• Business

    Nestle: Άνοδος των πωλήσεων μετά τις ισχυρότερες αυξήσεις τιμών της δεκαετίας

    Mark Schneider, CEO Nestle

    Mark Schneider, CEO Nestle


    Άνοδο εμφάνισαν τα έσοδα της Nestle καθώς η εταιρεία ξεκίνησε τη χρονιά με την μεγαλύτερη αύξηση τιμών της τελευταίας δεκαετίας.

    Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 7,6% σε οργανική βάση το πρώτο τρίμηνο, ανακοίνωσε η εταιρεία. Οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση 5,1%. Τα στοιχεία δεν περιλαμβάνουν τη Ρωσία, όπου η Nestle έχει σταματήσει ορισμένες δραστηριότητες.

    Οι εταιρείες τροφίμων και ποτών ανεβάζουν τις τιμές εν μέσω ισχυρής ζήτησης, καθώς οι καταναλωτές επιστρέφουν στα γραφεία και τρώνε πιο συχνά έξω.

    Η ανταγωνιστική Danone ανακοίνωσε  την ταχύτερη τριμηνιαία αύξηση πωλήσεων των τελευταίων επτά ετών, ενώ οι ασυνήθιστα μεγάλες αυξήσεις τιμών της Heineken NV βοήθησαν να αυξηθούν τα έσοδα της κατά 36% την ίδια περίοδο.

    «Είναι συνηθισμένο εταιρείες να ξεπερνούν τις προσδοκίες αύξησης των πωλήσεων αυτό το τρίμηνο — η L’Oreal, η Danone και η Heineken το έχουν κάνει  — αλλά κατά την άποψή μας η Nestle είναι η πιο εντυπωσιακή μέχρι τώρα», δήλωσε ο James Edwardes Jones, αναλυτής της RBC.

    Ο πόλεμος στην Ουκρανία έχει επιδεινώσει τον πληθωρισμό των τροφίμων επειδή η χώρα είναι κύριος προμηθευτής σιταριού και ηλιέλαιου. Εν τω μεταξύ, ο πληθωρισμός στις τιμές του καφέ, του πλαστικού και των μεταφορών μειώνει την κερδοφορία της εταιρείας.

    «Ο πληθωρισμός του κόστους συνεχίζει να αυξάνεται απότομα, κάτι που θα απαιτήσει περαιτέρω μέτρα στην τιμολόγηση κατά τη διάρκεια του έτους», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Mark Schneider.

    Παράλληλα επανέλαβε την πρόβλεψή του για επιβράδυνση της αύξησης των εσόδων σε περίπου 5% το 2022. Ο Schneider είπε τον Φεβρουάριο ότι η εταιρεία θα πρέπει να επιτύχει την προηγούμενη μακροπρόθεσμη εκτίμηση της τα επόμενα χρόνια, για ετήσιες αυξήσεις εσόδων από 5% έως 6%.

    Η εταιρεία που κατασκευάζει μεταξύ άλλων και τις τροφές κατοικίδιων Purina, επισήμανε ότι η κερδοφορία μπορεί να μειωθεί για δεύτερο έτος το 2022, με το προσαρμοσμένο περιθώριο κέρδους της να αναμένεται μεταξύ 17% έως 17,5% φέτος. Το περιθώριο ήταν 17,4% το 2021.

    Διαβάστε ακόμη:

    Nestle: Σταματά την παραγωγή στη Ρωσία μετά τη διεθνή κατακραυγή



    ΣΧΟΛΙΑ