• Ναυτιλία

    Ρεκόρ διακίνησης με 142,3 εκατ. εμπορευματοκιβώτια από τα κινεζικά λιμάνια στο εξάμηνο

    Εμπορευματοκιβώτια

    Εμπορευματοκιβώτια


    Τα κινεζικά λιμάνια διακίνησαν συνολικά 142,3 εκατομμύρια TEU το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, σημειώνοντας αύξηση 3% από έτος σε έτος.

    Ωστόσο, την ίδια περίοδο, ο όγκος των εμπορευμάτων διαμορφώθηκε στους 7.580 εκατ. τόνους, σημειώνοντας ελαφρά πτώση 0,8% σε ετήσια βάση.

    Το λιμάνι της Σαγκάης κατέγραψε τον υψηλότερο όγκο κίνησης, διακινώντας 3,79 εκατομμύρια TEU τον μήνα Ιούνιο.

    Το λιμάνι Ningbo-Zhoushan πέτυχε το δεύτερο καλύτερο αποτέλεσμα, με συνολικά 3,16 εκατομμύρια TEUs τον Ιούνιο, σημειώνοντας αύξηση 17,9% σε ετήσια βάση.

    Η ανάπτυξη ενός κοινού κέντρου ναυτιλίας και εφοδιαστικής αλυσίδας και η κατασκευή ενός συμπλέγματος λιμένων παγκόσμιας κλάσης στην περιοχή Greater Bay Area έχουν γίνει μέρος του εθνικού σχεδίου μεταφορών.

    Επίσης, έγινε γνωστό ότι ένας πλήρως αυτοματοποιημένος τερματικός σταθμός, ο πρώτος του είδους του που κατασκευάστηκε στην ευρύτερη περιοχή του κόλπου του Guangdong-Hong Kong-Macao, τέθηκε σε λειτουργία στο λιμάνι Nansha στο Guangzhou, την πρωτεύουσα της επαρχίας Guangdong .

    Η επένδυση αποτελεί μέρος της τέταρτης φάσης του εκσυγχρονισμού του λιμανιού Nansha, το οποίο συνδυάζει πολυτροπικές υπηρεσίες που σχετίζονται με θαλάσσιες, ποτάμιες και σιδηροδρομικές μεταφορές στην περιοχή, σύμφωνα με το Guangzhou Port Group.

    «Η λειτουργία του τερματικού σταθμού θα βοηθήσει να δοθεί ώθηση στην εφαρμογή ενός γενικού σχεδίου για την προώθηση της παγκόσμιας συνεργασίας μεταξύ Γκουανγκντόνγκ, Χονγκ Κονγκ και Μακάο», ανέφερε η εταιρεία.

    Η ανάπτυξη ενός κοινού κέντρου ναυτιλίας και εφοδιαστικής αλυσίδας και η κατασκευή ενός συμπλέγματος λιμένων παγκόσμιας κλάσης στην περιοχή Greater Bay Area έγινε μέρος αυτού του σχεδίου, το οποίο εγκρίθηκε τον Ιούνιο από το Κρατικό Συμβούλιο της Κίνας.

    Η τέταρτη φάση του έργου είναι ο πρώτος πλήρως αυτοματοποιημένος τερματικός σταθμός εμπορευματοκιβωτίων που κατασκευάστηκε από εθνικές εταιρείες και ιδρύματα επιστήμης και τεχνολογίας.

    Η κατασκευή του νέου τερματικού ξεκίνησε στα τέλη του 2018, ενσωματώνοντας προηγμένες τεχνολογίες όπως η πλοήγηση Beidou, οι επικοινωνίες 5G, η τεχνητή νοημοσύνη και τα αυτόνομα οχήματα.

    «O τερματικός σταθμός υιοθετεί μια νέα γενιά αυτοματοποιημένης τεχνολογίας τερματικών εμπορευματοκιβωτίων που χρησιμοποιεί νέο υλικό για εξοπλισμό αυτοματισμού. Το νέο λιμάνι οδήγησε στην κατάθεση περισσότερων από 60 διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας, εκ των οποίων τα διπλώματα 31 ταξινομούνται ως ευρεσιτεχνίες εφευρέσεων», σύμφωνα με την εταιρεία.

    Διαβάστε επίσης:

    4+1 αλλαγές στο σχέδιο εξυγίανσης των Ναυπηγείων Ελευσίνας



    ΣΧΟΛΙΑ