Ναυτιλία

Π. Παναγιωτίδης: Συνεχίζει τις εξαγορές η Castor Maritime – Δημιούργησε στόλο με 18 πλοία

Το Magic P της Castor Maritime


Εξαγορές δίχως τέλος για την ναυτιλιακή  Castor Maritime, συμφερόντων του εφοπλιστή Πέτρου Παναγιωτίδη, η οποία ανακοίνωσε την απόκτηση ενός ακόμη πλοίου, του 12ου από τις αρχές του έτους.

Συγκεκριμένα, προχώρησε στην εξαγορά ενός panamax φορτηγού πλοίου, που κατασκευάστηκε το 2011 σε κινέζικο ναυπηγείο, έναντι 14,5 εκατ. δολαρίων. Η παράδοση του έχει οριστεί εντός του Μαΐου.

Με τη νέα συμφωνία τα φορτηγά πλοία του στόλου της Castor ανέρχονται σε 15, ενώ διαθέτει και τρία τάνκερ.

Από τον περασμένο Ιούλιο, η ναυτιλιακή που έχει την έδρα της στην Κύπρο, έχει διαθέσει σχεδόν 230 εκατ. δολάρια για την εξαγορά 15 μεταχειρισμένων πλοίων.

Ο Πέτρος Παναγιωτίδης, CEO της εταιρείας, επισήμανε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την εξαγορά ενός ακόμη πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου panamax για το 2021, αυξάνοντας τον αριθμό των bulker του στόλου μας σε 15. Με την ολοκλήρωση όλων των εξαγορών που ανακοινώσαμε πρόσφατα, ο στόλος μας θα αποτελείται από 18 πλοία, τριπλασιάζοντας το μέγεθος του από τις αρχές του έτους».

Παράλληλα, τόνισε ότι η γρήγορη παράδοση του νέου αποκτήματος της εταιρείας, θα της επιτρέψει να εκμεταλλευτεί περαιτέρω την ισχυρή ζήτηση που υπάρχει αυτή την περίοδο για πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου.

Η ανάπτυξη της ναυτιλιακής είναι ταχύτατη αν λάβουμε υπόψη το γεγονός ότι πριν από δύο χρόνια, τον Φεβρουάριο του 2019 που οι μετοχές της εισήχθησαν στην αγορά Nasdaq, διέθετε στο στόλο της μόλις ένα πλοίο, το Magic P (χωρητικότητας 76.500 dwt, κατασκευής 2004), που απέκτησε έναντι 7,5 εκατ. δολαρίων.

Ναυλομεσιτικές πηγές αναφέρουν ότι η εταιρεία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για επιπλέον εξαγορές, τόσο bulker όσο και τάνκερ.

Μετά από την παραλαβή των νέων πλοίων, ο στόλος της Castor Maritime θα αποτελείται από 18 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 1,6 εκατ. dwt, εκ των οποίων 1 capesize, 6 kamsarmax και 8  panamax bulkers, καθώς 1 τάνκερ aframax και 2 τάνκερ LR2.

Διαβάστε ακόμα:

A.P. Moller-Maersk: Γιατί ο κολοσσός του κλάδου των containerships διπλασίασε τις προβλέψεις για τα ετήσια κέρδη

Costamare: Απέκτησε τον πλήρη έλεγχο πέντε πλοίων που είχε με την York Capital

Σεμίραμις Παληού: Συμφωνία με διπλάσια ναύλα για bulker της Diana Shipping

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση

 


ΣΧΟΛΙΑ