• Ναυτιλία

    ΣΙΤΕΣΑΠ: Αντιδράσεις για τις υπέρογκες αυξήσεις στη Μαρίνα Αλίμου


    Σε ανοικτή σύγκρουση βρίσκεται ο Σύνδεσμος Ιδιοκτητών Τουριστικών Σκαφών Τουρισμού (ΣΙΤΕΣΑΠ) άνευ πληρώματος με τον παραχωρησιούχο της Μαρίνας Αλίμου, εξαιτίας των νέων τιμολογίων που φέρνει η προσπάθεια αναβάθμισης της Μαρίνας, σε ένα σύγχρονο κέντρο για σκάφη αναψυχής και τουρισμό.

    Ο ΣΙΤΕΣΑΠ, με νέα του ανακοίνωση, καταγγέλλει ότι από την Νέα Μαρίνα Α.Ε. ενημερώθηκε για το νέο τιμολόγιο τελών ελλιμενισμού και υπηρεσιών. Το χαρακτηρίζει ιδιαίτερα αυξημένο και σημειώνει ότι τους δόθηκε προθεσμία λίγων ημερών για να το υπογράψουν ή να φύγουν από την Μαρίνα. Κάνει λόγο για αυξήσεις μέχρι 300% ανάλογα με το μήκος του σκάφους, και μάλιστα σε μια περίοδο οικονομικής κρίσης και μετά ένα έτος επαγγελματικής απραξίας λόγω της πανδημίας του κορονοϊού και της απαγόρευσης ταξιδίων, όχι μόνο στην χώρα μας, αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο. Επίσης σημειώνει ότι ούτε για το 2021 οι οιωνοί δεν είναι ευνοϊκοί.

    Πάντως από την πλευρά τους, κύκλοι του παραχωρησιούχου επεσήμαναν στο mononews.gr ότι με τα έργα που σχεδιάζουν να κάνουν θα αλλάξουν πλήρως την εικόνα της Μαρίνας προκειμένου να γίνει σύγχρονη και ανταγωνιστική, και προσέθεταν με νόημα ότι ο χώρος, ο οποίος ήταν εγκαταλελειμμένος για δεκαετίες, δεν ανήκει στους επαγγελματίες, ακόμα και αν βρίσκονται εκεί για δεκαετίες.

    Από την πλευρά του ο ΣΙΤΕΣΑΠ, υποστηρίζει ότι οι επαγγελματίες που ελλιμενίζουν τα σκάφη τους στην Μαρίνα Αλίμου, την κύρια επαγγελματική βάση του κλάδου εδώ και 30 χρόνια, και αποτελούν περίπου το 90% των συνολικών σκαφών στην μαρίνα.

    Τέλος σημειώνουν ότι απέστειλε εξώδικη επιστολή προς τον Παραχωρησιούχο – ΕΛΛΑΚΤΩΡ, όπου καταγγέλλει την τελείως απροσδόκητη και εν πολλοίς παράτυπη ή παράνομη διαδικασία των νέων χρεώσεων.

    Υπογραμμίζει επίσης ότι σήμερα, «που άλλες θέσεις ελλιμενισμού δεν υπάρχουν στην Αττική, δεν είναι αποδεδειγμένο ότι ο Παραχωρησιούχος βρίσκεται σε μονοπωλιακή θέση, και στραγγαλίζει την μεγάλη πλειοψηφία των επαγγελματιών με εκβιαστικό τιμολόγιο;».

    Διαβάστε επίσης:

    Υλοποίησε την δέσμευσή του ο Γιάννης Πλακιωτάκης: Δημόσιο Port Community System από το Υπουργείο Ναυτιλίας

    Πειρατεία: Ο κόλπος της Γουινέας το πιο επικίνδυνο θαλάσσιο πέρασμα το 2020

    Αμερικανικός Νηογνώμονας (ABS): Τι σηματοδοτεί το πρώτο παγκοσμίως τάνκερ καύσης αμμωνίας του ομίλου Βαρδινογιάννη



    ΣΧΟΛΙΑ