• Ναυτιλία

    Αμερικανικός Νηογνώμονας (ABS): Τι σηματοδοτεί το πρώτο παγκοσμίως τάνκερ καύσης αμμωνίας του ομίλου Βαρδινογιάννη

    • Newsroom
    Motor Oil: Στα 156,5 εκατ. ευρώ τα ενοποιημένα EBITDA στο γ΄ τρίμηνο

    Βαρδής Βαρδινογιάννης


    Το suezmax δεξαμενόπλοιο που παρήγγειλε η η Avin International του ομίλου Βαρδινογιάννη, με option κατασκευής δύο ακόμη ίδιων πλοίων, είναι το πρώτο τάνκερ στον κόσμο το οποίο θα μπορεί να χρησιμοποιήσει ως καύσιμο πρόωσης την αμμωνία.

    Το πλοίο μήκους 274 μέτρων, με αριθμό 0315852, βρίσκεται υπό κατασκευή στο ναυπηγείο New Times Shipbuilding. Επί του παρόντος, θα τροφοδοτείται με συμβατικά καύσιμα, ωστόσο, το τάνκερ θα ευθυγραμμίζεται με τις προδιαγραφές του αμερικανικού νηογνώμονα ABS Ammonia Ready Level 1, σύμφωνα με τις οποίες θα μπορεί να αξιοποιεί και την αμμωνία ως καύσιμο στο μέλλον.

    “Είναι μια περίοδος πρόκλησης για τους πλοιοκτήτες που επιθυμούν να επενδύσουν σε σύγχρονα πλοία ικανά να υποστηρίξουν τους στόχους για την απαλλαγή του στόλου τους από τον άνθρακα. Η σειρά προγραμμάτων για εναλλακτικά καύσιμα της ABS έχει σχεδιαστεί για να δίνει στις ναυτιλιακές την ευελιξία που χρειάζονται και να βοηθήσει στην προετοιμασία για ένα μέλλον στο οποίο τα εναλλακτικά καύσιμα, όπως η αμμωνία θα αποκτήσουν μεγαλύτερο ρόλο”, δήλωσε ο Patrick Ryan,  Αντιπρόεδρος της ABS.

    «Η αμμωνία είναι ένα πολλά υποσχόμενο καύσιμο μηδενικού άνθρακα που μπορεί να βοηθήσει στην επίτευξη του στόχου μείωσης του θερμοκηπίου του ΙΜΟ για το 2050. Η ABS πρωτοστατεί στην υποστήριξη της βιομηχανίας για την ανάπτυξη και υιοθέτησης της αμμωνίας ως καυσίμου πλοίων”, τόνισε.

    Ο τεχνικός διευθυντής της Avin International, Μιχάλης Ανδρουλακάκης επισήμανε: “Οι πλοιοκτήτες που επιθυμούν να ολοκληρώσουν νωρίς την απανθρακοποίηση του στόλου τους, την οποία μόνο τα καύσιμα LNG δεν αρκούν για να επιτύχουν πλήρως, πρέπει να επενδύσουν επιπλέον στην κατασκευή πλοίων που θα μπορούν να χρησιμοποιούν ως καύσιμο την αμμωνία. Στην παρούσα φάση αυτή δείχνει να αποτελεί ένα από τα πλέον διαθέσιμα και πολλά υποσχόμενα ανθρακικά ουδέτερα καύσιμα για το μέλλον”.

    “Στο μέλλον όλο και περισσότεροι πλοιοκτήτες θα απαιτούν καθαρή ενέργεια και η αμμωνία αναμφίβολα αποτελεί την καλύτερη επιλογή”, επισημαίνει από την πλευρά του  ο κ. Chen Yajun, Sales Manager του NTS.

    Όμιλος Βαρδινογιάννη: Ναυπηγεί το πρώτο στο κόσμο «ammonia ready» δεξαμενόπλοιο

    Οργανισμός Λιμένος Λαυρίου: Νέες θέσεις εργασίας και δημιουργία υπεραξιών ύψους €20 εκατ. για την οικονομία της περιοχής

    Δυναμικό ξεκίνημα στις αγοραπωλησίες πλοίων το 2021 – Οι κινήσεις των Ελλήνων εφοπλιστών

     Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ