• Business

    ΤΙΤΑΝ: Στόχος πωλήσεις 3 δισ. και κέρδη ανά μετοχή 3 ευρώ

    • NewsRoom
    Ο CEO του Ομίλου ΤΙΤΑΝ, Δημήτρης Παπαλεξόπουλος (Τιτάν)

    Ο CEO του Ομίλου ΤΙΤΑΝ, Δημήτρης Παπαλεξόπουλος


    Τους οικονομικούς και ποιοτικούς στόχους για την περίοδο 2023-2026, με στόχο τη βιώσιμη ανάπτυξη και δημιουργία αξίας για όλους τους συμμετόχους, ανακοινώνει ο όμιλος ΤΙΤΑΝ, που διοργανώνει σήμερα Ιnvestor Day.

    Μέλη της διοίκησης του Ομίλου ΤΙΤΑΝ θα παρουσιάσουν την στρατηγική και τους αναπτυξιακούς στόχους του Ομίλου που έχουν τεθεί για το 2026, οι οποίοι θα διαμορφώσουν το μέλλον του και θα δημιουργήσουν μακροπρόθεσμα οικονομικά οφέλη για τους μετόχους. Μετά το τέλος των παρουσιάσεων της διοίκησης θα ακολουθήσει επίσκεψη στο εργοστάσιο τσιμέντου στο Καμάρι Βοιωτίας, κοντά στην Αθήνα.

    Εκεί οι συμμετέχοντες θα έχουν την δυνατότητα να δουν από κοντά τις σύγχρονες εγκαταστάσεις του Ομίλου, τα νέα προϊόντα και τις νέες λύσεις σε δομικά υλικά, σειρά από δράσεις για την περαιτέρω μείωση αποτυπώματος άνθρακα και τις σύγχρονες ψηφιακές εφαρμογές λειτουργίας του Ομίλου. Το εργοστάσιο τσιμέντου στο Καμάρι έλαβε πρόσφατα έγκριση για επιδότηση για την υλοποίηση επενδύσεων τεχνολογίας δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα.

    Ο Όμιλος βασίζει το λειτουργικό του μοντέλο σύμφωνα με αξιολόγηση επιδόσεων σε τοπικό επίπεδο και την γρήγορη υλοποίηση αποφάσεων.

    Ως εκ τούτου, ο Όμιλος θέτει τις στρατηγικές του προτεραιότητες για την επίτευξη πράσινης ανάπτυξης κατά την περίοδο 2023-2026 ως εξής:

    1. Ενδυνάμωση του Ομίλου μέσω ενίσχυσης της ισχυρής μας θέσης στις ΗΠΑ και την Ευρώπη: θα επικεντρωθούμε στη βελτιστοποίηση της απόδοσης υποδομών και συστημάτων logistics, στη διεύρυνση των πωλήσεων και στην ενίσχυση των λειτουργικών μοντέλων σκυροδέματος και αδρανών υλικών σε όλες τις αγορές.
    2. Επιτάχυνση της διάθεσης στην αγορά νέων «πράσινων» προϊόντων και άλλων τσιμεντοειδών υλικών: θα αναπτύξουμε συνεργασίες και δυνατότητες για να επιτύχουμε ηγετική θέση σε νέα υλικά και προϊόντα με χαμηλό αποτύπωμα άνθρακα, επενδύοντας σε δραστηριότητες προμήθειας και εμπορίας τσιμέντου με χαμηλό αποτύπωμα άνθρακα και παρεμφερών προϊόντων.
    3. Χρήση ψηφιακών και νέων τεχνολογιών: στόχος μας είναι να παραμείνουμε πρωτοπόροι στον ψηφιακό μετασχηματισμό της παραγωγικής διαδικασίας αλλά και να ενισχύσουμε τις δυνατότητές μας στην ανάπτυξη ενός λειτουργικού μοντέλου επόμενης γενιάς για τη βελτιστοποίηση της εξυπηρέτησης των πελατών, της αποδοτικότητας των πόρων και της παραγωγικότητας. Μέσω συνεχούς καινοτομίας, θα συνεχίσουμε να αξιοποιούμε τη δύναμη που μπορούν να προσφέρουν οι νέες βιομηχανικές τεχνολογίες.

    Καθοδηγούμενοι από αυτές τις στρατηγικές προτεραιότητες, θέσαμε οικονομικούς και ποιοτικούς στόχους για την περίοδο 2023-2026, με στόχο την βιώσιμη ανάπτυξη και δημιουργία αξίας για όλους τους συμ-μετόχους.

    Οι στόχοι του Ομίλου «Πράσινη ανάπτυξη και στρατηγική κατεύθυνση 2023-2026» είναι:

    ● Πωλήσεις €3 δισ.
    ● Μέση Ετήσια αύξηση ΕΒΙΤDA άνω του 10%
    ● Απόδοση του μέσου απασχολούμενου κεφαλαίου (ROACE) άνω του 12%
    ● Βασικά κέρδη ανά μετοχή €3/μετοχή
    ● Πιστοληπτική αξιολόγηση: όχι χαμηλότερη από BB+
    ● Καθαρός δανεισμός προς EBITDA μεταξύ 1,5x και 2x Διπλασιασμός των πωλήσεων τσιμέντου με χαμηλό αποτύπωμα άνθρακα* έως το 2026 και επίτευξη μείωσης των εκπομπών/τόνο τσιμεντοειδούς προϊόντος κατά περισσότερο από 18%** με στόχο τα 550Kg CO2/τόνο
    ● Ψηφιοποίηση του 100% της παραγωγής τσιμέντου του Ομίλου και της εφοδιαστικής αλυσίδας έτοιμου σκυροδέματος.

    «Με μεγάλη χαρά παρουσιάζουμε σήμερα τη στρατηγική και τους στόχους για “πράσινη” ανάπτυξη για την περίοδο 2023-2026. Με βάση τα πρόσφατα εξαιρετικά οικονομικά αποτελέσματα, θέτουμε τις στρατηγικές προτεραιότητες για περαιτέρω ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια, δεσμευόμενοι να γίνουμε ένας κορυφαίος προμηθευτής δομικών υλικών στις περιοχές που δραστηριοποιούμαστε, προσφέροντας μακροπρόθεσμη αξία στους συμμετόχους μας», δηλώνει ο Marcel Cobuz, πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής του Ομίλου.

    Διαβάστε επίσης:

    ΕΥΔΑΠ: Πτώση κερδών στο εξάμηνο – Στα €162,8 εκατ. ο τζίρος

    Toyota: Ρεκόρ πωλήσεων και παγκόσμιας παραγωγής τον Αύγουστο

    Αλέξανδρος Εξάρχου (Intrakat): Πώς κερδίσαμε το στοίχημα της κερδοφορίας και της ανάπτυξης



    ΣΧΟΛΙΑ