Η ιαπωνική εταιρία φιλοξενίας NOT A HOTEL παρουσιάζει το νέο της εγχείρημα στην UNESCO World Heritage νήσο Γιακουσίμα της Καγκοσίμα, στην Ιαπωνία.
Το NOT A HOTEL YAKUSHIMA, σχεδιασμένο από το διεθνούς φήμης αρχιτεκτονικό γραφείο Ateliers Jean Nouvel, είναι μια ποιητική διερεύνηση του ορίου ανάμεσα στην αρχιτεκτονική και τη φύση, μια προσπάθεια να δημιουργηθεί κάτι που μοιάζει να υπήρχε πάντα.
Η υπογραφή Jean Nouvel
Ο Jean Nouvel, από τους πιο εμβληματικούς αρχιτέκτονες της εποχής μας και γνωστός ως «μάγος του φωτός», έχει συνδέσει το όνομά του με εμβληματικά έργα όπως το Louvre Abu Dhabi, ο Πύργος Torre Agbar στη Βαρκελώνη, το Institut du Monde Arabe στο Παρίσι. Το έργο του χαρακτηρίζεται από απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον όπου εντάσσεται κάθε κτίριο, αλλά και από την επιθυμία να «αποκαλύπτει» το φως, να το χειρίζεται ως υλικό αρχιτεκτονικής αφήγησης.
Στη Γιακουσίμα, ο Nouvel αναμετράται με έναν τόπο σχεδόν μυθικό, όπου βρέχει 365 μέρες τον χρόνο και οι πανάρχαιοι κέδροι έχουν ηλικία που ξεπερνά τα 1.000 έτη. Η φιλοσοφία του δεν είναι να επιβληθεί στο τοπίο, αλλά να εξαφανίσει τα όρια ανάμεσα στο τεχνητό και το φυσικό. Έτσι, το νέο NOT A HOTEL είναι μια σύνθεση βράχου και γυαλιού που μοιάζει να αναδύεται από τη γη, σαν να ήταν πάντα εκεί, σμιλεμένο από νερό, άνεμο και χρόνο.
Η πέτρα γίνεται η «άγκυρα» που το συνδέει με την αιωνιότητα του νησιού, ενώ το γυαλί πολλαπλασιάζει την εμπειρία του τοπίου: εντείνει τον ήχο της βροχής, καθρεφτίζει το φως, ανοίγει ανεμπόδιστη θέα προς τα δάση και τη θάλασσα. Όπως σημειώνει ο ίδιος, «το πιο εξελιγμένο πράγμα ανήκει στη φύση», μια δήλωση που συνοψίζει το ήθος του. Η τεχνολογία και η αρχιτεκτονική μπορούν να παραμείνουν ταπεινές μπροστά στο μεγαλείο της φύσης. «Το πιο εξελιγμένο πράγμα ανήκει στη φύση», διδάσκει ο Jean Nouvel.
Περισυλλογή αντί για επίδειξη
Το κτίριο δεν σχεδιάστηκε για να εντυπωσιάσει με υπερβολή, αλλά για να προσφέρει ηρεμία και στοχασμό. Δεν είναι ξενοδοχείο με την κλασική έννοια, αλλά τόπος κατοίκησης και περισυλλογής, που φιλοδοξεί να λειτουργήσει σαν «παράθυρο» προς τον αρχέγονο χαρακτήρα της Γιακουσίμα. Η εμπειρία εκεί δεν θα αφορά την πολυτέλεια ως επιτήδευση, αλλά την καθηλωτική επαφή με το τοπίο.
Οι πωλήσεις θα γίνουν μέσω fractional ownership, με το λανσάρισμα να ξεκινά το καλοκαίρι του 2026 – μια επιλογή που επιτρέπει σε διεθνείς αγοραστές να αποκτήσουν μερίδιο σε ένα κτίσμα-σύμβολο και να ζήσουν περιοδικά μέσα σε ένα από τα πιο ποιητικά τοπία της Ιαπωνίας.
Διαβάστε επίσης
Amangati: Αυτό είναι το υπερπολυτελές πλωτό καταφύγιο που θα ταξιδέψει την Aman πέρα από ακτές
Chivas Regal Crystalgold: Όταν το ουίσκι απογυμνώνεται από το χρυσό του χρώμα
Casa Solai: Ένα αιωρούμενο καταφύγιο πάνω από την ζούγκλα της Κόστα Ρίκα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Γαλαξίας: Η «ήρεμη δύναμη» στα σούπερ μάρκετ – Αργή ανάπτυξη αλλά και χωρίς δανεισμό
- Christie’s: Το δαχτυλίδι με ζαφείρι 16,58 καρατίων που μπορεί να ξεπεράσει τα 1,2 εκατ. δολάρια
- Το παρασκήνιο της δήθεν παραίτησης του Κ. Τσιάρα
- Χρηματιστήριο: Οι τρεις λόγοι για το παρά λίγο sell off, ο ΟΠΑΠ, η Metlen και οι τράπεζες
