Οικονομία & Επιχειρήσεις

Κρίτων Λεντούδης: Είναι γεγονός! Εξαγόρασε τέσσερα πλοία της Hanjin

Κρίτων Λεντούδης ναυτιλία

Κρίτων Λεντούδης, εφοπλιστής Evalend Shipping


Με μία ακόμη επεκτατική κίνηση κλείνει το 2016 για τη ναυτιλιακή εταιρία Evalend Shipping, καθώς ο Έλληνας εφοπλιστής Κρίτων Λεντούδης ολοκλήρωσε, σύμφωνα με πηγές της αγοράς, την εξαγορά τεσσάρων δεξαμενόπλοιων που ανήκαν στη χρεοκοπημένη νοτιοκορεάτικη ναυτιλιακή Hanjin Shipping.

Πρόκειται για τα δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών προϊόντων τύπου handysize Royal Flos, Royal Natura, Strilen και Ema Querida (όλα χωρητικότητας 19,996-dwt), τα οποία είχαν κατασκευαστεί το 2008 στα ναυπηγεία Sekwang Heavy της Νοτίου Κορέας.

Το όνομα της Evalend είχε συνδεθεί με τη συγκεκριμένη εξαγορά από τα μέσα Νοεμβρίου αλλά σύμφωνα με brokers της αγοράς η συμφωνία ολοκληρώθηκε τώρα. Μάλιστα, εκτιμάται ότι το τίμημα της εξαγοράς ανήλθε στα 13,1 εκατ. δολάρια για κάθε πλοίο και η πώληση δρομολογήθηκε από κάποια τράπεζα. Αν το συγκεκριμένο ποσό αληθεύει, είναι λίγο υψηλότερο από τις εκτιμήσεις της πλατφόρμας δεδομένων VesselsValue, η οποία εκτιμά την αξία κάθε πλοίου στα 12,6 εκατ. δολάρια.

Στο μεταξύ, πριν λίγες ημέρες ο εφοπλιστής Κρίτων Λεντούδης, αιφνιδίασε την αγορά με μία ακόμη κίνηση, καθώς προχώρησε στην εξαγορά τριών φορτηγών πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου από τα κινεζικά ναυπηγεία Jiangsu New Yangzijiang Shipbuilding.

Συγκεκριμένα, η Evalend εξαγόρασε τα τρία νεότευκτα πλοία τύπου kamsarmax Bright Seas, World Seas και Inspiring Seas (όλα χωρητικότητας 81.800-dwt), τα οποία είχε παραγγείλει η επίσης ελληνική ναυτιλιακή Allseas Marine, συμφερόντων του εφοπλιστή Μιχάλη Μποδούρογλου.

Σύμφωνα με τους brokers, η εταιρεία του κ. Λεντούδη έδωσε και για τα τρία αυτά πλοία συνολικά το ποσό των 61,05 εκατ. δολαρίων, καθώς το καθένα στοίχισε 20,35 εκατ. δολάρια. Με αυτή την επενδυτική κίνηση η Evalend επέκτεινε τις δραστηριότητές της στην αγορά του ξηρού φορτίου, από τη στιγμή που τα Bright Seas, World Seas και Inspiring Seas είναι τα πρώτα φορτηγά πλοία τύπου kamsarmax που προσθέτει στον dry cargo στόλο της, ο οποίος αποτελείτο από πλοία τύπου handysize και supramax.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τσάκος και Hyundai ενώνουν τις δυνάμεις τους: Ανοίγουν εταιρεία διαχείρισης πλοίων στην Ελλάδα

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ένα ακόμα ρυμουλκό για την Vernicos Tugs & Salvages


ΣΧΟΛΙΑ