• Business

    Τα νέα σχέδια του Βασίλη Φουρλή για το ΙΚΕΑ στο Τhe Μall Athens

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
    • Ρομίνα Νικηφόρου
    ΙΚΕΑ

    Βασίλης Φουρλής, CEO Όμιλος Φουρλής (ΙΚΕΑ)


    Tον Νοέμβριο αναμένεται να ανοίξει τις πόρτες του για τους καταναλωτές, το νέο «μίνι» ΙΚΕΑ στον τέταρτο όροφο του εμπορικού κέντρου The Mall Athens στο Μαρούσι.

    Πρόκειται για το δεύτερο από τα καταστήματα «νέας γενιάς» που αναπτύσσει ο Όμιλος Fourlis σε χώρους εντός του αστικού ιστού (σε αντίθεση με τα μεγάλα καταστήματα ΙΚΕΑ) το οποίο ανοίγει στην Ελλάδα, μετά από εκείνο που λειτουργεί ήδη στον Πειραιά από τις αρχές του έτους.

    Σύμφωνα με όσα επισημαίνει ο Οικονομικός Διευθυντής του Ομίλου, Γιώργος Αλεβίζος,  ο τέταρτος όροφος του Τhe Mall Αthens – εκεί δηλαδή που μέχρι πρόσφατα λειτουργούσαν χώροι εστίασης- θα «μεταμορφωθεί» σε κατάστημα ΙΚΕΑ, δίνοντας έναν «καινούριο χαρακτήρα» στο εμπορικό κέντρο καθώς οι πελάτες θα έχουν στη διάθεση τους έναν ολόκληρο όροφο με προϊόντα της εταιρείας.

    Ο ίδιος σημειώνει ακόμη ότι η λειτουργία του νέου μίνι ΙΚΕΑ στον συγκεκριμένο χώρο αποτελεί «μία πρόκληση», η οποία αναμένεται να είναι επωφελής και για τις δύο πλευρές, τόσο για τον Όμιλο Fourlis όσο και για το εμπορικό κέντρο της Lamda Development.

    Το κατάστημα ΙΚΕΑ στο The Mall Athens θα εκτείνεται σε χώρο 2.000 τ.μ., θα προσφέρει πάνω από 1.000 άμεσα διαθέσιμους κωδικούς, ενώ τα νέα προϊόντα θα βρίσκονται διαθέσιμα για παραγγελία και παράδοση στο χώρο των πελατών ή παραλαβή από τα καταστήματα ΙΚΕΑ Κηφισός ή ΙΚΕΑ Αεροδρόμιο. Παράλληλα εντός του καταστήματος αναμένεται να λειτουργεί και εστιατόριο ΙΚΕΑ το οποίο θα εξυπηρετεί τους πελάτες.

    Σημειώνεται ότι σύμφωνα με το πλάνο ανάπτυξης στις τρεις χώρες όπου Όμιλος Fourlis αναπτύσσει καταστήματα ΙΚΕΑ, αναμένεται ανοίξουν πέντε καταστήματα μεσαίου μεγέθους 5,000 – 12,000 τ.μ. και δέκα καταστήματα μικρού μεγέθους 1,000 – 2,000 τ.μ την επόμενη πενταετία.

    Πρόσφατα άλλωστε άνοιξε τις πόρτες του και το «μίνι» ΙΚΕΑ στη Σόφια της Βουλγαρίας σε αντίστοιχο εμπορικό κέντρο της χώρας με το The Mall, από το οποίο τα μηνύματα είναι ήδη θετικά.

    Παράλληλα ήδη έχει προαναγγελθεί έως το 2022, η λειτουργία των δύο «μεσαίων» ΙΚΕΑ, σε χώρους 5.500-7.500 τ.μ σε Πάτρα και Ηράκλειο Κρήτης τα οποία θα καλύπτονται κατά 60% από χώρους του ΙΚΕΑ ενώ για το υπόλοιπο 40% θα αναλάβει την ανάπτυξη τους με μισθώσεις η νέα εταιρεία εκμετάλλευσης ακινήτων του Ομίλου, Trade Estates.

    ΙΚΕΑ: Οι προσδοκίες για τις πωλήσεις το δεύτερο εξάμηνο

    Συνολικά οι πωλήσεις του Ομίλου Fourlis το πρώτο εξάμηνο του έτους κατέγραψαν αύξηση κατά 16,5% σε σχέση με το αντίστοιχο του 2020, ενώ αυξημένες κατά 57% ήταν οι Οnline πωλήσεις.

    Συγκεκριμένα, στα καταστήματα ΙΚΕΑ οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 5% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρσι και διαμορφώθηκαν σε 111,4 εκατ. ευρώ.

    Στην Ελλάδα οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 6,5%, ενώ στις υπόλοιπες χώρες που δραστηριοποιείται ο όμιλος, αυξήθηκαν κατά 24,6%.

    Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην οικονομική έκθεση του Ομίλου, το δεύτερο εξάμηνο αναμένονται καλύτερες επιδόσεις αφενός λόγω των ιστορικά αυξημένων εσόδων κατά τη συγκεκριμένη περίοδο, της ισχυρής ανταγωνιστικής θέσης των εταιρειών λιανικής του Ομίλου αλλά και της ισορροπημένης επέκτασης των δραστηριοτήτων του και κατά συνέπεια και των εσόδων του.

    Κυρίως όμως, λόγω του ποσοστού εμβολιασμού σε Ελλάδα και εξωτερικό με άμεση επίπτωση στα μακροοικονομικά μεγέθη που επηρεάζουν την πορεία του Ομίλου αλλά και τις εξελίξεις στο οικονομικό και πολιτικό περιβάλλον ιδιαίτερα στην Ελλάδα, από όπου εξακολουθεί να προέρχεται το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων, συνολικά το 54.6% κατά το α’ εξάμηνο του 2021.

    Σύμφωνα με όσα επισημαίνει άλλωστε ο κ. Αλεβίζος, στην αγορά διαρκών καταναλωτικών αγαθών μετά το καλοκαίρι αναμένεται περαιτέρω ανάπτυξη και οι μήνες του φθινοπώρου θεωρούνται σημαντικοί για την πορεία των πωλήσεων καθώς οι καταναλωτές προχωρούν σε αγορές για το σπίτι προκειμένου να προετοιμαστούν για τον χειμώνα που ακολουθεί.

    Διαβάστε επίσης

    Ποιος είναι ο Παμίνος Κυρκίνης της e-food
    Aegean: Στο φουλ οι μηχανές για ένα ισχυρό 2022-Η στρατηγική του Ευτύχη Βασιλάκη



    ΣΧΟΛΙΑ