Ναυτιλία

Συνεχίζεται το μαρτύριο της ομηρίας των Ναυτικών στα δύο ελληνικά δεξαμενόπλοια στον Περσικό κόλπο


«Έχουν περάσει πάνω από 30 μέρες από το ρεσάλτο που πραγματοποίησαν σε δύο ελληνικά πλοία (Delta Poseidon και Prudent Warrior) οι «ένοπλοι φρουροί της ισλαμικής επανάστασης» στον Περσικό κόλπο χωρίς έως τώρα να έχει δοθεί λύση για τον απεγκλωβισμό τους!» αναφέρει σε ανακοίνωση της η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού.

Η ΠΕΝΕΝ στην ανακοίνωση της υπενθυμίζει ότι  η κατάληψη των δύο ελληνικών πλοίων από τις Ιρανικές αρχές έγινε ως αντίποινα στην παράνομη κράτηση που έκανε η ελληνική κυβέρνηση σε ρωσικό πλοίο που μετέφερε Ιρανικό πετρέλαιο και προσθέτει:

«Στην συνέχεια, μετά από παρέμβαση των ΗΠΑ, το φορτίο του πλοίου μεταφορτώθηκε με προορισμό τις ΗΠΑ!

Ακολούθησε δικαστική απόφαση η οποία ακύρωσε την «πειρατική» ενέργεια των ελληνικών αρχών και στην συνέχεια δρομολογήθηκε η μετάγγιση του πετρελαίου ώστε να παραδοθεί στο Ιράν…

Παρά ταύτα έως και σήμερα δεν φαίνεται «άσπρος καπνός» είτε για την απελευθέρωση των πληρωμάτων είτε για την αντικατάστασή τους!!

Στο ένα ελληνικό Δ/Ξ το πλήρωμα έχει ξεπεράσει τον 1 χρόνο μέσα στο πλοίο με αποτέλεσμα η περαιτέρω παραμονή τους (κάτω από συνθήκες ομηρίας από τους ένοπλους φρουρούς που εξακολουθούν να είναι στα πλοία αυτά) να επιδεινώνει την σωματική και ψυχολογική τους κατάσταση!

Όλο αυτό το διάστημα οι αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Εξωτερικών και Ναυτιλίας δεν έχουν δώσει στην δημοσιότητα το παραμικρό στοιχείο σχετικά με την έκβαση της υπόθεσης.

Είναι προφανές ότι οι όποιες καθησυχαστικές δηλώσεις για την υγεία των Ναυτεργατών έχουν ελάχιστη αξία ή σημασία, αφού οι συνθήκες που αυτοί βιώνουν καθημερινά είναι αφόρητες και επικίνδυνες!

Απαιτούμε από την κυβέρνηση να προβεί σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες για την άμεση απελευθέρωση των πληρωμάτων των δύο ελληνικών πλοίων!»

Διαβάστε επίσης:

Πρόστιμο 5 εκατ. δολαρίων στην εταιρεία κρουαζιέρας Carnival για διαρροή προσωπικών δεδομένων των επιβατών της

Μείωση κατά 45% στις παραγγελίες νέων πλοίων το 2022 – Ρεκόρ στα LNG carriers



ΣΧΟΛΙΑ