• Ναυτιλία

    Πασχάλης Διαμαντίδης: Νέα εξαγορά πλοίου από τη Velos Tankers

    Διαμαντής και Πασχάλης Διαμαντίδης


    Με μία ακόμη εξαγορά μεταχειρισμένου πλοίου κλείνει το 2019 για τον εφοπλιστή Πασχάλη Διαμαντίδη και τη νεοσύστατη εταιρεία του, Velos Tankers.

    Ναυλομεσιτικές πηγές αναφέρουν ότι η ναυτιλιακή προχώρησε στην εξαγορά του χωρητικότητας 75,000-dwt τάνκερ LR1  Grace Victoria (κατασκευής 2007), από την ιαπωνική Mitsui OSK Lines (MOL).

    Όσον αφορά το τίμημα της συναλλαγής, σύμφωνα με την Golden Destiny, το πλοίο πουλήθηκε στην τιμή των 15,25 εκατ. δολαρίων. Κοντά σε αυτά τα επίπεδα και συγκεκριμένα στα 15,2 εκατ. δολάρια τοποθετεί το ποσό και η Advanced Shipping & Trading, στο εβδομαδιαίο της report. Σύμφωνα πάντως με τη VesselsValue, η αξία του συγκεκριμένου πλοίου κυμαίνεται χαμηλότερα, στα 14,7 εκατ. δολάρια.

    Αν επιβεβαιωθεί η εξαγορά, καθώς προς το παρόν η διοίκηση της Velos Tankers, δεν έχει σχολιάσει τη συναλλαγή, θα πρόκειται για το δεύτερο πλοίο της MOL που αποκτά φέτος η ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή.

    Στο τέλος Αυγούστου η Velos Tankers, εμφανίστηκε ως ιδιοκτήτρια του χωρητικότητας 75,000-dwt τάνκερ LR1, Breezy Victoria (κατασκευής 2007), της Mitsui Osk Lines (MOL), το οποίο εξαγόρασε  έναντι 13,5 εκατ. δολαρίων. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα vesseltracker.com το πλοίο έχει μετονομαστεί σε Velos Ruby.

    Η ναυτιλιακή του Πασχάλη Διαμαντίδη, με έδρα στα νησιά Μάρσαλ, σύμφωνα με την Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, έλαβε το πράσινο φως στις 22 Ιουλίου 2019, για την εγκατάσταση γραφείου ή υποκαταστήματος στην Ελλάδα και εισήλθε δυναμικά στην αγορά.

    Στα μέσα Αυγούστου έκανε τις πρώτες εξαγορές. Απέκτησε δύο τάνκερ MR χωρητικότητας 50,000-dwt, τα  Atlantic Aquarius και Atlantic Leo, κατασκευής 2008, τα οποία πούλησε η ναυτιλιακή Diamond S Shipping . Τα δύο πλοία, μετονομάστηκαν σε Velos Aquarius και Velos Leo αντίστοιχα.

    Ακολούθησε η απόκτηση του χωρητικότητας 47,300 dwt δεξαμενόπλοιου MR2, Challenge Pacific (κατασκευής 2007). Σύμφωνα με τη VesselsValue το συγκεκριμένο πλοίο πουλήθηκε έναντι 13,85 εκατ. δολαρίων, με την αξία του να εκτιμάται στα 12,63 εκατ. δολάρια. Ανήκε στο στόλο της ιαπωνικής Meiji Shipping.

     

     

     



    ΣΧΟΛΙΑ