• Ναυτιλία

    Π. Διαμαντίδης: Νέα εταιρεία με τάνκερ από την εφοπλιστική οικογένεια

    • Ερριέτα Κομνηνού

    Διαμαντής και Πασχάλης Διαμαντίδης


    Με τον Πασχάλη Διαμαντίδη, γιος του γνωστού εφοπλιστή Διαμαντή Διαμαντίδη, συνδέουν πηγές της ναυτιλιακής αγοράς, τη νέα εταιρεία που ιδρύθηκε τον καλοκαίρι με την ονομασία Velos Tankers, η οποία έχει ήδη αποκτήσει δύο δεξαμενόπλοια.

    Ο υιός Διαμαντίδης ασχολείται ενεργά με τις ναυτιλιακές της οικογένειας Marmaras Navigation και Delta Tankers, και κατά τις πληροφορίες, αποφάσισε να προχωρήσει στο επόμενο βήμα, δοκιμάζοντας τις δικές του δυνάμεις στον κλάδο.

    H Velos Tankers, με έδρα στα νησιά Μάρσαλ, σύμφωνα με την Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, έλαβε το πράσινο φως στις 22 Ιουλίου 2019, για την εγκατάσταση γραφείου ή υποκαταστήματος στην Ελλάδα και εισήλθε δυναμικά στην αγορά εξαγοράζοντας, όπως αναφέρουν ναυλομεσίτες, δύο δεξαμενόπλοια μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου.

    Πρόκειται για τα δύο τάνκερ MR χωρητικότητας 50,000-dwt Atlantic Aquarius και Atlantic Leo, κατασκευής 2008, τα οποία πούλησε, όπως ανέφερε σε ανακοίνωση της, η Diamond S Shipping (των Β. Μαρινάκη και W. Ross), στα μέσα Αυγούστου, χωρίς ωστόσο να αποκαλύψει το όνομα του αγοραστή ή το ποσό της εξαγοράς. Οι εκτιμήσεις των ναυλομεσιτών κάνουν λόγο για τίμημα πέριξ των 16 εκατ. δολαρίων.

    Τα δύο πλοία ήταν προγραμματισμένο να παραδοθούν στο νέο ιδιοκτήτη κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους ή στις αρχές του τέταρτου.

    Σύμφωνα με το www.vesseltracker.com, το Atlantic Aquarius έχει ήδη μετονομαστεί σε Velos Aquarius.

    Η άλλη ναυτιλιακή της οικογένειας Διαμαντίδη που δραστηριοποιείται στην αγορά των τάνκερ, διαθέτει στόλο με μεγαλύτερης χωρητικότητας δεξαμενόπλοια και εμφανίζεται ιδιαίτερα δραστήρια στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων, αναζητώντας ευκαιρίες στον κλάδο.

    Στα μέσα Μαΐου, η εταιρεία εξαγόρασε το χωρητικότητας 318,000-dwt πλοίο Brightoil Glory (κατασκευής 2012), που έβγαλε σε πλειστηριασμό το Ανώτατο Δικαστήριο του Χονγκ Κονγκ.

    Το πλοίο κατασχέθηκε τον Ιανουάριο μετά από αίτημα της γερμανικής τράπεζας Nord L/B, η οποία απαίτησε από τη Brightoil Petroleum να αποπληρώσει τα χρέη της βάση σχετικής σύμβασης, που περιλάμβανε την υποθήκη του VLCC. Η τιμή πώλησης του πλοίου ανήλθε στα 58 εκατ. δολάρια.

    Το τάνκερ έχει μετονομαστεί σε Delta Glory.

     

     



    ΣΧΟΛΙΑ