• Ναυτιλία

    Pyxis Tankers (Βαλέντιος Βαλεντής): Αγορά πλοίου με €26,625 εκατ. δολ.

    Ο Βαλέντιος Βαλεντής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Pyxis Tankers

    Ο Βαλέντιος Βαλεντής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Pyxis Tankers


    Η Pyxis Tankers Inc. του Βαλέντιου Βαλεντή, γνωστοποίησε ότι ολοκλήρωσε την απόκτηση ενός πλοίου χύδην ξηρού φορτίου, χωρητικότητας 82.013 dwt που ναυπηγήθηκε το 2015 στο ναυπηγείο Jiangsu New Yangzi.

    Η εταιρεία για να αποκτήσει το πλοίο, κατέβαλε 26,625 εκατομμύρια δολάρια του Kamsarmax, εξοπλισμένου με σύστημα επεξεργασίας νερού έρματος. Χρηματοδοτήθηκε από έναν συνδυασμό εξασφαλισμένου τραπεζικού δανείου 14,5 εκατομμυρίων δολαρίων και μετρητών.

    Το πλοίο ονομάστηκε «Konkar Asteri» και αναμένεται να ξεκινήσει τις εμπορικές του δραστηριότητες σύντομα.

    Ο Βαλέντιος Βαλεντής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Pyxis Tankers, προέβη στην ακόλουθη ενημέρωση:

    «Ολοκληρώσαμε την πώληση του κατασκευασμένου δεξαμενόπλοιου προϊόντος του 2015, του Pyxis Epsilon, στα μέσα Δεκεμβρίου 2023 και στο τέλος του έτους, η εταιρεία εκμεταλλευόταν τρία δεξαμενόπλοια προϊόντων μεσαίας εμβέλειας.

    Για το τέταρτο τρίμηνο του 2023, αναμένουμε να αναφέρουμε μια ημερήσια μέση τιμή ισοδύναμης ναύλωσης χρόνου, περίπου 30.500 δολάρια ανά πλοίο.

    Το περιβάλλον ναύλωσης δεξαμενόπλοιων προϊόντων συνεχίζει να είναι αποδοτικό, δεδομένων των πρόσφατων γεωπολιτικών γεγονότων.

    Από τις 15 Φεβρουαρίου 2024, το 75% των διαθέσιμων ημερών στο πρώτο τρίμηνο του 2024 για τα MR πλοία ήταν με εκτιμώμενο μέσο TCE 29.200 δολάρια ανά σκάφος. Δύο από τα MR μας συνεχίζουν να λειτουργούν με χρονοναύλωση και ένα MR στην αγορά spot.

    Η απόκτηση του Konkar Asteri παρέχει την ευκαιρία να επεκτείνουμε το εμπορικό μας αποτύπωμα με έναν στόλο οικολογικά αποδοτικού, μεσαίου μεγέθους φορτηγού μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.

    Η εταιρεία έχει έλεγχο συμμετοχής σε ένα Ultramax που κατασκευάστηκε το 2015, το Konkar Ormi. Για το τέταρτο τρίμηνο του 2023, αναμένουμε να έχουμε ένα εκτιμώμενο ημερήσιο TCE 16.900 δολάρια για αυτό το πλοίο.

    Μέχρι στιγμής το 2024, δεν έχουμε βιώσει τη συνήθη εποχική επιβράδυνση στον τομέα του ξηρού χύδην φορτίου.

    Η παγκόσμια ζήτηση για πολλά εμπορεύματα ξηρού χύδην υποστηρίχθηκε από τη σταθερή αύξηση του ΑΕΠ και ορισμένα άτυπα γεγονότα, όπως οι περιορισμοί διαμετακόμισης μέσω της Διώρυγας του Παναμά λόγω ακραίων συνθηκών ξηρασίας.

    Από τις 15 Φεβρουαρίου 2024, το 75% των διαθέσιμων ημερών στο πρώτο τρίμηνο του 2024 είχε ναυλωθεί για το Ultramax με μέσο όρο TCE 20.900 δολάρια».

    Διαβάστε επίσης:

    Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης: 4η η Ελλάδα στην Ευρώπη με επενδύσεις 282 εκατ. ευρώ στα έξυπνα ενεργειακά συστήματα

    Γενόσημα: Ποιοι είναι οι μεγάλοι κερδισμένοι από τις αλλαγές στην αποζημίωση

    Coca Cola: Πώς έπιασε… αδιάβαστους τους αναλυτές



    ΣΧΟΛΙΑ