Η Air France-KLM ανακοίνωσε υψηλότερα κέρδη για το β’ τρίμηνο, καθώς η ανανεωμένη επιχειρηματική δραστηριότητα και η αύξηση στις κρατήσεις «πρώτης θέσης», αντιστάθμισαν τις χαμηλότερες τιμές στα εισιτήρια στο πίσω μέρος των αεροσκαφών.

Παράλληλα, το φθηνότερο πετρέλαιο διατήρησε τα κόστη υπό έλεγχο.

1

Ο γαλλο-ολλανδικός όμιλος μεταφορέων ανέφερε λειτουργικά έσοδα 736 εκατομμυρίων ευρώ (840 εκατομμύρια δολάρια) στο τρίμηνο που έληξε τον Ιούνιο, 43% υψηλότερα από ό,τι πριν από ένα χρόνο και πάνω από τις προβλέψεις των αναλυτών για τα 641,8 εκατομμύρια ευρώ.

Σύμφωνα με το Bloomberg, τα πολυτελή ταξίδια έχουν αναδειχθεί σε ένα θετικό σημείο για αεροπορικές εταιρείες όπως η Air France και ο συνεργάτης της Delta Air Lines, ακόμη και την ώρα που όλο και περισσότεροι επιβάτες που σκέφτονται το budget τους και αποφεύγουν να πετάξουν εν μέσω της παγκόσμιας οικονομικής αβεβαιότητας που πυροδοτήθηκε από τους εμπορικούς πολέμους του προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ.

Σημαντική αύξηση στα εταιρικά ταξίδια

Μάλιστα, η Air France-KLM έκανε λόγο για μια σημαντική αύξηση στα εταιρικά ταξίδια.

«Παρόλο που το εξωτερικό περιβάλλον παραμένει περίπλοκο, η Air France-KLM συνεχίζει να επιδεικνύει την ανθεκτικότητά της και βρίσκεται σε καλή θέση για να επιτύχει τους στόχους της», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Μπεν Σμιθ.

Η μετοχή της Air France-KLM σημείωσε άνοδο έως και 4,3% στις πρώτες συναλλαγές, προτού χάσει τα κέρδη της και υποχωρήσει έως και 3,4%.

Ωστόσο, στις 11:11 ώρα Ελλάδος την Πέμπτη, σημείωνε άνοδο 2,48%.

Να σημειωθεί ότι η μετοχή της εταιρείας έχει αυξηθεί κατά περίπου 35% φέτος.

Σχεδόν το 37% των εσόδων της Air France-KLM, προήλθε από τις προσφορές La Premier, Business και Premium σε επιβάτες κατά το α’ εξάμηνο του 2025, σε σύγκριση με το 34% πριν από ένα χρόνο, ανέφερε η εταιρεία σε παρουσίαση προς τους επενδυτές.

Διατήρησε τις προβλέψεις του για το έτος

Ταυτόχρονα, ο όμιλος διατήρησε τις προβλέψεις του για το έτος, ενώ συνεχίζει να αναμένει αύξηση της παραγωγικής ικανότητας κατά 4-5% σε σύγκριση με το 2024, δαπάνες έως και 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ σε κεφαλαιουχικές δαπάνες και διατήρηση μόχλευσης μεταξύ 1,5 και 2 φορές των κερδών προ εσόδων, φόρων και αποσβέσεων.

Την ίδια στιγμή, ο όμιλος αερομεταφορέων αποκάλυψε ότι εγκατέλειψε τα σχέδιά του να αποκτήσει μερίδιο στην ισπανική αεροπορική εταιρεία Air Europa.

Να σημειωθεί ότι η ανταγωνίστρια IAG, ιδιοκτήτρια της British Airways, είχε επιδιώξει δύο φορές να αγοράσει την Air Europa, ένα σχέδιο που απορρίφθηκε από τις ρυθμιστικές αρχές.

Διαβάστε επίσης: 

Δασμοί Τραμπ: Από αύριο σε ισχύ μετά από 4 μήνες αναβολών και συγκρούσεων

Shell: Βουτιά 32% στα κέρδη τριμήνου από τα απρόβλεπτα εμπορικά και γεωπολιτικά «παιχνίδια»

ELTON: Στα 89,9 εκ. ευρώ ο κύκλος εργασιών του εξαμήνου