• Οικονομία & Επιχειρήσεις

    Καμία ώθηση στη Nike από τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Η μετοχή της εμφανίζει τη χειρότερη απόδοση


    Αν οι εταιρίες ήταν αθλητές των Ολυμπιακών Αγώνων, η Nike σίγουρα δεν θα βρίσκονταν στο βάθρο των νικητών, εκτός και αν υπήρχε μετάλλιο για την τελευταία θέση.

    Η μετοχή της εταιρίας έχει καταγράψει απώλειες άνω του 10% από τις αρχές του έτους, εμφανίζοντας τη χειρότερη απόδοση από τις μετοχές του Dow για το 2016, παίρνοντας τη θέση που είχε μέχρι πρότινος στη Wall Street η μετοχή της Goldman Sachs.

    Τα τελευταία τριμηνιαία αποτελέσματα που δημοσίευσε η εταιρία ήταν χειρότερα των προσδοκιών των αναλυτών και έτσι οι μελλοντικές της πωλήσεις αποτελούν κλειδί για τα επόμενα τρίμηνα.

    Αυτό είναι αρκετό για να επηρεάσει αρνητικά τους επενδυτές, παρά το γεγονός ότι η εταιρία είναι επίσημος χορηγός στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο.

    Έτσι η εταιρία θα βρίσκεται στο προσκήνιο αρκετά κατά τις επόμενες εβδομάδες, από τους αθλητές που φορούν τα ρούχα της αλλά και από τις διαφημίσεις της Nike που προβάλλονται στο NBC και στα δίκτυα που προβάλουν τους αγώνες.
     

    Ο star του NBA LeBron James, έδωσε πρόσφατα την καλύτερη προβολή στην εταιρία, καθώς η ομάδα του Cleveland Cavaliers κέρδισε τον τίτλο στο NBA τον Ιούνιο και η νίκη συμβάλλει θετικά στις πωλήσεις παπουτσιών sneakers. Αρκεί να αναφέρουμε το Michael Jordan, που βρίσκεται ακόμη στο payroll της Nike.

    Ωστόσο, η εταιρία αντιμετωπίζει έντονο ανταγωνισμό από την άλλη μεγάλη εταιρία αθλητικών ειδών, την Adidas, καθώς και την Under Armour. Οι πωλήσεις στη Βόρειο Αμερική, που αντιπροσωπεύει περίπου το 50% των συνολικών εσόδων της εταιρίας, ήταν σταθεροποιητικές το τελευταίο τρίμηνο.

    Από την άλλη πλευρά, η Nike πηγαίνει καλά στην Κίνα και τη Δυτική Ευρώπη. Ωστόσο, αν αυτή η τάση δεν συνεχιστεί τότε ο όμιλος θα δυσκολευτεί να εμφανίσει την ανάπτυξη κερδών και πωλήσεων που θα ικανοποιήσουν τη Wall Street.

    Σημειώνεται ότι η επιτυχία στην Κίνα δεν θεωρείται δεδομένη, καθώς η χώρα προωθεί σε μεγάλο βαθμό τις εγχώριες αναπτυσσόμενες εταιρίες, εις βάρος αρκετές φορές των εταιριών της Δύσης. 

    Παράλληλα, η διοίκηση της εταιρίας εξετάζει κατά πόσο θα έπρεπε να βάζει το λογότυπο της σε αθλήματα ή αθλητές που δεν θα έχουν σίγουρη επιτυχία. 

    Πρόσφατα ανακοίνωσε την έξοδο της από τον επαγγελματικό εξοπλισμό του γκολφ, κίνηση που συνεπάγεται την απομάκρυνση από την εταιρία αθλητών όπως ο Rory McIlroy και ο Tiger Woods (αν και όταν παίξει ξανά) που θα πρέπει να αναζητήσουν άλλες εταιρίες αθλητικών ειδών.

    Αξίζει να αναφέρουμε ότι η φετινή υποχώρηση της μετοχής της Nike έρχεται μετά από μία θεαματική άνοδο άνω του 30% που κατέγραψε το 2015, και την έφερε στην πρώτη θέση από πλευράς απόδοσης στο δείκτη Dow. 

    Ωστόσο, οι υπόλοιποι κερδισμένοι του 2015, όπως οι εταιρίες GE, Home Depot και McDonald’s εξακολουθούν να κινούνται ανοδικά και το 2016, γεγονός που αποδεικνύει ότι η πτώση της Nike δεν οφείλεται μόνο στη διόρθωση από την περυσινή μεγάλη άνοδο.

     

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

    http://www.mononews.gr/miss-bumbum-alles-protagonistries-ton-olimpiakon-agonon-sti-vrazilia-picsvideo/66797



    ΣΧΟΛΙΑ