Η Chivas Regal παρουσιάζει το πιο ρηξικέλευθο δημιούργημά της: το Crystalgold, ένα κρυστάλλινο, διάφανο ποτό που προέρχεται από παλαιωμένο σκωτσέζικο ουίσκι, αλλά απογυμνώνεται από το χρυσό του χρώμα, μέσα από μια καινοτόμα διαδικασία φιλτραρίσματος.
Σχεδιασμένο να αμφισβητήσει όσα θεωρούνται δεδομένα γύρω από το ουίσκι -την εμφάνιση, τον τρόπο σερβιρίσματος και τις στιγμές κατανάλωσης- το Crystalgold απευθύνεται σε ένα πιο ευρύ κοινό και μεταφέρει το ουίσκι σε νέες περιστάσεις, πέρα από το κλασικό late-night pour, σε πρώιμες βραδινές ώρες όπου κυριαρχούν μέχρι σήμερα τα gins και οι tequilas.
Το νέο ποτό παράγεται όπως ακριβώς ένα παραδοσιακό ουίσκι, ωριμάζοντας σε δρύινα βαρέλια που χαρίζουν νότες βανίλιας, μήλου, εσπεριδοειδών και διακριτικών μπαχαρικών, πριν περάσει από προσεκτικό carbon filtration σε διαφορετική θερμοκρασία και ροή από κάθε άλλη φορά, με υψηλότερη αρχική αλκοολική δύναμη και σταδιακή αραίωση. Το αποτέλεσμα: ένα διάφανο υγρό που θυμίζει οπτικά βότκα, αλλά διατηρεί την πολυπλοκότητα και το βάθος ενός παλαιωμένου Scotch.
Παρότι οι κανονισμοί δεν επιτρέπουν να χαρακτηριστεί επισήμως «whisky» και ετικετάρεται ως spirit drink, η Chivas Regal τοποθετεί το Crystalgold ως τολμηρή εξέλιξη κι όχι απόρριψη της παράδοσης.
Στο σχεδιασμό της φιάλης, το καθαρό γυαλί και οι χρυσές λεπτομέρειες δημιουργούν εφέ κρυστάλλου που τραβά το βλέμμα σε μπαρ και premium σημεία λιανικής, ενώ η διανομή περιορίζεται σε επιλεγμένα καταστήματα και χώρους υψηλού επιπέδου για να ενισχυθεί η αίσθηση αποκλειστικότητας.
Σε αυτή την τομή παράδοσης και καινοτομίας, ο Charles Leclerc -global brand ambassador της Chivas Regal και πιλότος της Formula 1- γίνεται το πρόσωπο που γεφυρώνει τις δύο όψεις: την τεχνική τελειότητα και το μοντέρνο πνεύμα. Συνδημιούργησε το Leclerc Spritz, ένα δροσιστικό cocktail με Crystalgold, εσπεριδοειδή, elderflower, μέντα, αφρώδες κρασί και soda, σχεδιασμένο να προσφέρει μια νέα εμπειρία ουίσκι σε στιγμές χαλάρωσης. Η επιλογή του Leclerc δεν είναι τυχαία: ο οδηγός της Scuderia Ferrari εκπροσωπεί ταυτόχρονα ένα άλλο ηλικιακό κοινό και το θάρρος να ξεπερνάς τα όρια, χαρακτηριστικά που η Chivas θέλει να ενσωματώσει στο μέλλον της.
Το Crystalgold λανσάρεται σε μια εποχή όπου οι καταναλωτές αναζητούν εναλλακτικούς τρόπους κατανάλωσης αλκοόλ και ταυτόχρονα απαιτούν ποιότητα και αυθεντικότητα. Ο οίκος, με ιστορία που φτάνει σχεδόν τους δύο αιώνες, τολμά να επαναπροσδιορίσει τον ρόλο του ουίσκι χωρίς να προδώσει τη δεξιοτεχνία του. Αντίθετα, χρησιμοποιεί την παράδοση ως εφαλτήριο για να ανοίξει νέες στιγμές απόλαυσης και να συστηθεί σε μια νέα γενιά που θέλει να πειραματιστεί. Με το Crystalgold, ο οίκος δηλώνει ότι το μέλλον του σκωτσέζικου ουίσκι μπορεί να είναι εξίσου ελαφρύ στην όψη, όσο και πλούσιο στον χαρακτήρα.
Διαβάστε επίσης:
TÜV AUSTRIA στην Ελλάδα: Πιστοποιεί την Sunlight Group για πρώτη φορά σε ομιλικό επίπεδο
ΔΕΗ Team Hellas: Η ΔΕΗ Platinum Χορηγός της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής έως το Los Angeles 2028
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Προφυλακιστέος κρίθηκε ο Γεωργιανός που «κάρφωσε» με πιρούνι την έγκυο σύζυγό του στα μάτια
- Κέιτι Πέρι-Τζάστιν Τριντό: Τα καυτά φιλιά σε super yacht
- Ολλανδία: Ο επικεφαλής του ΝΑΤΟ μιλάει για “χαλασμένο” ρωσικό υποβρύχιο καθώς η Μόσχα αρνείται δυσλειτουργία του σκάφους
- Υπουργείο Μετανάστευσης: Μνημόνιο Συνεργασίας με την Ελβετία για τις επιστροφές και την προστασία των ευάλωτων
