της χρονιάς, το Σίλβερστον».

Συνολικά η τελική κατάταξη ήταν:
Η βαθμολογία των οδηγών διαμορφώθηκε ως εξής:
Η βαθμολογία των κατασκευαστών είναι:
Επόμενος αγώνας την ερχόμενη Κυριακή το Βρετανικό GP.
Διαβάστε επίσης:
EKO Acropolis Rally 2025: FINISH FLASH – ALL ENTRIES
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fais Group: Αγορά 5.000 ιδίων μετοχών αξίας €16.844
- Γάζα: Τουλάχιστον 15 νεκροί από ισραηλινό πλήγμα – Ανάμεσά τους τρεις δημοσιογράφοι
- Interamerican και Anytime: Ξεκίνησαν οι αποζημιώσεις για τους πολίτες που επλήγησαν από τις πυρκαγιές
- CrediaBank: Τι απαντά στις «κακόβουλες προσπάθειες» υπονόμευσης της εξαγοράς της HSBC Malta – Η ανακοίνωση

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα

Οι καλοκαιρινές αναμνήσεις από τις Σπέτσες, το πάρτυ του ζεύγους Κούστα στους Αρκιούς, τα γενέθλια της Maria Martinez de Medinilla στην Marbella
Μετρό Θεσσαλονίκης: Αντίστροφη μέτρηση για την Καλαμαριά – Οι επεκτάσεις και τα προβλήματα χρηματοδότησης
