Η Unilever ανακοίνωσε αύξηση πωλήσεων υψηλότερη από την αναμενόμενη για το τρίτο τρίμηνο, λόγω της ισχυρής ζήτησης στις ανεπτυγμένες αγορές, ιδιαίτερα στη Βόρεια Αμερική, καθώς και των προσπαθειών της εταιρείας για μείωση του κόστους.

Η κατασκευάστρια της μαγιονέζας Hellmann’s δήλωσε την Πέμπτη ότι οι υποκείμενες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3,9% σε ετήσια βάση, ελαφρώς πάνω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών για αύξηση 3,7%. Οι όγκοι πωλήσεων αυξήθηκαν κατά 1,5% στη διάρκεια της περιόδου.

1

Η Unilever βρίσκεται στη μέση μιας διαδικασίας αναστροφής της πορείας της, υπό την ηγεσία του διευθύνοντος συμβούλου Fernando Fernandez, ο οποίος αποεπενδύει από εμπορικά σήματα με χαμηλές επιδόσεις ώστε να επικεντρωθεί σε προϊόντα και τομείς με υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης.

Οι κινήσεις του βασίζονται σε μια ευρύτερη πρωτοβουλία αναδιάρθρωσης που είχε ξεκινήσει ο πρώην διευθύνων σύμβουλος Hein Schumacher, ο οποίος απομακρύνθηκε νωρίτερα φέτος.

Το σχέδιο περιλαμβάνει την απόσχιση του τομέα παγωτών της Unilever, έπειτα από χρόνια απώλειας μεριδίου αγοράς και υψηλού κόστους παραγωγής.

Η εταιρεία εξήγησε ότι η προτεινόμενη απόσχιση καθυστέρησε περίπου έναν μήνα, καθώς το shutdown της κυβέρνησης των ΗΠΑ — το τρίτο υπό την προεδρία του Nτόναλντ Τραμπ — εμπόδισε την ολοκλήρωση της είσοδο της στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.

Η Unilever επανέλαβε τις εκτιμήσεις της για το σύνολο του έτους, προβλέποντας ότι οι υποκείμενες πωλήσεις θα αυξηθούν εντός του εύρους 3% έως 5%.

Διαβάστε επίσης:

Ελληνικός Χρυσός: Μια «Δωρεά ζωής» στο Γενικό Νοσοκομείο Χαλκιδικής

Ελεγκτικό Συνέδριο για Ταμείο Ανάκαμψης: Κίνδυνος καθυστερήσεων και κενά στο σύστημα παρακολούθησης έργων

Aναγνωστόπουλος για ανασφάλιστα οχήματα: Χιλιάδες χωρίς ΚΤΕΟ – Δημιουργία ενιαίου μητρώου για ακριβείς ηλεκτρονικές διασταυρώσεις