• Business

    Adidas: Βλέπει ανάκαμψη το δεύτερο εξάμηνο του έτους – Αυξημένη ζήτηση για τα Samba και Campus

    • Bloomberg
    Bjorn Gulden, CEO της Adidas

    Bjorn Gulden, CEO της Adidas


    Η Adidas προβλέπει ότι η επιστροφή της στην ανάπτυξη θα επιταχυνθεί στο δεύτερο μισό του έτους, καθώς θα διαχειριστεί τα υψηλά αποθέματα στη Βόρεια Αμερική και θα εκμεταλλευτεί τη ζήτηση για τα παλαιότερα μοντέλα των sneakers της, όπως τα Samba και Campus.

    Ενώ η εταιρεία «αναμένει να δει κάποια ανάπτυξη» το πρώτο τρίμηνο, αυτή η δυναμική θα αυξηθεί αργότερα μέσα στο έτος καθώς η Adidas θα διαχειριστεί τα απούλητα προϊόντα της στη Βόρεια Αμερική και θα ωφεληθεί από την αυξανόμενη ζήτηση για κλασικά ρούχα με τις «τρεις λωρίδες», όπως ανακοίνωσε την Τετάρτη.

    Η εταιρεία αθλητικών ειδών αναμένει οι πωλήσεις σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες να μειωθούν με μονοψήφιο ποσοστό στη Βόρεια Αμερική φέτος, καθώς θα διαχειρίζεται τα αποθέματά της. Τα έσοδα αναμένεται να σημειώσουν αύξηση σε υψηλό μονοψήφιο ποσοστό στην Ευρώπη και ακόμα πιο γρήγορα στην Κίνα και τη Λατινική Αμερική, αναφέρει.

    Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Bjorn Gulden, που βρίσκεται για δεύτερη χρονιά στο τιμόνι της, προσπαθεί να πετύχει μια νέα  εποχή γρήγορης ανάπτυξης για την Adidas και να βοηθήσει στη μείωση του χάσματος που την χωρίζει από την κορυφαία εταιρείας της βιομηχανίας, την Nike, η οποία τώρα μειώνει το προσωπικό της καθώς η ζήτηση «παγώνει».

    Οι καθαρές πωλήσεις της Adidas μειώθηκαν πέρυσι, λόγω των συνεπειών της ακύρωσης της συνεργασίας με τον ράπερ και σχεδιαστή Ye (Kanye West) για την σειρά προϊόντων Yeezy.

    Τώρα η εταιρεία σκοπεύει να επεκτείνει περαιτέρω τις προσφορές των παλαιότερων μοντέλων sneakers όπως τα Samba και Gazelle, τα οποία απογειώθηκαν το 2023, ενώ θα επαναφέρει παρόμοια κλασικά μοντέλα, όπως το SL 72 για τρέξιμο και το Superstar για μπάσκετ, δήλωσε ο Gulden.

    Η Adidas επανέλαβε τις συντηρητικές προβλέψεις του Ιανουαρίου για το 2024, οι οποίες απογοήτευσαν τους αναλυτές και οδήγησαν σε πτώση την μετοχή της εκείνη την περίοδο.

    Η μετοχή της, ωστόσο, έχει σημειώσει άνοδο άνω του 30% τον τελευταίο χρόνο, ξεπερνώντας της μετοχές των ανταγωνιστών της, Puma και Nike.

    Διαβάστε ακόμη:

    Mango: Αλλαγή στρατηγικής με «ευέλικτα» ρούχα για όλες τις εποχές

    Currys (μητρική της Κωτσόβολος): Ναυάγησε το deal με την Elliott Investment – Βουτιά της μετοχής έως 11%

    Aνατροπή με τη Shein: Εξετάζει εισαγωγή στο χρηματιστήριο του Λονδίνου



    ΣΧΟΛΙΑ