• Business

    Στ. Τσαντάνης: Συμφώνησε για πρόωρο τερματισμό πιστωτικής διευκόλυνσης η Seanergy

    Seanergy Σταμάτης Τσαντάνης ναυτιλία

    Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Seanergy Maritime Holdings Corp., Σταμάτης Τσαντάνης


    Σε συμφωνία με έναν από τους κύριους πιστωτές της κατέληξε η ναυτιλιακή εταιρεία Seanergy Maritime Holdings, συμφερόντων της Κλώντιας Ρέστη, για τον πρόωρο τερματισμό μίας πιστωτικής διευκόλυνσης που αναμένεται να αποφέρει στην εταιρεία σημαντικό κέρδος και βελτίωση της καθαρής της θέσης.

    Όπως ανακοίνωσε η Seanergy Maritime, το κέρδος για την εταιρεία εκτιμάται στα 11,4 εκατομμύρια δολάρια, ήτοι μείωση κατά 29% από την τρέχουσα πιστωτική διευκόλυνση, ενώ η κίνηση αυτή θα προσαυξήσει την καθαρή θέση της εταιρείας σε ποσοστό άνω του 30% σε προσαρμοσμένη βάση.

    Με βάση τους όρους της συμφωνίας, η εταιρεία μπορεί να αποπληρώσει πλήρως την πιστωτική διευκόλυνση αν αποπληρώσει πρόωρα μέχρι τις 29 Σεπτεμβρίου του 2017 το ποσό της τρέχουσας διευκόλυνσης μειωμένο κατά περίπου 29%. Η Seanergy σκοπεύει να χρηματοδοτήσει την αποπληρωμή αυτή με ρευστό και μέσω μίας νέας πιστωτικής διευκόλυνσης, υπό τον όρο ότι τα συνολικά χρέη της προς τράπεζες θα μειωθούν κατά 10%.

    Σχολιάζοντας τη συμφωνία, ο διευθύνων σύμβουλος της Seanergy, Σταμάτης Τσαντάνης, έκανε λόγο για μία σημαντική συμφωνία, τονίζοντας: “Όχι μόνο επεκτείνουμε τον στόλο μας, αλλά βελτιώνουμε την κεφαλαιακή μας δομή ώστε να είμαστε σε θέση να εκμεταλλευτούμε την ενίσχυση στην αγορά του ξηρού φορτίου”.

    Ο κ. Τσαντάνης πρόσθεσε ότι τους τελευταίους έξι μήνες η Seanergy έχει αντλήσει πόρους από τις αγορές, τους οποίους αξιοποίησε για να επεκτείνει την πλατφόρμα της και να αυξήσει την αξία για τους μετόχους, υπενθυμίζοντας πως “αποκτήσαμε δύο υψηλής ποιότητας πλοία capesize, πιστεύουμε στη χαμηλότερη τιμή απ’ ό,τι οποιοσδήποτε ανταγωνιστής μας για παρόμοια πλοία τα τελευταία πέντε χρόνια, και ενισχύσαμε τη χωρητικότητα του στόλου μας κατά 30%”.

    Ο ίδιος επεσήμανε πως η Seanergy έχει εξελιχθεί σε αξιοσημείωτο παίκτη στην αγορά του ξηρού φορτίου, εστιάζοντας κυρίως σε πλοία capesize, και εξήγησε: “Πιστεύουμε ακράδαντα ότι ο τομέας των capesize παρουσιάζει τα καλύτερα θεμελιώδη μεγέθη στη βιομηχανία του ξηρού φορτίου. Είμαστε πλήρως συνεπείς στην επιχειρηματική μας στρατηγική και θα συνεχίσουμε να αναζητούμε ενεργά συναλλαγές που προβλέπεται ότι θα επεκτείνουν περαιτέρω την αξία για τους μετόχους”.

    Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Δεκέμβριο η εταιρεία είχε ανακοινώσει την παραλαβή του φορτηγού πλοίου τύπου capesize M/V Knightship (χωρητικότητας 178.978-dwt) το οποίο είχε κατασκευαστεί το 2010 στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries (HHI) και με την απόκτηση του οποίου ο στόλος της Seanergy αποτελείται πλέον από δέκα πλοία.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά. Αναλυτικά όλες οι κατηγορίες

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Η DHT Holdings έκλεισε το deal του μήνα με την πώληση ενός VLCC

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία στρέφεται κατά προστίμου 2,7 εκατ. για θαλάσσια ρύπανση



    ΣΧΟΛΙΑ