• First Top Stories

    Ευγενία Ζωντανού: Το μεγάλο μυστικό της ανόδου της Diageo Hellas βρίσκεται στη Μύκονο

    • NewsRoom
    Ευγενία Ζωντανού. Diageo Hellas

    Ευγενία Ζωντανού. Diageo Hellas


    Παρά το γεγονός ότι η αγορά οινοπνευματωδών ποτών έχει καταγράψει σημαντική πτώση, της τάξης του 50%, από το 2009 έως σήμερα (συγκεκριμένα έως το 2014 και στη συνέχεια σταθεροποιήθηκε), η Diageo Hellas κατέγραψε το 2016 μια πολύ καλή χρονιά.  Ιδιαίτερη συνεισφορά σε αυτή την εξέλιξη εχει η δύναμη του χαρτοφυλακίου (portfolio) της DIAGEO, καθώς και η έμφαση στη βέλτιστη διαχείριση του κόστους λειτουργίας και των επενδύσεων.

    Αξίζει να σημειωθεί πως 3 στα 5 μεγαλύτερα international spirit brands στην προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών είναι μάρκες της Diageo – Johnnie Walker®, Haig και Gordon’s. Μέσα στo top 10, βρίσκεται επίσης και το Trademark Smirnoff®.

    Σημαντική είναι η άνοδος των premium ετικετών του χαρτοφυλακίου της εταιρείας, γεγονός, που αποδίδεται – μεταξύ άλλων – και στην άνοδο του τουρισμού στη χώρα μας και ιδιαίτερα στην έλευση ξένων με μεγαλύτερη οικονομική επιφάνεια (είναι χαρακτηριστικό ότι μέσα σε ένα χρόνο έχουν διπλασιαστεί οι πωλήσεις σαμπάνιας στη Μύκονο).

    Υπό αυτές τις συνθήκες, σύμφωνα με το FnBdaily. com  η εν Ελλάδι θυγατρική έχει ήδη κάνει το σχεδιασμό της για την επόμενη τριετία.

    ΟΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ DIAGEO HELLAS ΓΙΑ ΤΟ 2020

    1.Αξιοποίηση στο μέγιστο της δύναμης του βασικού portfolio μαρκών και των μεγάλων διαχρονικών επιτυχιών της

    2. Διψήφια ανάπτυξη στο Diageo Reserve portfolio.

    3. Επένδυση στην Καινοτομία

    4. Πιο εκτεταμένη κάλυψη της αγοράς και πιο διακριτή παρουσία των μαρκών της

    5.Διαρκής βελτίωση της διαχείρισης των πόρων και των επενδύσεών της

    6. Δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων εμπιστοσύνης και σεβασμού με όλους όσους έρχονται σε επαφή μαζί της, άμεσα ή έμμεσα

    Σύμφωνα με την Ευγενία Ζωντανού, επικεφαλής της ομάδας στρατηγικού και εμπορικού σχεδιασμού της Diageo για Ελλάδα και Ιταλία, “τα τελευταία έτη αντιμετωπίσαμε δυσκολίες και προκλήσεις, που δεν είχαμε φανταστεί.

    Ωστόσο, νοιώθουμε υπερήφανοι, γιατί καταφέραμε να διατηρήσουμε την εταιρεία δυνατή και υγιή, με προβάδισμα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Σχεδιάζουμε για το καλύτερο, περιμένοντας το χειρότερο.

    Βελτιώνουμε διαρκώς τη διαχείριση των πόρων και των επενδύσεών μας, με στόχο σημαντικό μέρος όσων εξοικονομούμε να επενδύονται στην οργανική ανάπτυξη των προϊόντων μας και στην καινοτομία”.



    ΣΧΟΛΙΑ