• Business

    Temu: Η κινεζική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου επελαύνει στις ΗΠΑ

    • NewsRoom
    Colin Huang, ιδρυτής TEMU

    Colin Huang, ιδρυτής TEMU


    Η Temu, η ταχέως αναπτυσσόμενη κινεζική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που πουλάει είδη διακόσμησης για το σπίτι με μόλις 4 δολάρια και πουκάμισα με 10 δολάρια, επελαύνει με επιτυχία στην αγορά των ΗΠΑ, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία.

    Από τον περασμένο μήνα, η εταιρεία κατέκτησε σχεδόν το 17% του μεριδίου αγοράς των ΗΠΑ στην κατηγορία καταστημάτων με χαμηλές τιμές, σύμφωνα με την εταιρεία ανάλυσης δεδομένων Earnest Analytics.

    Το ποσοστό της συγκρίνεται με 8% για την αλυσίδα Five Below, 43% για την Dollar General και 28% για την Dollar Tree, αναφέρει το CNBC.

    H Temu εισήλθε στις Ηνωμένες Πολιτείες τον Σεπτέμβριο του 2022 και έγινε γρήγορα δημοφιλής, αξιοποιώντας τους influencers των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να διαφημίσει τα εμπορεύματα της.

    «Οι χαμηλές τιμές της σε είδη οικιακής χρήσης και βασικά καταναλωτικά προϊόντα την καθιστούν μεγαλύτερη απειλή για τα φυσικά καταστήματα discount σε σχέση με τις άλλες πλατφόρμες online πωλήσεων», δήλωσε ο Michael Maloof, επικεφαλής μάρκετινγκ στην Earnest Analytics.

    Η Temu πουλά ρούχα, όπως φορέματα με 12 δολάρια και αθλητικά παπούτσια με 20 δολάρια. Οι αναλυτές αναμένουν ότι θα εμφανίσει έσοδα άνω των 16 δισεκατομμυρίων δολαρίων φέτος καθώς επεκτείνεται διεθνώς.

    «Η Temu έχει το πλεονέκτημα της καινοτομίας και του ενθουσιασμού που είναι δύσκολο να υπάρξει για τα γνωστά brands λιανικής χαμηλού κόστους», δήλωσε ο Michael Ashley Schulman, επικεφαλής επενδύσεων στη Running Point Capital Advisors.

    Η κινεζική πλατφόρμα επωφελείται από την απογοήτευση των αγοραστών για τις υψηλές τιμές και τον πληθωρισμό, δήλωσε ο Peter Earle, οικονομολόγος στο Αμερικανικό Ινστιτούτο Οικονομικών Ερευνών.

    Η μητρική εταιρεία της Temu, PDD Group, δήλωσε ότι τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 94% στα 68,84 δισεκατομμύρια γιουάν (9,62 δισεκατομμύρια δολάρια) το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, σε σχέση με ένα χρόνο πριν.

    Χρησιμοποιεί ένα δίκτυο κατασκευαστών φθηνών ηλεκτρονικών ειδών, ρούχων και οικιακών ειδών με έδρα την Κίνα.

    Τα εργοστάσια και οι έμποροι στην Temu στέλνουν εμπορεύματα απευθείας στους αγοραστές της πλατφόρμας, χρησιμοποιώντας μια εμπορική απαλλαγή που επιτρέπει σε αποστολές κάτω των 800 δολαρίων να εισέλθουν στις Η.Π.Α. αφορολόγητα.

    Διαβάστε ακόμη:

    Rolex, Patek Philippe, Οmega: Το πάρτι στα ρολόγια πολυτελείας τελείωσε

    Zoltan Teszari: Ο απομονωμένος μεγιστάνας των τηλεπικοινωνιών με βλέψεις να επεκταθεί στην Ευρώπη

    H Morgan Stanley υποβαθμίζει την LVMH



    ΣΧΟΛΙΑ