• Business

    Yoleni’s: Σε συζητήσεις για επέκταση σε ΗΠΑ και Ευρώπη – Τι καινούριο ετοιμάζει στο Κολωνάκι

    yoleni's

    Γιάννης Γεωργιάδης, διευθυντής μάρκετινγκ και εκ των ιδρυτών της εταιρείας


    Ικανοποίηση για την πορεία του καταστήματος στις ΗΠΑ επικρατεί στη διοίκηση της Yoleni’s. Πηγές της εταιρείας μιλώντας στο mononews.gr επισημαίνουν πως στους περίπου τρεισήμισι μήνες λειτουργίας του, έχει καταφέρει να συγκεντρώσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών στην άλλη άκρη του Ατλαντικού ενώ συμπεριλήφθηκε και στη λίστα με τα καλύτερα μαγαζιά της περιοχής της Νέας Αγγλίας (Ανατολική Ακτή).

    «Παρότι δεν έχουν γίνει ακόμη τα επίσημα εγκαίνια οι πωλήσεις κινούνται ανοδικά και η αναγνωρισιμότητα αυξάνεται μέρα με την μέρα», σημειώνουν οι ίδιες πηγές. Σπεύδουν πάντως να τονίσουν πως είναι ακόμη η αρχή και υπάρχουν ακόμη πολλά περιθώρια βελτίωσης.

    Μεγαλύτερη ώθηση στη δυναμική του καταστήματος εκτιμάται ότι θα δώσουν τα μαθήματα μαγειρικής, τα οποία αναμένεται να ξεκινήσουν τον Οκτώβριο ενώ υποστηρικτικά θα λειτουργήσει και το ανανεωμένο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας, το οποίο βγήκε στον «αέρα» τον Αύγουστο.

    Ενδεικτικό της καλής πορεία που σημειώνει το κατάστημα στο εξωτερικό είναι και η αύξηση του ενδιαφέροντος από υποψήφιους επαγγελματίες για την ανάληψη του franchise σε ΗΠΑ και Ευρώπη. Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία εξετάζει πλέον πολύ πιο σοβαρά τις διάφορες προτάσεις που φθάνουν στα γραφεία της και ήδη άρχισε τις πρώτες συζητήσεις για την ανάθεση του franchise στη Μ. Βρετανία.

    Πρωτοβουλίες δρομολογούνται και για την ενίσχυση του καταστήματος στο Κολωνάκι, τη ναυαρχίδα της εταιρείας. Με δεδομένη τη ραγδαία ανάπτυξη που παρουσιάζει η τουριστική αγορά της Αθήνας, η διοίκηση αποφάσισε να στραφεί πιο δυναμικά στον τουρισμό, εμπλουτίζοντας το μενού και συνάπτοντας νέες συνεργασίες που θα αυξήσουν την επισκεψιμότητα.

    Μια από τις συνεργασίες είναι με τον γνωστό σεφ Ηλία Σκουλά, ο οποίος θα σερβίρει ένα μενού από επιλεγμένα κρέατα στον πρώτο όροφο που θα ανακαινισθεί πλήρως ενώ μια άλλη που βρίσκεται στα σκαριά είναι για τη δημιουργία ενός παιδικού εργαστηρίου στο δεύτερο όροφο.

    «Οι τουρίστες είναι από τα κοινά που θέλουμε να επεκταθούμε. Μας έχει βοηθήσει πάρα πολύ», επισημαίνει ο διευθυντής μάρκετινγκ και εκ των ιδρυτών της Yoleni’s, Γιάννης Γεωργιάδης, προσθέτοντας πως οι πωλήσεις τον περασμένο Ιούνιο και τον Ιούλιο αυξήθηκαν σε σχέση με πέρυσι κυρίως λόγω του τουρισμού.

    Καταλυτικό ρόλο, όπως λέει, έπαιξε το δημοσίευμα των New York Times αλλά και οι αναφορές στο Tripadvisor για τις υπηρεσίες που προσφέρει το κατάστημα στο Κολωνάκι. Η εταιρεία προετοιμάζεται και για τη χειμερινή σεζόν, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στα καλάθια δώρου. Πολύ σύντομα αναμένεται να παρουσιάσει τα νέα καλάθια.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Yoleni’s: Άνοιξε το κατάστημα στις ΗΠΑ – Καλεί τους Αμερικανούς να «ανακαλύψουν» τα ελληνικά προϊόντα

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Η Yolenis κάνει άνοιγμα στους τουρίστες με ελληνικό πρωινό και μαθήματα μαγειρικής



    ΣΧΟΛΙΑ