• Ναυτιλία

    Θάνος Φειδάκης: Ράλι 129% εκτίναξε τη μετοχή της Globus Maritime πάνω από το 1 δολάριο που προβλέπει ο Nasdaq

    Φειδάκης Globus

    Θάνος (αριστερά) και Γιώργος (δεξιά) Φειδάκης, εφοπλιστές Globus Maritime Ltd.


    Η μετοχή της ναυτιλιακής Globus Maritime της οικογένειας Φειδάκη επέστρεψε και πάλι πάνω από το κατώτατο επιτρεπτό, από τους κανονισμούς του αμερικανικού χρηματιστηρίου, όριο του ενός δολαρίου.

    Σε ανακοίνωση της η εισηγμένη στην αγορά του Nasdaq ναυτιλιακή γνωστοποίησε ότι έλαβε επιστολή από τις χρηματιστηριακές αρχές που αναφέρει ότι η μετοχή της συμμορφώθηκε με την απαίτηση της ελάχιστης τιμής κλεισίματος του ενός δολαρίου που αποτελεί προϋπόθεση για την παραμονή της στο χρηματιστήριο.

    Συγκεκριμένα, παρέμεινε πάνω από το όριο αυτό για τουλάχιστον δέκα συνεχόμενες συνεδριάσεις, από τις 18 Σεπτεμβρίου έως τις 29 Σεπτεμβρίου 2023.

    H Globus Maritime είχε λάβει τον Ιούλιο επιστολή προειδοποίησης από τις αμερικανικές χρηματιστηριακές αρχές γιατί η μετοχή της διαπραγματεύονταν για πάνω από 30 συνεχόμενες συνεδριάσεις κάτω από το όριο του ενός δολαρίου.

    Το ράλι της μετοχής

    Έκτοτε παρέμεινε σε αυτά τα χαμηλά επίπεδα, ενώ από τις 8 Σεπτεμβρίου 2023 που βρισκόταν στα 0,90 δολάρια άρχισε ένα ξέφρενο ανοδικό ράλι και εκτινάχθηκε στις 2 Οκτωβρίου στα 2,06 δολάρια, καταγράφοντας μέσα σε 16 συνεδριάσεις άνοδο σχεδόν 129%!

    Στη συνεδρίαση της 3η Οκτωβρίου υποχώρησε κατά 5,83%, στα 1,94 δολάρια, ωστόσο σήμερα, στις προσυνεδριακές συναλλαγές καταγράφει κέρδη άνω του 10%, στα 2,14 δολάρια.

    Σημειώνεται ότι στις 21 Σεπτεμβρίου, η ετήσια συνέλευση των μετόχων ενέκρινε αλλαγές στο καταστατικό δίνοντας το πράσινο φως στη διοίκηση να προχωρήσει αν χρειαστεί σε ένα ή και περισσότερα reverse split των μετοχών της προκειμένου να αυξηθεί η τιμή της.

    Ωστόσο, μέχρι τώρα η εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει κάποια κίνηση.

    Η ανανέωση του στόλου

    Η Globus Maritime διαθέτει στόλο με έξι φορτηγά πλοία συνολικής χωρητικότητας 453,745 dwt που μεταφέρουν σιδηρομεταλλεύματα, άνθρακα, σιτηρά, προϊόντα χάλυβα, τσιμέντο, αλουμίνα και άλλα ξηρά χύδην φορτία διεθνώς.

    Στο πλαίσιο της ανανέωσης του στόλου της, προχώρησε φέτος στην πώληση των πλοίων Sun Globe, Sky Globe και Star Globe.

    Παράλληλα, έκλεισε συμφωνία για την κατασκευή δύο πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, αυξάνοντας το βιβλίο παραγγελιών της στα πέντε πλοία.

    Συγκεκριμένα, η εταιρεία προχώρησε στην παραγγελία δύο bulkers υψηλής απόδοσης καυσίμων, χωρητικότητας 64,000 dwt έκαστο, τα οποία θα κατασκευαστούν σε γνωστό ιαπωνικό ναυπηγείο και θα παραδοθούν το δεύτερο εξάμηνο του 2026.

    Το κόστος τους θα κυμανθεί στα 75,5 εκατ. δολάρια και η επένδυση θα χρηματοδοτηθεί μέσω δανεισμού και ιδίων κεφαλαίων.

    Διαβάστε ακόμη:

    Γιώργος Ν. Μουνδρέας: Τα κέρδη από την θάλασσα, τα επενδύει στην στεριά

    Αδαμάντιος Πολέμης: Πλοίο 21 ετών έφερε στα ταμεία της New Shipping κέρδη 14 εκατ. δολ.

    Τζέρι Καλογηράτος: Στα $7 δισ. η επένδυση για τον «πράσινο στόλο» της Capital

    ______________________

    Αυτοδιοικητικές εκλογές 2023

    Αυτοδιοικητικές εκλογές 2023: Όλες οι εξελίξεις

    Οδηγός Εκλογών – Όλα όσα πρέπει να ξέρετε



    ΣΧΟΛΙΑ