• Ναυτιλία

    Βαγγέλης Μαρινάκης: Συνεχίζει τις παραγγελίες – Έκλεισε συμφωνία στα ναυπηγεία της Κίνας για άλλα 4 πλοία

    Βαγγέλης Μαρινάκης

    Βαγγέλης Μαρινάκης


    Ο Βαγγέλης Μαρινάκης παρήγγειλε την ναυπήγηση τεσσάρων πλοίων στην Κίνα, ενώ συνεχίζει τις συζητήσεις με ναυπηγεία στη Νότια Κορέα για κατασκευή περισσότερων πλοίων.

    Η Capital Group, του Ευάγγελου Μαρινάκη σύμφωνα με πληροφορίες θα δραστηριοποιηθεί και στον τομέα των μεσαίων πλοίων μεταφοράς αερίου (MGCs).

    Όπως αναφέρουν ναυλομεσιτικές πηγές, η Capital υπέγραψε συμφωνία για ναυπήγηση πλοίων LPG 40.000 cbm στην Nantong CIMC Sinopacific Offshore & Engineering Co (CIMC SOE) στην Κίνα.

    Η συμφωνία περιλαμβάνει την κατασκευή δύο πλοίων, με δυνατότητα επέκτασης της για άλλα δύο πλοία.

    Οι ημερομηνίες παράδοσης των πλοίων είναι, το πρώτο πλοίο μέσα στο 2027 και το τελευταίο έως τον Απρίλιο του 2028. Η αξία του κάθε πλοίου ανέρχεται σε 66 εκατ. δολάρια.

    Η Capital, βρίσκεται επίσης σε συζητήσεις με τα ναυπηγεία του ομίλου HD Hyundai για άλλη μια παραγγελία δύο συν δύο πλοίων, MGC με LPG διπλού καυσίμου χωρητικότητας 46.000 cbm.

    Η εταιρεία, διαθέτει σήμερα στόλο 18 πλοίων LNG, τέσσερα υπό κατασκευή πλοία υγροποιημένου CO2 και άλλα δύο μεγάλων πλοίων αμμωνίας.

    Υπενθυμίζεται ότι τον Φεβρουάριο η Capital συνδέθηκε με μια παραγγελία για πλοία μεταφοράς LNG 174.000 cbm στην HD Hyundai Samho Heavy Industries. Τα πλοία έχουν προγραμματιστεί για παράδοση το 2028.

    Η τιμή των πλοίων από το ναυπηγείο ήταν περίπου 270 εκατομμύρια δολάρια το καθένα, αλλά εκτιμάται ότι θα καταβάλλει τελικά ένα ποσό 267 εκατομμυρίων ανά πλοίο. Ωστόσο, το ποσό αυτό εξακολουθεί να είναι ένα ποσό ρεκόρ για μια νέα κατασκευή LNG.

    Επιπλέον, η Capital διαθέτει τρία μεταχειρισμένα πλοία μεταφοράς LNG τα οποία ναυλώνει.

    Νωρίτερα φέτος, η εταιρεία υπέγραψε τα πρώτα συμβόλαια για κατασκευή πλοίων διπλού καυσίμου LNG για τέσσερα πλοία 307.000 dwt στην Dalian Industry Shipbuilding Co στην Κίνα.

    Διαβάστε επίσης

    Σεμίραμις Παληού: Η ναυτιλία χρειάζεται 1 τρισ. δολ. έως το 2030 και 3,7 τρισ. δολ. έως το 2050 για να γίνει πράσινη

    Latsco Shipping (Πάρης Κασιδόκωστας): Παρήγγειλε άλλα τέσσερα πλοία στο ναυπηγείο Hyundai

    Πόλυς Β. Χατζηιωάννου: Η Ευρώπη πρέπει να ενισχύσει την ανταγωνιστική της θέση στη ναυτιλία



    ΣΧΟΛΙΑ