• Business

    Τέλος εποχής για τον Μαρινόπουλο: Στη Σκλαβενίτης τα καταστήματα της αλυσίδας

    Γεράσιμος Σκλαβενίτης

    Γεράσιμος Σκλαβενίτης


    Μαρινόπουλος τέλος: Από σήμερα, 1η Μαρτίου, το δίκτυο των καταστημάτων της γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ λειτουργεί υπό την επωνυμία Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη, καθώς η διαδικασία της εξυγίανσής τους μπαίνει στο τελικό στάδιο, μετά από πολλούς μήνες καθυστερήσεων και αγωνίας.

    Ήδη σε κάποια από τα 560 καταστήματα του δικτύου Μαρινόπουλος έχουν ξεκινήσει οι απαραίτητες εργασίες ανακαίνισης, ενώ σε όλα τα καταστήματα τις προηγούμενες μέρες έγιναν οι αλλαγές στις ταμειακές μηχανές, ώστε να εμφανίζεται σε αυτές το ΑΦΜ της εταιρείας Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη, θυγατρικής του Σκλαβενίτη.

    Σε επόμενο στάδιο θα ακολουθήσει και η αντικατάσταση των επιγραφών με το όνομα “Μαρινόπουλος” στα καταστήματα του δικτύου από τα διακριτικά του Σκλαβενίτη, αν και αυτό περνάει για την ώρα σε δεύτερη μοίρα, καθώς προτεραιότητα αποτελεί η τροφοδοσία των καταστημάτων με προϊόντα, η οποία θα γίνει σταδιακά (πιθανόν να χρειαστούν τέσσερις ή και περισσότεροι μήνες για να ολοκληρωθεί, αφού ο Μαρινόπουλος υπολειτουργούσε εδώ και σχεδόν ένα χρόνο και υπάρχουν πολλά κενά) και με έμφαση στα καταστήματα εκείνα που θεωρούνται στρατηγικής σημασίας, όπως είναι αυτό του Κολωνακίου.

    Όπως μπορεί να αντιληφθεί κανείς, πρόκειται για ένα πολύ μεγάλο εγχείρημα το οποίο καλείται να φέρει σε πέρας ο Σκλαβενίτης, και σίγουρα πρόκειται για το μεγαλύτερο εγχείρημα που έχει αναλάβει ποτέ ο Σκλαβενίτης, καθώς με την προσθήκη των καταστημάτων του Μαρινόπουλου αναδεικνύεται στον υπ’αριθμόν 1 λιανέμπορο της χώρας και αποκτά ισχυρή πανελλαδική παρουσία, θέτοντας ψηλά τον πήχη για τα επόμενα χρόνια.

    Αν μάλιστα λάβει κανείς υπ΄όψιν και τα προβλήματα της αγοράς, με τον κλάδο των σούπερ μάρκετ να βλέπει συνεχώς τις πωλήσεις του να μειώνονται, αλλά και την εικόνα διάλυσης που παρουσιάζουν σήμερα τα περισσότερα καταστήματα του δικτύου Μαρινόπουλος, απόρροια της αβεβαιότητας και της ταλαιπωρίας των προηγούμενων δέκα μηνών, καταλαβαίνει πως ο βαθμός δυσκολίας του εγχειρήματος είναι ιδιαίτερα υψηλός. Ωστόσο, είναι γεγονός πως το όνομα “Σκλαβενίτης” αποτελεί εγγύηση για την επιτυχία του, καθώς ο Γεράσιμος Σκλαβενίτης είναι γνωστός στην αγορά για την ικανότητά του να τα φέρνει βόλτα σε δυσμενείς καταστάσεις, και οι περισσότεροι πιστεύουν πως με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο θα καταφέρει και σε αυτήν την περίπτωση να βρει την άκρη και να οδηγήσει σε νέες δόξες τα παρηκμασμένα καταστήματα του δικτύου Μαρινόπουλος.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Η Μέρκελ κάνει στην άκρη τον Σόιμπλε και βάζει την Ελλάδα στην ποσοτική χαλάρωση

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αυξάνονται οι «αιώνιοι» φοιτητές, μεταναστεύουν οι πτυχιούχοι

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Top Employer Institute: «Κορυφαίος εργοδότης» στην Ελλάδα η Παπαστράτος «Κορυφαίος εργοδότης» στην Ευρώπη και τον κόσμο η Philip Morris International



    ΣΧΟΛΙΑ