ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι πωλήσεις της Unilever αυξήθηκαν περισσότερο από το αναμενόμενο στο β’ τρίμηνο, χάρη στις δημοφιλείς μάρκες της που αφορούν την προσωπική φροντίδα, αλλά και στην ισχυρή απόδοση του τμήματος παγωτού, που σχεδιάζει να αποσχίσει.
Ειδικότερα, η εταιρεία ανέφερε ότι οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3,8% σε σχέση με έναν χρόνο πριν, ελαφρώς πάνω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Η μετοχή της Unilever υποχώρησε έως και 1,5% στις αρχές των συναλλαγών στο Λονδίνο, αντιστρέφοντας ένα προηγούμενο κέρδος.
Να υπενθυμίσουμε ότι η Unilever διέρχεται μια περίοδο αναδιάρθρωσης υπό τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Φερνάντο Φερνάντεζ (Fernando Fernandez), ο οποίος από τη στιγμή που κατέλαβε τη θέση του τον Μάρτιο, επικεντρώνεται στα τμήματα υψηλότερης ανάπτυξης και στην πώληση εμπορικών σημάτων τροφίμων, τα οποία προηγουμένως δεν κατέγραφαν υψηλές επιδόσεις.
Το σχέδιο περιλαμβάνει επίσης την απόσχιση του τμήματος παγωτού, το οποίο θα εισαχθεί στο χρηματιστήριο της Ολλανδίας, κάτι που αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου.
Η Unilever θα διατηρήσει περίπου το 20% του μεριδίου της για έως και πέντε χρόνια, ανέφερε η εταιρεία.
Υπό την ηγεσία του Πίτ τερ Κούλβ (Peter ter Kulve), το τμήμα βελτιστοποιεί την αλυσίδα εφοδιασμού του, ενώ δημιουργεί μια ομάδα πωλήσεων παγκοσμίως, ενόψει της απόσχισης.
Η εταιρεία σημείωσε ανάπτυξη 7,1% το δεύτερο τρίμηνο, ενισχυμένη από τις μάρκες παγωτών.
«Rebound» στην Κίνα
Σύμφωνα με το Bloomberg, η Unilever βρίσκεται αντιμέτωπη με μια επιβράδυνση της καταναλωτικής αγοράς στην Κίνα, καταγράφοντας χαμηλές πωλήσεις το α’ εξάμηνο.
Ωστόσο, αυτό θα βελτιωθεί κατά το β’ εξάμηνο του έτους, ανέφερε η εταιρεία.
Επίσης ανακοίνωσε ότι αναμένεται να επενδύσει ένα μεγάλο ποσό σε ΗΠΑ και Ινδία, με την ανάπτυξη στη Βόρεια Αμερική να καθοδηγείται από brands που σχετίζονται με την ευεξία.
«Η οργανική αύξηση των πωλήσεων που ξεπέρασε τις εκτιμήσεις, οφείλεται κυρίως στο παγωτό», ανέφερε σε σημείωμά του ο αναλυτής της Citi, Σέντρικ Μπέσναρντ (Cedric Besnard).
«Στις ΗΠΑ, τα νούμερα ήταν χαμηλότερα, παρότι οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση του όγκου πωλήσεων», πρόσθεσε.
Φεύγουν τα «βαρίδια»
Παράλληλα, οι ανταγωνιστές της Unilever έχουν επίσης επανεξετάσει τα περιουσιακά τους στοιχεία που δεν αποδίδουν.
Η Nestle ανακοίνωσε αυτόν τον μήνα μια στρατηγική αναθεώρηση του τμήματος βιταμινών της, ενώ η Reckitt Benckiser βρίσκεται σε διαδικασία πώλησης ορισμένων από τα προϊόντα οικιακής φροντίδας που αναπτύσσονται πιο αργά.
Την ίδια στιγμή, οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στα καταναλωτικά προϊόντα, που έχουν πληγεί από το αυξανόμενο κόστος, αλλά και τον πιο επιφυλακτικό καταναλωτή, προσπαθούν να ισορροπήσουν μεταξύ αύξησης των τιμών και προσπάθειας οι πελάτες να μην στραφούν σε φθηνότερες ιδιωτικές ετικέτες.
Διαβάστε επίσης:
Renault Group: Νέος διευθύνων σύμβουλος ο Francois Provost
Nvidia: Αυστηρός έλεγχος από το Πεκίνο στα AI τσιπ H20 – Ανησυχία για θέματα εθνικής ασφάλειας
Air France-KLM: «Απογείωση» 43% στα κέρδη τριμήνου λόγω «First Class»
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Sea Pioneer Shipping (Βασίλης Μπακολίτσας): Παρέλαβε το νεότευκτο MV Privacy και αναμένει άλλα δύο φορτηγά πλοία
- Συνάντηση της Ομοσπονδίας Λιμενικών με Νέα Δημοκρατία
- Δένδιας: Οι Ένοπλες Δυνάμεις στηρίζουν την κοινωνία και ενισχύουν τη συλλογική ασφάλεια
- Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Αύξησε το ποσοστό της στην Genco στο 9,99%
