• Business

    Το ΤΑΙΠΕΔ, ο διαφημιστικός πόλεμος και τα 120.000 ευρώ

    • Contributor


    Μία κρατική δουλειά με πολλά λεφτά (για τα σημερινά δεδομένα) βρέθηκε  σε εξέλιξη τις τελευταίες εβδομαδες . Το Ταμειο Αποκρατικοποιησεων ειχε προκυρήξει διαγωνισμό για την πρόσληψη του συμβούλου επικοινωνίας του ΤΑΙΠΕΔ αποτελώντας για πολλούς σηματωρό της αλλαγής φρουράς στην αγορά της επικοινωνίας και, ειδικά, στους κρατικούς λογαριασμούς. Και όπως ειναι λογικό ενδιαφέρθηκαν οι “μεγάλοι” της ελληνικής διαφημιστικής αγοράς. Μεταξύ αυτών η Hill + Knowlton, συμφερόντων Πέτρου Κωνσταντινίδη, αλλά και τα αντίπαλα ”στρατόπεδα” της Advocate, συμφερόντων Δημήτρη Γ. Μαύρου η Civitas του Γιώργου Φλέσσα μαζι με την AIA της κ.Αλεξίας Μπακογιάννη , η The Newtons Laboratory του κ. Στέλιου Ζωντού και η V&O των Βαρβιτσιώτη-Ολύμπιου.

    Η μάχη ηταν κρίσιμη, διότι το ΤΑΙΠΕΔ αποτελεί τη δυσκολότερη επικοινωνιακή υπόθεση της κυβέρνησης, αφού όποιος αναλάβει το project θα πρέπει να βγάλει από αυτό τη ρετσινιά του ”ξεπουλήματος” και να αναδείξει την προσπάθεια ”αξιοποίησης” που θέλει να προβάλει η κυβέρνηση και η νέα διοίκηση του Ταμείου.

    Θωμάς Βαρβιτσιώτης. V&O
    Θωμάς Βαρβιτσιώτης. V&O

    Εως τώρα την δουλειά την είχε η V+O

    Η επικοινωνία του ΤΑΙΠΕΔ έχει όμως, και πολλά χαρακτηριστικά crisis management, δεδομένων των συνεχών αντιδράσεων των τοπικών κοινωνιών σε μεγάλα έργα, όπως το Ελληνικό, τα περιφερειακά αεροδρόμια, τα λιμάνια κ.ο.κ. Η ανάληψη του έργου (120 χιλιάδες συν έξτρα αμοιβές για έρευνες αγοράς και ad hoc ενέργειες) αντιμετωπίζεται από την αγορά επικοινωνίας τόσο ως ”κορυφαίο project” όσο και ως αδιαμφισβήτητο πρόκριμα για άλλα μεγάλα κρατικά έργα επικοινωνίας.

    Πρώτο και καλύτερο το επερχόμενο ”νέο ταμείο των 50δισ.”, η λειτουργία του οποίου αναμένεται να ξεκινήσει στα μέσα του 2016. ”Εαν υπάρξει θετική εμπειρία από τη δουλειά του αναδόχου στο γεμάτο ”αγκάθια” έργο του ΤΑΙΠΕΔ, τότε αυτονόητα ανοίγουν πόρτες και για άλλα μεγάλα έργα”, σημειώνουν κύκλοι της διαφημιστικής αγοράς που δε συμμετέχουν στον εν λόγω διαγωνισμό. Και τις πόρτες αυτές ξέρουν καλά να τις ανοίγουν εδώ και δεκαετίες οι επιχειρηματίες της επικοινωνίας, που πραγματοποίησαν τις προηγούμενες ημέρες παρουσιάσεις στη διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ.

    Δημήτρης Γ. Μαύρος. Advocate
    Δημήτρης Γ. Μαύρος. Advocate

    Τα βασικά σχήματα που “κατέβηκαν” στον διαγωνισμό ηταν  σύμφωνα με πληροφορίες : V+O,  Civitas/AIA , The Newtons Laboratory, Advocate/Burson Marsteller και Hill+ Knowton/One Team.  Ο διαγωνισμός είχε  αντικείμενο τον σχεδιασμό και την ολοκληρωμένη υλοποίηση της επικοινωνιακής στρατηγικής του ΤΑΙΠΕΔ. Το έργο απαρτίζεται απο διάφορα μέρη: επικοινωνιακή στρατηγική και υλοποίησή της, διαχείριση ιστοτόπου και έρευνες κοινής γνώμης, όπως και διοργάνωση παρουσιάσεων, συναντήσεων, διαχείριση δημόσιων σχέσεων του ΤΑΙΠΕΔ, Media Relations και παραγωγή και κυκλοφορία digital PR. Τελικά η δουλειά κατωχυρωθηκε στην The Newtons Labaratory του κ.Στέλιου Ζωντού. Η προσφορά του ηταν κατω απο τις 100.000 ευρώ χωρις ομως να ειναι η φθηνότερη.

    Στέλιος Ζωντος. The Newtons Laboratory

    Στέλιος Ζωντός. The Newtons Laboratory

     



    ΣΧΟΛΙΑ