Ο όμιλος των Grimaldi υπέγραψε παραγγελία για την ναυπήγηση έξι νέων πλοίων Ro-Pax μεταφοράς μεθανόλης, τα οποία θα κατασκευαστούν στη Ναντζίνγκ από την China Merchants Jinling Shipyard (Weihai).

Η είδηση γνωστοποιήθηκε από την Deltamarin, η οποία υπέγραψε τη σύμβαση σχεδιασμού και μηχανικής με το ναυπηγείο. Οι εργασίες σχεδιασμού θα ξεκινήσουν άμεσα στην Deltamarin, με τις παραδόσεις να έχουν προγραμματιστεί μεταξύ 2028 και 2030.

1

Η συμφωνία περιλαμβάνει βασικό και λεπτομερή σχεδιασμό για τα πλοία κλάσης «Next Generation Med» , τα οποία θα αναπτυχθούν στις κύριες μεσογειακές διαδρομές.

Από τα έξι πλοία, τέσσερα θα φέρουν ιταλική σημαία και θα λειτουργούν υπό την επωνυμία Grimaldi Lines, ενώ δύο θα φέρουν ελληνική σημαία και θα λειτουργούν από τη θυγατρική της Grimaldi, Minoan Lines .

Grimaldi Lines

«Και τα έξι πλοία – αναφέρει η Deltamarin – προορίζονται για τη βελτίωση των θαλάσσιων μεταφορών στη Μεσόγειο χάρη σε έναν μοναδικό συνδυασμό υψηλής χωρητικότητας μεταφοράς φορτίου και επιβατών, υπερσύγχρονων περιβαλλοντικών επιδόσεων και βελτιωμένης εμπειρίας επί του πλοίου».

Κάθε πλοίο μήκους 229 μέτρων θα έχει 3.300 γραμμικά μέτρα για φορτηγά αυτοκίνητα, χώρο για πάνω από 300 επιβατικά οχήματα και χωρητικότητα έως 2.500 επιβάτες.

Οι χώροι διαμονής περιλαμβάνουν περισσότερες από 300 καμπίνες για πάνω από 1.200 επισκέπτες.

Τα πλοία θα τροφοδοτούνται από κινητήρες ικανούς να λειτουργούν με μεθανόλη, καθιστώντας τα τα πρώτα πλοία στη Μεσόγειο ειδικά σχεδιασμένα για αυτό το εναλλακτικό καύσιμο.

Πρόσθετες οικολογικές τεχνολογίες περιλαμβάνουν την παροχή ενέργειας από την ξηρά, τις επιστρώσεις κύτους με βάση το πυρίτιο, τον βελτιστοποιημένο σχεδιασμό κύτους και προπέλας και τα προηγμένα συστήματα διαχείρισης ενέργειας επί του πλοίου.

«Αυτά τα χαρακτηριστικά», καταλήγει ο Deltamarin, «θα μειώσουν τις συνολικές εκπομπές CO₂ ανά μονάδα φορτίου κατά περισσότερο από 50% σε σύγκριση με τα πλοία που λειτουργούν σήμερα σε παρόμοιες διαδρομές».

 

Διαβάστε επίσης 

Οικογένεια Λάτση: Κέρδη 11,1 εκατ. δολαρίων για την Euroholdings κυρίως από την πώληση πλοίου στο πρώτο τρίμηνο

Το 9% των θανάτων των ναυτικών πάνω στα πλοία οφείλεται σε αυτοκτονίες –Ξεπέρασαν τα θανατηφόρα ατυχήματα

Νίκη Κεραμέως: Στηρίζουμε σθεναρά την προσέλκυση στο ναυτικό επάγγελμα και το ΝΑΤ