• Ναυτιλία

    Σ. Παληός: Νέο deal για πώληση capesize της Diana Shipping σε χαμηλότερη τιμή

    Σ. Παληός: Αλλαγή πλεύσης για την Performance Shipping

    Συμεών Παληός, εφοπλιστής


    Σε μία νέα συμφωνία για την πώληση του παλιότερου πλοίου ξηρού φορτίου της capesize κατέληξε η Diana Shipping, συμφερόντων του εφοπλιστή Συμεών Παληού, μετά την κατάρρευση μίας άλλης συμφωνίας πριν από ένα μήνα για το ίδιο πλοίο.

    Πρόκειται για το πλοίο Norfolk (χωρητικότητας 164.218 dwt, κατασκευής 2002), το οποίο πωλήθηκε έναντι 8,75 εκατ. δολαρίων, ποσό κατά 600.000 χαμηλότερο συγκριτικά με την προηγούμενη συμφωνία, ύψους 9,35 εκατ. δολαρίων. Σημειώνεται ότι η προηγούμενη συμφωνία, που είχε ανακοινωθεί στα τέλη Ιανουαρίου, ακυρώθηκε από τον υποψήφιο αγοραστή καθώς το πλοίο δεν ήταν έτοιμο κατά τη συμφωνηθείσα ημερομηνία, με την Diana Shipping να διευκρινίζει ότι αυτό συνέβη λόγω «απρόβλεπτων γεγονότων που δε σχετίζονται με την κατάσταση του πλοίου.

    Οι πληροφορίες για το προηγούμενο deal ανέφεραν ότι το πλοίο επρόκειτο να πωληθεί για scrap, όμως η νέα συμφωνία προβλέπει περαιτέρω απασχόληση του Norfolk. Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, το πλοίο θα παραδοθεί στους νέους του ιδιοκτήτες έως τις 6 Απριλίου, μειώνοντας τον στόλο της Diana Shipping στα 41 πλοία ξηρού φορτίου.

    Εξελίξεις με το Calipso

    Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το TradeWinds, η Diana Shipping φέρεται να βρίσκεται κοντά σε συμφωνία και για την πώληση του panamax Calipso (χωρητικότητας 73.700 dwt, κατασκευής 2006), για το οποίο υπήρχε επίσης συμφωνία πώλησης που κατέρρευσε στα μέσα Φεβρουαρίου.

    Η αρχική συμφωνία είχε ανακοινωθεί στα τέλη του 2019 και ήταν ύψους 7,25 εκατ. δολαρίων, όμως ο υποψήφιος αγοραστής υπαναχώρησε επίσης λόγω καθυστέρησης στην παράδοσή του εξαιτίας «απρόβλεπτων γεγονότων», σύμφωνα με την Diana Shipping, που δε σχετίζονται με την κατάσταση του πλοίου, και ενδέχεται να σχετίζονται με την επιδημία του κοροναϊού στην Κίνα.



    ΣΧΟΛΙΑ