• First Top Stories

    Αποκλειστικό: Τι θα ανακοινώσει για το Ελληνικό σε λίγες ώρες ο Οδυσσέας Αθανασίου 

    the wise man

    the wise man


    oddyseas athanasiou CARICATUREΣήμερα (;) το ΣΟΑ για το Ελληνικό: Μεγάλη ημέρα σήμερα για τον διευθύνοντα σύμβουλο της Lamda Development Οδυσσέα Αθανασίου. Αν δεν υπάρξουν απρόοπτα θα μπορεί να ανακοινώσει στη γενική συνέλευση των μετόχων, το μεσημέρι, πως κατατέθηκε και επισήμως το Σχέδιο Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης (ΣΟΑ) για το μεγάλο project του Ελληνικού. Το ΣΟΑ περιλαμβάνει τους βασικούς όρους της πολεοδόμησης, τα κτίρια που θα κατασκευαστούν, αρκετά από τα οποία θα είναι τοπόσημα, δηλαδή ειδικής αρχιτεκτονικής σχεδίασης.

    Μεταξύ άλλων προβλέπεται ένας ουρανοξύστης με κατοικίες (“Ο Φάρος”) στο παράκτιο μέτωπο του Αγίου Κοσμά, και ένα “υψηλό κτίριο πολλαπλών εκδηλώσεων” εντός του μητροπολιτικού πάρκου. Ειδικής αρχιτεκτονικής σχεδίασης θα είναι και το ολοκληρωμένο τουριστικό συγκρότημα που θα φιλοξενήσει και το καζίνο, ένα κτίριο γραφείων, ένα ακόμα ξενοδοχείο και ένα δεύτερο κτίριο με κατοικίες, αλλά και το ενυδρείο και το εμπορικό κέντρο, κ.α. Το εξαιρετικό ενυδρείο θα κατασκευαστεί σε επίχωση στο βορειοδυτικό άκρο της ακτογραμμής του παραλιακού μετώπου, ενώ το εμπορικό κέντρο θα βρίσκεται πλησίον της Λεωφόρου Βουλιαγμένης.

    Περισσότερα για τα σχέδια της Lamda Development θα μπορεί να πει η διοίκηση μετά την επίσημη κατάθεση του ΣΟΑ εντός της ημέρας. Ο αγώνας για την οριστικοποίηση της συμφωνίας παραμένει μακρύς, αλλά σήμερα γίνεται ένα σημαντικό βήμα.

    Οδυσσέας Αθανασίου. Επικεφαλής Lamda Development
    Οδυσσέας Αθανασίου. Επικεφαλής Lamda Development

    Με ποιον θα συνεργαστεί η Hines στο Ledra και αλλού;

    Η επιμονή του Πολ Γομόπουλου της αμερικανικής Hines φαίνεται πως ανταμείφθηκε καθώς επικράτησε στο χθεσινή πλειστηριασμό της Alpha Bank για το ακίνητο του πρώην ξενοδοχείου ΛΗΔΡΑ στη Λεωφόρο Συγγρού. Ο Γομόπουλος είχε καθίσει στο ίδιο τραπέζι με πολλούς επιχειρηματίες των ξενοδοχείων και των ακινήτων τα τελευταία χρόνια μεταξύ των οποίων και ο Κώστας Στέγγος του Πόρτο Καρράς, ο Σάκης Καλλιτσάντσης της ΕΛΛΑΚΤΩΡ (για το Smart Park) και πολλοί άλλοι. 

    Η είδηση δεν βρίσκεται, όμως, μόνο στο γεγονός ότι επιτέλους ο αμερικανικός κολοσσός των ακινήτων προχωρά στην πρώτη επένδυση στην Ελλάδα. Βρίσκεται στο συνεταίρο του, που θα αναλάβει και τη διαχείριση του νέου ξενοδοχείου. Πληροφορούμαστε πως είναι μέλος της οικογένειας Δασκαλαντωνάκη. Οχι, όμως της Grecotel. Φαίνεται, μάλιστα, πως έχει εξασφαλίσει συνεργασία με τον αμερικανικό όμιλο και για τις άλλες επενδύσεις που προωθεί στον ελληνικό ξενοδοχειακό κλάδο.

    Για ιδιώτες ακούμε, χωρίς να βλέπουμε, στο σιδηρόδρομο

    Είναι αλήθεια πως η μία από τις δύο άδειες για παροχή υπηρεσιών μεταφοράς εμπορευμάτων στο σιδηροδρομικό δίκτυο που είχε δώσει η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων σε ιδιωτικές εταιρείες είναι ακόμα σε εκκρεμότητα; Δεν έχουν κατατεθεί μέχρι σήμερα τα απαραίτητα έγγραφα ώστε να ολοκληρωθεί η διαδικασία, όπως πληροφορούν τη στήλη πρόσωπα που γνωρίζουν όσα συμβαίνουν στη ΡΑΣ.

    Μήπως βιάστηκε ο πρόεδρος της ρυθμιστικής αρχής κ. Βασίλης Τσιαμαντής που είναι και φίλος με τον πρώην επικεφαλής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Θανάση Ζηλιασκόπουλο ο οποίος φέρεται να έχει αναλάβει ρόλο συμβούλου στην κινεζική Cosco;

    H πρώτη εταιρεία που κατέθεσε και έλαβε άδεια ήταν η Rail Cargo Logistics, μια κοινοπραξία του ομίλου Goldair της οικογένειας Γκολέμη με τους Αυστριακούς Σιδηροδρόμους. Η δεύτερη ήταν η PEARL η οποία είναι συμφερόντων της Cosco. Φαίνεται πως οι Κινέζοι ξέχασαν να στείλουν τα χαρτιά.

    Σε δημοπρασία πωλείται το 10% της Jugopetrol

    Για τις 22 Ιουνίου έχει προγραμματιστεί πλειστηριασμός πώλησης περίπου του 10% της Jugopetrol, της θυγατρικής των Ελληνικών Πετρελαίων (ΕΛΠΕ) στο Μαυροβούνιο. Τα ΕΛΠΕ ελέγχουν το 54,35% της μαυροβουνιακής εταιρείας καυσίμων, ενώ οι δύο άλλοι μέτοχοι με σημαντικό ποσοστό είναι οι εταιρείες HB – Zbirni Kastodi racun 1 (9.58%) and EK – Zbirni kastodi racun 1 (5.64%). Το χρηματιστήριο του Μαυροβουνίου ανακοίνωσε χθες τον πλειστηριασμό των 428.714 μετοχών χωρίς να ανακοινώσει τον πωλητή. Η τιμή εκκίνησης έχει οριστεί στα 13,5 ευρώ.

    Ποιος θα πάρει τις λιγνιτικές μονάδες της ΔΕΗ;

    Αρκετοί είναι εκείνοι που θεωρούν πως οι λιγνιτικές μονάδες της ΔΕΗ θα μείνουν στα αζήτητα εξαιτίας της υψηλής περιβαλλοντικής επιβάρυνσης, της παλαιότητας, κ.λπ. Και, όμως, υπάρχει ένας ισχυρός ευρωπαϊκός όμιλος που ειδικεύεται στην αγορά τέτοιων μονάδων και το έχει πράξει σε αρκετές χώρες της κεντρικής Ευρώπης. Μάλιστα έχει μετόχους που δεν επενδύουν πρώτη φορά στη χώρα μας. Περισσότερα αύριο καθώς η υπόθεση έχει μεγάλο, όχι μόνο επενδυτικό, ενδιαφέρον.



    ΣΧΟΛΙΑ