• Business

    Β. Σταύρου (ΑΒ Βασιλόπουλος): «Δεν αρκεί η σημερινή ανάπτυξη, θέλουμε υψηλότερους ρυθμούς»

    • Του Γιώργου Μανέττα
    Βασίλης Σταύρου, Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος

    Βασίλης Σταύρου, Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος


    Ανάπτυξη της τάξης του 1,5% με 2% τα επόμενα χρόνια προβλέπει για την αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου ο επικεφαλής της ΑΒ Βασιλόπουλος, Βασίλης Σταύρου, σχολιάζοντας τις προοπτικές του κλάδου των σούπερ μάρκετ.

    Ο κ. Σταύρου, μιλώντας από το βήμα του 2ου συνεδρίου InvestGR, ανέφερε πως η ανάπτυξη αυτή δεν είναι αρκετή. Αντίθετα, χρειάζονται ρυθμοί ανάπτυξης της τάξης του 4% με 5%, προκειμένου να καλύψει ο κλάδος τις απώλειες που υπέστη στη διάρκεια της κρίσης και να ατενίσει το μέλλον με αισιοδοξία.

    Ο κ. Σταύρου σημείωσε πως το οργανωμένο λιανεμπόριο άντεξε στην κρίση και στη δραματική συρρίκνωση του ΑΕΠ κατά 24%, πετυχαίνοντας μάλιστα να εμφανίσει και μια ανάπτυξη 3% και παράλληλα αναδιαρθρώθηκε πλήρως, με ιστορικές αλυσίδες και «βαριά ονόματα» είτε να εξαφανίζονται από τον χάρτη είτε να περνάνε στον έλεγχο άλλων σχημάτων.

    Η ΑΒ Βασιλόπουλος, σύμφωνα με τον κ. Σταύρου, επέλεξε να κινηθεί δυναμικά την περίοδο της κρίσης, επενδύοντας και ενδυναμώνοντας τις δομές της.

    Ειδικότερα, η εταιρεία όπως είπε ο ίδιος, εστίασε τις επενδύσεις της σε τέσσερις άξονες:

    1. Συνέχισε ακάθεκτη την επέκταση και ανακαίνιση του δικτύου των καταστημάτων της, διαθέτοντας σε ετήσια βάση 50 εκατ. ευρώ
    2. Διατήρησε το έντονο προωθητικό πλάνο καθ’ όλη τη διάρκεια της τελευταίες δεκαετίας, δαπανώντας ετησίως το ποσό των 200 εκατ. ευρώ! Ένα πλάνο που συνεχίζει αδιάλειπτα και σήμερα.
    3. Έδωσε έμφαση στην ενσωμάτωση και υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών, προκειμένου να είναι έτοιμη για την επόμενη μέρα του λιανεμπορίου. Ενδεικτικά, ανέφερε πως ήταν η πρώτη αλυσίδα που δημιούργησε ηλεκτρονικό κατάστημα το 2014 ενώ επένδυσε και σε συστήματα φιλικά στο περιβάλλον, δημιουργώντας μεταξύ άλλων το πρώτο κέντρο ανακύκλωσης. Όλα αυτά, οδήγησαν την εταιρεία σε μείωση της κατανάλωσης ενέργειας κατά 25% και σε συνολική μείωση 0% του ενεργειακού αποτυπώματος της.
    4. Εστίασε στο ανθρώπινο δυναμικό, το οποίο χαρακτηρίσθηκε αιχμή του δόρατος. Συγκεκριμένα, σε ετήσια βάση η εταιρεία δημιούργησε 400 νέες θέσεις εργασίας ενώ δεν περιόρισε το πακέτο αμοιβών και παροχών.



    ΣΧΟΛΙΑ