• Ναυτιλία

    Σ. Παληός: Μετά τα panamaxes, η Diana πούλησε το παλιότερο capesize της

    Συμεών Παληός ναυτιλία

    Συμεών Παληός, επικεφαλής των ναυτιλιακών εταιρειών Diana Shipping και Diana Containerships


    Ένα πλοίο capesize πούλησε η ναυτιλιακή Diana Shipping, συμφερόντων του εφοπλιστή Συμεών Παληού, μετά από ένα μπαράζ πωλήσεων panamaxes.

    Η ελληνική ναυτιλιακή ανακοίνωσε την πώληση του πλοίου Norfolk (χωρητικότητας 164.200 dwt, κατασκευής 2002) σε τρίτη εταιρεία έναντι 9,35 εκατ. δολαρίων προ προμηθειών. Το πλοίο πρόκειται να παραδοθεί στους νέους του ιδιοκτήτες το αργότερο στις 25 Φεβρουαρίου. Σημειωτέον ότι πρόκειται για το μακράν μεγαλύτερο σε ηλικία πλοίο capesize της εταιρείας, καθώς το αμέσως νεότερο κατασκευάστηκε το 2005.

    Η συμφωνία αυτή έρχεται την ώρα που οι αγορές του ξηρού φορτίου, και ιδιαίτερα αυτήν των capesizes, δέχεται ισχυρές πιέσεις. Ο κύριος δείκτης του Baltic Exchange έχει υποχωρήσει στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων σχεδόν τεσσάρων ετών, ενώ οι χαμηλές τιμές ναύλωσης έχουν οδηγήσει σε αύξηση των πωλήσεων μεγάλων πλοίων ξηρού φορτίου για scrap.

    Σημειώνεται ότι η Diana Shipping έχει πουλήσει από τον Νοέμβριο του 2018 συνολικά εννέα panamaxes, έχοντας αποκομίσει από τις συμφωνίες αυτές 64 εκατ. δολάρια.

    Η εταιρεία ανακοίνωσε εξάλλου τη συμφωνία της με την Aquavita International για τη ναύλωση του πλοίου Maia (χωρητικότητας 82.200 dwt, κατασκευής 2009) για περίοδο μεταξύ 14 και 16 μηνών, έναντι 11.200 δολαρίων ημερησίως. Το ποσό αυτό είναι χαμηλότερο από αυτό που είχε αποκομίσει το Maia από την προηγούμενη ναύλωσή του από την Glencore, που είχε ξεκινήσει τον Νοέμβριο του 2018 και ανερχόταν στα 13.300 δολάρια ημερησίως.



    ΣΧΟΛΙΑ