Έπειτα από 81 χρόνια παραγωγής, ο θρυλικός σκαραβαίος της Volkswagen, που έχει πουλήσει συνολικά 23 εκατομμύρια κομμάτια, έκλεισε τον κύκλο του με το τελευταίο αυτοκίνητο να κατασκευάζεται στην πόλη Πουέμπλα του Μεξικού.
Μάλιστα, οι τελευταίοι 65 σκαραβαίοι της Ιστορίας είναι αριθμημένα, από το 1 μέχρι το 65, για να τιμηθούν τα 65 χρόνια παρουσίας της Volkswagen στο Μεξικό. Θα πουληθούν αποκλειστικά μέσω του διαδικτύου, στην τιμή των 21.000 δολαρίων (περίπου 18.500 ευρώ).
Αυτή η «τελική εκδοχή» πάντως δεν έχει τίποτα το κοινό με τον πρόγονό του, το «αυτοκίνητο του λαού» που εμπνεύστηκε προπολεμικά ο Αδόλφος Χίτλερ και γέννησε η ιδιοφυΐα του Φερντινάντ Πόρσε.
Η παραγωγή του είχε ξεκινήσει το 1938. Δεν έχει, όμως, καμία σχέση με το όχημα που προτιμούσαν οι νέοι τις δεκαετίες του 1960 και ’70, το οποίο ενσάρκωνε τη δίψα της γενιάς εκείνης για «Ειρήνη και Αγάπη» και το οποίο συχνά ήταν πολύχρωμο, καλυμμένο με σχέδια και αμέτρητα λουλούδια.
Είναι, όμως, αυτό το οριστικό τέλος;
Όπως δήλωσε ο CEO της Volkswagen America, Scott Keogh, στο Business Insider, «Ποτέ μη λες, ποτέ!».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σε τροχιά ισχυρού καύσωνα η Ελλάδα – Σε ποιες περιοχές αναμένονται οι πιο υψηλές θερμοκρασίες
- Θερινές εκπτώσεις: Ανοιχτά τα καταστήματα την Κυριακή 20 Ιουλίου – Το ωράριο λειτουργίας, τι ισχύει για σούπερ μάρκετ
- Η γυναίκα που έσπασε τα ταμπού του 17ου αιώνα και ζωγράφισε εκκλησίες στο προσκήνιο
- Ο Αλέξης Τσίπρας, τα γεροντοφρικιά της «Αριστεράς» και οι αλήθειες που δε λέγονται

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα

Τα αλλάζει όλα ο Πιερρακάκης σε ενοίκια, Airbnb, μεγάλους ελέγχους, λαθρεμπόριο έως και καθημερινές πληρωμές
Tο Δικαστήριο του Λονδίνου έδωσε το πράσινο φως για να αποκτήσει o Χάρης Καρώνης το 48,5% της Viva από την JPMorgan

Φαινόμενο Metlen: Η εταιρεία του Ευάγγελου Μυτιληναίου μεγάλωσε 799 φορές σε 30 χρόνια και έχει προσφέρει στους μετόχους αποδόσεις 17.189%
