F

Ναυτιλία

Ποιος Έλληνας εφοπλιστής αγοράζει πέντε πλοία της χρεοκοπημένης Toisa

Διαμαντής Διαμαντίδης

Διαμαντής Διαμαντίδης, εφοπλιστής Delta Tankers Ltd. και Marmaras Navigation


Συνολικά πέντε από τα 26 πλοία του στόλου της χρεοκοπημένης Toisa του Γρηγόρη Καλλιμανόπουλου φέρεται να έχει αποκτήσει ο Έλληνας εφοπλιστής Διαμαντής Διαμαντίδης, έχοντας δαπανήσει κοντά στα 130 εκατομμύρια δολάρια.

Πρόκειται για τρία kamsarmaxes και δύο suezmaxes, για ένα εκ των οποίων ο Έλληνας εφοπλιστής φέρεται να έχει υπογράψει μνημόνιο συμφωνίας με τις τράπεζες που διενεργούν την πώληση των πλοίων και να έχει ήδη πληρώσει τις προκαταβολές για τα άλλα τέσσερα, με την τελική συμφωνία να βρίσκεται στην τελική ευθεία.

Όπως είχε γίνει ήδη γνωστό, η ναυτιλιακή Marmaras Navigation του Διαμαντή Διαμαντίδη έχει ήδη αγοράσει το kamsarmax Trade Spirit (χωρητικότητας 82.000 dwt, κατασκευής 2016) έναντι περίπου 24,5 εκατ. δολαρίων, όμως τώρα φαίνεται πως θα αποκτήσει και δύο ακόμα αδελφά πλοία του, τα Trade Resource και Trade Quest (αμφότερα κατασκευής 2016), ενώ η Delta Tankers, επίσης του Διαμαντή Διαμαντίδη, φέρεται να αποκτά το suezmax United Dynamic (χωρητικότητας 161.000 dwt, κατασκευής 2010), καθώς και ένα ακόμα αδελφό πλοίο του, κατασκευής 2011.

Η τιμή απόκτησης των τριών kamsarmaxes υπολογίζεται περίπου στα 24,5 εκατομμύρια δολάρια το καθένα, ενώ για τα δύο suezmaxes στα 27,5 εκατ. δολάρια το καθένα, δηλαδή συνολικά και για τα πέντε πλοία στα 128,5 εκατ. δολάρια.

Σημειώνεται ότι από τα συνολικά 26 πλοία της Toisa που είναι προς πώληση, τα 19 είναι τάνκερ και τα 7 kamsarmaxes. Όπως αναφέρει το TradeWinds, αρκετές είναι οι ελληνικές ναυτιλιακές που έχει ακουστεί ή επιβεβαιωθεί ότι θα αποκτήσουν πλοία της Toisa – μεταξύ αυτών οι Avin International (οικογένεια Βαρδινογιάννη), Stealth Maritime (Χάρης Βαφειάς), Pavimar (Ισμήνη Παναγιωτίδη), Hellenic Tankers, Eurotankers και Sea World Management. Σε αυτές προστίθεται πλέον και η LL Energy, που φέρεται σύμφωνα με ορισμένους ναυλομεσίτες να είναι πίσω από την αγορά του πλοίου United Honor (χωρητικότητας 112.800 dwt, κατασκευής 2010).

Γρηγόρης Καλλιμανόπουλος, εφοπλιστής Toisa ναυτιλία
Γρηγόρης Καλλιμανόπουλος, εφοπλιστής Toisa

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Σπ. Πολέμης: Νέα εταιρία και νέες παραγγελίες στα σχέδια του εφοπλιστή

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Π. Παππάς: Οι πέντε συμφωνίες της Star Bulk με τους πιστωτές της

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Π. Κασιδόκωστας-Λάτσης: Γιατί η Ivy Shipping πουλά τώρα δύο από τα πλοία της


ΣΧΟΛΙΑ