• Ναυτιλία

    Σε πλειστηριασμό και δεύτερο τάνκερ που διαχειριζόταν η Trinity Ships

    tanker ναυτιλία


    Και δεύτερο τάνκερ που διαχειρίζεται η ελληνική Trinity Ships οδεύει προς πλειστηριασμό, με απόφαση δικαστηρίου του Ρότερνταμ της Ολλανδίας.

    Την περασμένη εβδομάδα ήταν το τάνκερ Huascar (χωρητικότητας 35.700 dwt, κατασκευής 1992) που βγήκε στο σφυρί στη Ναμίμπια, έναντι 2,8 εκατ. δολαρίων (συν 300.000 δολάρια για τα καύσιμα στις δεξαμενές του), με την Peninsula Maritime με έδρα τον Παναμά να εμφανίζεται ως πλειοδότης. Τώρα, δικαστήριο του Ρότερνταμ διέταξε τον εκπλειστηριασμό του πλοίου Sea Pioneer (χωρητικότητας 34.700 dwt, κατασκευής 2007), ο οποίος έχει προγραμματιστεί για τις 12 Μαρτίου.

    Σύμφωνα με νομικά έγγραφα που επικαλείται το TradeWinds, και τα δύο πλοία επισχέθηκαν από την ίδια πιστώτρια εταιρεία, την GMTC, η οποία εμφανίζεται ως εταιρεία ναυτιλιακών χρηματοδοτήσεων που υποστηρίζεται από την αμερικανική Four Wood Marine Advisors. Η επίσχεση του Sea Pioneer, που έγινε στο Άμστερνταμ στις αρχές Δεκεμβρίου, αφορά σε οφειλή της πλοιοκτήτριας εταιρείας Bondi Ship Holding που αγγίζει τα 13,5 εκατ. ευρώ.

    Σημειωτέον ότι η επίσχεση του πλοίου απασχόλησε ιδιαίτερα τον ολλανδικό Τύπο, καθώς οι 18 Πακιστανοί και Φιλιππινέζοι μέλη του πληρώματος έμειναν για τουλάχιστον πέντε εβδομάδες “κολλημένοι” πάνω στο πλοίο, με καταγγελίες για απάνθρωπη μεταχείρισή τους.

    Μετά την πώληση του Sea Pioneer, η Trinity θα διαχειρίζεται πλέον μόνο δύο πλοία, το χωρητικότητας 17.800 dwt τάνκερ Eliana (κατασκευής 2014) και το χωρητικότητας 6.600 dwt Ntugbu 1 (κατασκευής 2007). Αμφότερα τα πλοία ανήκουν σε νιγηριανή εταιρεία. Στα τέλη του 2017 το μεγαλύτερο τάνκερ της Trinity, το χωρητικότητας 44.600 dwt Palenque I (κατασκευής 1992), πωλήθηκε προς διάλυση.

    Η έδρα της Trinity βρίσκεται στην ίδια διεύθυνση με την Trustoil Tankers, μία ελληνική εταιρεία που χρεοκόπησε το καλοκαίρι του 2014.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Σε selective default η ελληνική ναυτιλιακή Eletson από τη Standard & Poor’s

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Xάρης Βαφειάς: Μπαράζ ναυλοσυμφώνων από τη StealthGas

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Καραγεώργης: 15 εκατ. δολάρια κόστισε το πρώτο capesize της Times Navigation



    ΣΧΟΛΙΑ