ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Eταιρικά logos: Το λογότυπο μιας εταιρείας είναι το πρώτο πράγμα που βλέπει ένας μελλοντικός πελάτης. Ένα έξυπνο, αστείο και καλοφτιαγμένο Logo μας κεντρίζει το ενδιαφέρον. Τι γίνεται, όμως, όταν τα πράγματα πάνε στραβά και λογότυπα καταλήγουν να θυμίζουν στους καταναλωτές σεξουαλικές πράξεις και άσεμνες συμπεριφορές;
Παρακάτω, μπορείτε να δείτε μερικά από τα λογότυπα εταιρειών, που αποδείχθηκαν μεγάλες αποτυχίες. Μερικά από αυτά διορθώθηκαν, ενώ άλλα παρέμειναν ως είχαν, προκαλώντας σάλο και γέλιο στα social media.


Το Ομοσπονδιακό Πανεπιστήμιο της Βραζιλίας του Ινστιτούτου Santa Catarina των Ανατολικών Σπουδών θέλησε να δημιουργήσει ένα logo, που θα απεικόνιζε έναν ιαπωνικό ναό, τη στιγμή της ανατολής του ηλίου. Όπως φαίνεται και από την εικόνα το αποτέλεσμα, δείχνει κάτι τελείως διαφορετικό.

Το Mont-Sat είναι μια πολωνική εταιρεία της οποίας οι τεχνικοί είναι περισσότερο από ευτυχείς όταν σας εγκαθιστούν ένα δορυφόρο στο σπίτι ή την επιχείρησή σας.





ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Νίκη Παπαθεοχάρη: Δίπλα στη θάλασσα… από τη θάλασσα
- Ευτύχης Βασιλάκης: Κεφαλαιοποίηση στα όρια του 1 δισ. ευρώ και το ξεχασμένο «buy back»…
- Η σφαγή των αμνών, ο super Κόκκαλης και το ράλι της Intralot, τα νέα πλοία του Νίκου Βαρδινογιάννη, ποιος εφοπλιστής είπε «είμαι χαζός», ο νταλαβεριτζής manager σε νέες περιπέτειες και το κάλεσμα του Αποστολόπουλου
- Τράπεζα της Ελλάδος: Αυξήσεις μισθών, έλλειψη προσωπικού οδηγούν σε αύξηση κόστους για τις επιχειρήσεις
