• Business

    Unilever, Carlsberg: Ώθηση στα έσοδα μέσω αύξησης των τιμών

    • Bloomberg
    Alan Jope, CEO Unilever

    Alan Jope, CEO Unilever


    Η Unilever, η Carlsberg και η Pernod Ricard ανακοίνωσαν αύξηση πωλήσεων με περίπου διπλάσιο ρυθμό από αυτόν που προέβλεψαν οι αναλυτές.

    Σημειώνεται ότι και οι τρεις εταιρείες αυξάνουν τις τιμές των προϊόντων τους, όπως το σαπούνι Dove, η μπύρα και του ρούμι Havana Club, εξέλιξη που μπορεί να οδηγήσει τους καταναλωτές στον περιορισμό των αγορών τους.

    Η Unilever προέβλεψε αύξηση εσόδων για ολόκληρο το έτος στο υψηλότερο σημείο της εκτίμησης της, αν και προειδοποίησε ότι η κερδοφορία μπορεί να πληγεί λόγω της μείωσης των εξόδων των καταναλωτών.

    Οι εταιρείες καταναλωτικών αγαθών βαδίζουν σε τεντωμένο σκοινί, καθώς ο πόλεμος στην Ουκρανία προκαλεί αύξηση του κόστους μεταφοράς, συσκευασίας και πρώτων υλών και ταυτόχρονα συμπιέζει τους προϋπολογισμούς των νοικοκυριών που επιβαρύνονται με υψηλότερες τιμές ενέργειας. Έτσι, αντιμετωπίζουν το δίλημμά αύξησης των τιμών, αλλά αν τις αυξήσουν πολύ, οι καταναλωτές θα στραφούν σε φθηνότερα προϊόντα.

    Onwards And Upwards |
    Μεταβολές των τιμών σε καταναλωτικά αγαθά

    Η Unilever προέβλεψε το κόστος των πρώτων υλών στα 2,7 δισεκατομμυρίων ευρώ (2,8 δισεκατομμύρια δολάρια) το δεύτερο εξάμηνο, παρουσιάζοντας επιδείνωση σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με την εκτίμηση του αντιπροέδρου της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας Λουίς ντε Γκίντος, ο οποίος εκτίμησε την Πέμπτη ότι ο πληθωρισμός έχει σχεδόν φτάσει στο αποκορύφωμά του και θα υποχωρήσει το δεύτερο εξάμηνο.

    Η Unilever αύξησε τις τιμές κατά 8,3%, ενώ η Carlsberg κατά 13% λόγω του συνδυασμού ακριβότερης μπύρας και αύξησης των πωλήσεων από τα μπαρ, όπου τα περιθώρια είναι υψηλότερα.

    Η πρώτη, έχει μέχρι στιγμής καλύψει περίπου τα δύο τρίτα των αυξήσεων κόστους, μέσω της αύξησης των τιμών των προϊόντων, δήλωσε ο Οικονομικός Διευθυντής Graeme Pitkethly σε συνομιλία με αναλυτές.

     Διαβάστε ακόμη:

    Nestle: Άνοδος των πωλήσεων μετά τις ισχυρότερες αυξήσεις τιμών της δεκαετίας

    L’Oreal: Τα πολυτελή αρώματα και καλλυντικά εκτίναξαν τις πωλήσεις πρώτου τριμήνου



    ΣΧΟΛΙΑ