• Business

    Xiaomi: Ξεκινά στο τέλος Μαρτίου η πώληση των ηλεκτρικών οχημάτων της εταιρείας

    • Bloomberg
    Lei Jun, CEO Xiaomi

    Lei Jun, CEO Xiaomi


    Η Xiaomi ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει αυτό τον μήνα την πώληση των πολυαναμενόμενων ηλεκτρικών της οχημάτων, οδηγώντας τη μετοχή της στη συνεδρίαση της Τρίτης στην μεγαλύτερη ενδοσυνεδριακή αύξηση του τελευταίου έτους.

    Η εταιρεία ηλεκτρονικών με έδρα το Πεκίνο, γνωστή κυρίως για τα smartphones της, έχει βάλει ένα στοίχημα πολλών δισεκατομμυρίων για να εισέλθει στην καυτή αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας, στην οποία είναι πρωτοπόροι οι  Tesla Inc. και BYD Co.

    Θα διαθέσει στην αγορά τη σειρά SU7 προς πώληση στις 28 Μαρτίου σε 29 πόλεις, όπως ανακοίνωσε σε ανάρτηση στο Weibo, χωρίς να αποκαλύψει τις τιμές.

    Η αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων έχει γίνει λιγότερο ελκυστική τον τελευταίο καιρό, καθώς η Tesla και η BYD βρίσκονται σε πόλεμο τιμών για να προσελκύσουν τους Κινέζους καταναλωτές και η υπόλοιπη βιομηχανία βλέπει τα περιθώρια κέρδους να μειώνονται και την ανάπτυξη να επιβραδύνεται.

    Η Apple ακύρωσε πρόσφατα το project ηλεκτρικού οχήματος που βρισκόταν σε εξέλιξη για πολύ καιρό, αφού δεν κατάφερε να ξεπεράσει τις προκλήσεις της προσαρμογής στην τεχνολογία του νέου τομέα της βιομηχανίας.

    Το άνοιγμα της Xiaomi στην κατασκευή αυτοκινήτων, με επικεφαλής τον δισεκατομμυριούχο συνιδρυτή της Lei Jun, θα πρέπει να πετύχει εκεί που απέτυχε η Apple.

    Το εγχείρημα των ηλεκτρικών οχημάτων, που ξεκίνησε πριν από τρία χρόνια, είναι το τελευταίο επιχειρηματικό στοίχημα του Lei και ίσως ακόμη πιο απαιτητικό από την κατασκευή των smartphones.

    Η κύρια δραστηριότητα της Xiaomi είναι οι online πωλήσεις κινητών υψηλών προδιαγραφών και χαμηλής τιμής, αλλά ο Lei έχει δηλώσει ότι το ηλεκτρικό όχημα της εταιρείας δεν θα είναι μια οικονομική πρόταση.

    Το σχέδιο της Xiaomi να ξεκινήσει την πώληση του πρώτου EV της στις 28 Μαρτίου, θα μπορούσε να αυξήσει τις πωλήσεις έως και 4% φέτος και μπορεί να γίνει μακροπρόθεσμος μοχλός ανάπτυξης, ανέφερε το Bloomberg Intelligence.

    Η τιμολόγηση του είναι κρίσιμη εν μέσω του ισχυρού ανταγωνισμού με τις BYD, Nio και Li Auto. Οι αναλυτές του bloomberg, αναμένουν μέση τιμή στα 220.000 έως 260.000 γιουάν και όγκο πωλήσεων για το πρώτο έτος 30.000-50.000 μονάδες.

    Η Xiaomi συνεργάστηκε με την κρατική Beijing Automotive Group για τα νέα ηλεκτρικά οχήματα. Τα οχήματα SU7 εισέρχονται σε μια δύσκολη αγορά, καθώς οι κρατικές επιστροφές στους αγοραστές ηλεκτρικών οχημάτων ύψους έως και 60.000 γιουάν (8.400 $) σταμάτησαν το 2022.

    Το όνομα SU7 σημαίνει Speed Ultra, και τα οχήματα μπορούν να φτάσουν από τα 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 2,78 δευτερόλεπτα, ανέφερε η Xiaomi.

    Διαβάστε ακόμη:

    XEV Yoyo: Παιδί της πόλης!

    Audi: Αύξηση 51% στις πωλήσεις ηλεκτρικών

    Adidas: Βλέπει ανάκαμψη το δεύτερο εξάμηνο του έτους – Αυξημένη ζήτηση για τα Samba και Campus



    ΣΧΟΛΙΑ