Ίσως το πιο σημαντικό crash test  για ένα brand μόδας είναι να εκτεθεί στη μητρόπολη της μόδας. Αυτό το βήμα αποφάσισε να κάνει ο Δημήτρης Ματεμτζής.

Ο επικεφαλής τoυ ομίλου Intrafashion, που αναπτύσσει τη γνωστή αλυσίδα ένδυσης Pink Woman στο επόμενο διάστημα θα ανοίξει κατάστημα στο Μιλάνο.

1

Η επαφή του με την ιταλική σκηνή μόδας ξεκίνησε στις αρχές του έτους με το πλάνο ανάπτυξης, σύμφωνα με πληροφορίες  τoυ mononews να προβλέπει τη λειτουργία τουλάχιστον 20 σημείων μέχρι το τέλος του 2025.

Η Intrafashion στοχεύει σε επιπλέον τζίρο 8 έως 10 εκατ. ευρώ από την  είσοδο της Pink Woman στην ιταλική αγορά, με το brand να επεκτείνει τη διεθνή του παρουσία σε μια από τις πιο απαιτητικές αγορές μόδας παγκοσμίως.

Η στρατηγική αυτή κίνηση εντάσσεται στο πλαίσιο της εξωστρεφούς ανάπτυξης του ομίλου, με επικεφαλής τον Δημήτρη Ματεμτζή, ο οποίος έχει αναδείξει την Pink Woman σε ένα από τα πλέον επιτυχημένα ελληνικά fashion brands.

Η ανάπτυξη επί ιταλικού εδάφους

Η ανάπτυξη θα γίνει με βάση το μοντέλο που εφαρμόζεται ήδη στην εγχώρια αγορά, με monobrand καταστήματα σε εμπορικά κέντρα με υψηλή επισκεψιμότητα. Ήδη λειτουργούν τρία καταστήματα σε Τάραντα, Ρέτζιο Καλαβρίας και Κατάνια. Το μεγαλύτερο μέρος του νέου δικτύου θα αναπτυχθεί στη Σικελία και τη Νότια Ιταλία, όπου το ελληνικό brand έχει βρει πρόσφορο έδαφος για την πρώτη του διεθνή επέκταση με φυσική παρουσία.

Παράλληλα, η Intrafashion συνεχίζει να ενισχύει την εγχώρια παρουσία της, η οποία αριθμεί 115 καταστήματα – εκ των οποίων τα 53 είναι franchise και τα υπόλοιπα εταιρικά. Ο όμιλος εξετάζει ευκαιρίες περαιτέρω διείσδυσης και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές, αξιοποιώντας τόσο τις δομές του όσο και το ισχυρό brand awareness της Pink Woman.

H ανοδική πορεία της Intrafashion σε αριθμούς

Η ανοδική πορεία του brand, σχεδόν πέντε χρόνια μετά την εξαγορά της Intrafashion από τον Δημήτρη Ματεμτζή, αποτυπώνεται στα οικονομικά μεγέθη της τελευταίας τριετίας. O κύκλος εργασιών ανήλθε στα 46,85 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 16,6%, ενώ ταυτόχρονα διεύρυνε περαιτέρω τα μερίδια αγοράς του brand. Το μεικτό αποτέλεσμα διαμορφώθηκε σε 23,05 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 5,6 εκατ. ευρώ σε σχέση με τα 17,45 εκατ. ευρώ του 2023, γεγονός που αποδίδεται τόσο στην αύξηση των πωλήσεων όσο και στη βελτιωμένη διαχείριση του κόστους πωληθέντων. Σε επίπεδο αποτελεσμάτων προ τόκων και φόρων (EBITDA), η εταιρεία εμφάνισε 5,89 εκατ. ευρώ, έναντι 4,31 εκατ. ευρώ το 2023, επιτυγχάνοντας αύξηση της τάξης του 36,5%. Αντίστοιχη ενίσχυση καταγράφεται και στα αποτελέσματα προ φόρων, τα οποία διαμορφώθηκαν σε 5,46 εκατ. ευρώ, έναντι 3,96 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση. Ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους για το 2024 ανήλθαν σε 4,25 εκατ. ευρώ, από 3,02 εκατ. ευρώ το 2023, σημειώνοντας άνοδο της τάξης του 40,9%.

Αύξηση τζίρου κατά 70% στην τριετία

Συνολικά, από το 2022 μέχρι και το 2024, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 69,5% (+28,8% το 2022, +12,9% το 2023 και +12,3% το 2024 περίπου). Σε επίπεδο κερδοφορίας προ φόρων, η αύξηση για το 2024 έφτασε το 38% συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά, βελτιώνοντας κατά 1,5 εκατ. ευρώ τα αποτελέσματα. Επίδοση που βασίστηκε σε δύο βασικούς πυλώνες, όπως αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις του ομίλου,  στη σημαντική βελτίωση του μικτού περιθωρίου κέρδους, το οποίο διαμορφώθηκε στο 49,2% για το 2024, σημειώνοντας άνοδο 5,8 ποσοστιαίων μονάδων σε σχέση με το 2023. Αλλά και στην ελεγχόμενη αύξηση των λειτουργικών εξόδων, στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης των εταιρικών καταστημάτων και της βελτιστοποίησης του λειτουργικού μοντέλου.

Διαβάστε επίσης

Έλον Μασκ: Ετοιμάζει την πώληση μετοχών αξίας $300 εκατ. της xAI

IDEAL Holdings: Προχωρά σε ΑΜΚ έως 48,8 εκατ. ευρώ – Στόχος νέες επενδύσεις άνω των 100 εκατ. εντός 18 μηνών

Ο Γιώργος Στάσσης επανεξελέγη αντιπροέδρος της Eurelectric