ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τι έλεγε ο Μπόμπολας για τον Βαρδή, το ράλι σε Alpha και ΠΛΑΘ, γιατί ο Ιβάν βιάζεται να πουλήσει στον Ρέστη, ο άγνωστος εφοπλιστής Ψαρογιώργος και ο Νίκος Πατέρας και ποιοι πλήρωσαν 2.500 για ένα gala στη Νέα Υόρκη
Στις μεγάλες αλλαγές που έρχονται στη ναυτιλία από την 1η Ιανουαρίου του 2020, με την εφαρμογή του νέου καυσίμου χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο, έως 0,5% που θα πρέπει να χρησιμοποιούν τα πλοία, βάση της νομοθεσίας του ΙΜΟ, αναφέρθηκε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Πλακιωτάκης, σε ομιλία του, ανοίγοντας τις εργασίες του 19ου Navigator Forum 2019, που διεξήχθη στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
«Δεν μπορεί να βρισκόμαστε έναν μήνα πριν την εφαρμογή των νέων περιβαλλοντικών δεδομένων, ένα μήνα πριν την εφαρμογή του νέου καυσίμου, χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο και ακόμα να μην έχουν λυθεί ζητήματα που έχουν σχέση με τη διαθεσιμότητα, την επάρκεια, την ασφάλεια και την ποιότητα του νέου καυσίμου. Εγώ αυτό που έκανα στην ομιλία μου πριν από λίγες ημέρες στον IMO, ήταν να επισημάνω όλες αυτές τις αδυναμίες. Βέβαια απάντηση δεν πήρα. Όλοι ευχόμαστε να πάνε όλα καλά. Από την άλλη όμως, οφείλουμε τις όποιες κομβικές αποφάσεις λαμβάνουμε, είτε σε επίπεδο Ευρώπης, είτε σε επίπεδο IMO να τις αποδεικνύουμε» τόνισε ο κ. Πλακιωτάκης.
Ο υπουργός τόνισε ότι η Ελλάδα οφείλει και πρέπει να έχει τον πρώτο ρόλο στα Διεθνή ναυτιλιακά δρώμενα.
«Προφανώς συμμετέχουμε σε έναν ειλικρινή διάλογο, πάντοτε με τεκμηρίωση των προτάσεών μας, όμως η Ελλάδα, ως η πρώτη παγκόσμια ναυτιλιακή δύναμη, οφείλει και πρέπει να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο. Αυτό που τόλμησα για άλλους, για μένα ήταν το αυτονόητο, ήταν να επισημάνω τους κινδύνους από την εφαρμογή των νέων περιβαλλοντικών δεδομένων. Ξεκαθαρίζω ότι η Ελλάδα αναγνωρίζει τον ρόλο του IMO, ως τον μοναδικό ρυθμιστή για τα θέματα της παγκόσμιας ναυτιλίας. Σε κάθε όμως περίπτωση, έχουμε και την υποχρέωση να επισημαίνουμε τις αδυναμίες», είπε ο κ. Πλακιωτάκης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Randstad Employer Brand Research & Awards: Οι 10 πιο ελκυστικοί εργοδότες στην Ελλάδα για το 2025.
- Βιλερουά (ΕΚΤ): Πιθανότητα η ταχεία νέα μείωση των επιτοκίων – Αβέβαιο ακόμη το περιβάλλον
- Κοντογεώργης: Αδιαπραγμάτευτη η υποθαλάσσια διασύνδεση – Αποτελεί μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της χώρας
- Στάθης Αγγελόπουλος: Για ενδοοικογενειακή σωματική βλάβη κατηγορείται ο τραγουδιστής
