• Business Of Fashion

    Νέα εποχή για τον γαλλικό οίκο Céline – Άλλαξε το θρυλικό λογότυπο

    • NewsRoom


    Νωρίτερα φέτος ανακοινώθηκε ότι o σχεδιαστής Hedi Slimane θα διαδεχτεί τη Phoebe Philo στη θέση του creative director του πασίγνωστου γαλλικού οίκου μόδας Céline. Ο νέος διευθυντής έχει αναλάβει ήδη δράση και προχώρησε στην αλλαγή του Logo της εταιρείας.

    Η Céline διέγραψε τον instagram λογαριασμό της το Σαββατοκύριακο, προκειμένου να αποκαλύψει το νέο της λογότυπο. Τώρα που ο Slimane έχει αναλάβει την δημιουργική εικόνα του brand, φαίνεται πως ο οίκος εισέρχεται σε μια νέα εποχή. Όπως φαίνεται και στο αντίστοιχο instagram post το χαρακτηριστικό πλέον é έχει διαγραφεί και πλέον η μάρκα γράφεται απλά Celine.

    View this post on Instagram

    LE NOUVEAU LOGO S'INSPIRE DIRECTEMENT DE CELUI, HISTORIQUE, DES ANNÉES 60. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ LA TYPOGRAPHIE EST MODERNISTE, DATANT DES ANNÉES 30. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ L'ACCENT SUR LE "E" DISPARAIT PAR SOUCI DE RÉDUCTION ET DE PURETÉ, A L'INSTAR DES COLLECTIONS DES ANNÉES 60. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ L'ESPACEMENT ENTRE LES LETTRES A AUSSI ÉTÉ ÉQUILIBRÉ, LES LETTRES RAPPROCHÉES. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ LA MENTION "PARIS" TRÈS PRESENTE HISTORIQUEMENT, REVIENT DE MANIÈRE INSTITUTIONNELLE SUR LE NOUVEAU CONCEPT PACKAGING ET SUR LES GRIFFES DES NOUVELLES COLLECTIONS. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ LA MENTION "PARIS" NE FIGURERA PAS SUR LES CAMPAGNES PUBLICITAIRES INTITULÉES "CELINE". ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ #CELINEBYHEDISLIMANE

    A post shared by CELINE (@celine) on

    Η αλλαγή αυτή έγινε, καθώς ο σχεδιαστής ήθελε «μια πιο απλοποιημένη και ισορροπημένη αναλογία, που παραπέμπει στη συλλογή τoυ label στη δεκαετία του ’60, όπως περιγράφεται.»

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Benetton: Η επιχειρηματική δυναστεία που κινδυνεύει να θαφτεί στα συντρίμμια της Γένοβας

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πώς οι προτιμήσεις στις τάσεις της μόδας αλλάζουν τις περιουσίες των δισεκατομμυριούχων

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Μια βόλτα στο πιο πολυτελές εμπορικό κέντρο της Νέας Υόρκης (video)



    ΣΧΟΛΙΑ