Business

WIND Ελλάς: Αύξηση εσόδων και πελατειακής βάσης το τρίτο τρίμηνο

  • NewsRoom
Nasos Zarkalis WIND

Νάσος Ζαρκαλής, Διευθύνων Σύμβουλος Wind


Ανοδική πορεία μαρτυρούν τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου για την Wind Hellas.

Mε αύξηση εσόδων και ενίσχυση πελατειακής βάσης τόσο σε ιδιώτες, όσο και σε επιχειρήσεις έκλεισε ο κύκλος εργασιών του τρίτου τριμήνου της WIND Ελλάς, σε μια περίοδο όπου ο όμιλος, τον Οκτώβριο του 2019, άντλησε 525 εκατ. ευρώ από τις διεθνείς αγορές με την έκδοση πενταετούς ομολόγου, διασφαλίζοντας ευέλικτη κεφαλαιακή διάρθρωση και χαμηλότερα έξοδα τόκων.

Αναλυτικότερα, τα συνολικά έσοδα της εταιρείας από υπηρεσίες ενισχύθηκαν κατά 5% στα 137,8 εκατ. ευρώ και το προσαρμοσμένο EBITDA αυξήθηκε κατά 8,5% σε ετήσια βάση, στα 42,3 εκατ. ευρώ.

Στις κύριες οικονομικές και λειτουργικές επιδόσεις της εταιρείας σημειώνεται επίσης ότι τα έσοδα κινητής τηλεφωνίας ενισχύθηκαν κατά 6,1% στα 80,9 εκατ. ευρώ και τα έσοδα σταθερής τηλεφωνίας σημείωσαν ετήσια αύξηση 2,3%, στα 40,9 εκατ. ευρώ.

Αναφορικά με τις επενδύσεις που πραγματοποίησε η εταιρεία το εν λόγω διάστημα, αυτές διαμορφώθηκαν σε 16,6 εκτ. ευρώ, ενώ αύξηση 57,4% σημείωσε η κίνηση data στο δίκτυο κινητής, με το 81,2% της κίνησης να πραγματοποιείται με τη χρήση του δικτύου 4G.

Παράλληλα, η εταιρεία πέτυχε διπλασιασμό της βάσης πελατών Δικτύου Νέας Γενιάς (NGA) σε ετήσια βάση, με διείσδυση 19,8% στη συνολική βάση της σταθερής και, ειδικότερα, τα νοικοκυριά με υπηρεσίες σύγκλισης αυξήθηκαν κατά 15,6% σε ετήσια βάση φθάνοντας τα 222.000 και η DIND VISION προσέλκυσε 13.000 νέους συνδρομητές, διαμορφώνοντας τον συνολικό αριθμό των πελατών της στους 55.000 στο τέλος Σεπτεμβρίου, με διείσδυση 8.9% επί της συνολικής βάσης της σταθερής.

Η κάλυψη 4G διαμορφώθηκε στο 96,3%, ενώ οι ενεργοποιημένες γραμμές Δικτύου Νέας Γενιάς (NGA) αυξήθηκαν κατά 26.000 στις 243.000 και οι εγκατεστημένες γραμμές είναι 281.000.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της WIND Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής, σχολίασε σχετικά:

«Το τρίτο τρίμηνο αξιοποιήσαμε τις ενισχυμένες υποδομές μας και εστιάσαμε περαιτέρω στη σχέση με τους συνδρομητές μας για να επιτύχουμε την υψηλότερη αύξηση εσόδων από το γ΄ τρίμηνο του 2017. Η νέα ολιστική μας προσέγγιση σε θέματα επικοινωνίας, εξυπηρέτησης πελατών και ψυχαγωγίας έχει ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα του Ομίλου και την ικανότητά μας να προσελκύουμε νέους, αλλά και να διατηρούμε τους υπάρχοντες πελάτες. Η δυναμική που απορρέει είναι προφανής τόσο στα λειτουργικά, όσο και στα οικονομικά αποτελέσματα του τριμήνου. Θα μείνουμε προσηλωμένοι στην υλοποίηση της αναπτυξιακής μας στρατηγικής και στην αξιοποίηση των θετικών προοπτικών για την ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών, με στόχο πάντα την προσφορά υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας στους πελάτες μας».